Voorspellingen doen - tips?

Gestart door dean1, 11 april 2018 - 22:28:56

« vorige - volgende »

dean1

Hoi,

Mijn vriendin en ik kijken regelmatig naar F1 races. Haar hele gezin in gek op F1 en af en toe ontmoeten we bij haar thuis om samen naar een race te kijken. Vaak worden ook voorspellingen gedaan maar helaas win ik bijna nooit  :-\ Hier zijn heel veel mensen bezig met voorspellingen doen/gokken. Heeft iemand een tip voor mij? Ik wil ook een keer de winnaar zijn en mijn vriendin ermee verrassen  ;D

Sabai

Meedoen met gok de top en gok de pole  :). Is van de meeste een pure gok en logisch denken

Robbert65

Met voorspellen kun je het beste een glazen bol nemen :-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Ik heb goede ervaringen met koffiedik.

Backgamon

Hi Dean1,

Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, een website als deze hier: http://online-wedden-bookmakers.nl/.
Deze is jammergenoeg voor voetbal formule 1 gokken heb ik zelf ook nog niet zo gewaagd.
Maar een website die bijhoud hoe fit de spelers zijn enzo... Hetzelfde zou toch moeten bestaan voor formule 1?
Een website waar al die informatie samengevat is waar ik in de juiste richting wordt gestuurd en dan meteen kan beslissen op wie ik inzetten.
Ik blijf allesinds allert, mischien post hier nog iemand wat?

Robbert65

de Engelse bookies houden serieuze odds bij voor F1. Denk aan LAdbrooks en zovoort. Er zijn er legio.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel