FIA-Liberty topic

Gestart door C.G. de Beaufort, 03 april 2018 - 11:37:19

« vorige - volgende »

Breaktest

Citaat van: Franky R. op 30 juni 2020 - 22:32:13
Het kan ook andersom.


Zo zijn er door het statement van NASCAR meer mensen naar de races gaan kijken, die dat voorheen niet deden. Zwart, bruin en wit...
Bedoel je het in de ban doen van de confederate flag?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 01 juli 2020 - 10:45:53
Citaat van: Franky R. op 30 juni 2020 - 22:32:13
Het kan ook andersom.


Zo zijn er door het statement van NASCAR meer mensen naar de races gaan kijken, die dat voorheen niet deden. Zwart, bruin en wit...
Bedoel je het in de ban doen van de confederate flag?


Ja

C.G. de Beaufort

Race 17 wordt in Turkije gehouden, Istanbul Park is toegevoegd. Op 15 november 2020. Erdogan en cs. vinden dit erg leuk.

Groet,

C.G. de Beaufort



C.G. de Beaufort

Verstappen is tegen de straf die Lando Norris boven z'n hoofd hangt.

https://the-race.com/formula-1/verstappen-defends-norris-amid-risk-of-f1-race-ban/

Groet,

C.G. de Beaufort


BMW.WilliamsF1

zal wel loslopen, hij raakt voor de volgende race al 2 strafpunten kwijt. Dan staat ie op 8.

C.G. de Beaufort


Alonso wil een herziening van de tijdstraf die hij kreeg naar aanleiding van de crash die hij had met Stroll in Austin. Z'n buitenspiegel vloog naar enige tijd van z'n bolide af.

https://www.telegraaf.nl/sport/1219244868/alonso-zet-fia-onder-druk-dit-wijst-uit-of-we-de-goede-kant-opgaan-in-onze-geliefde-sport

Ik ben ook benieuwd of zijn 30 seconden straf wordt weggenomen.

Groet,

C.G. de Beaufort



Sabai

30 seconden is wel heel veel. Ik vind het alleen raar dat Magnussen 2 x een zwarte vlag gekregen heeft. En dat er bij Perez en laatst ook een ander top team. Weet niet meer wie het was. Daar word niet ingegrepen en vallen er ook onderdelen af.

Ik vond het overigens wonderbaarlijk dat Alonso door kon na die crash. En dan ook nog zo terug komen.


C.G. de Beaufort

Persbureau Bloomberg meldde onlangs dat die investeerders hebben geprobeerd de Formule 1 voor 20 miljard dollar te kopen van de Amerikaanse eigenaar Liberty Media. Het bod is naar verluidt afgewezen, maar volgens Bloomberg zal er later dit jaar een nog veel hoger bod worden uitgebracht vanuit Saudi-Arabiƫ. (..) Liberty Media nam de Formule 1 in 2017 voor een bedrag van ruim 4 miljard dollar over van de Brit Bernie Ecclestone en is erin geslaagd de populariteit van de hoogste autosportklasse flink te doen toenemen.

https://www.telegraaf.nl/sport/1356807272/autosportbond-fia-formule-1-niet-voor-alleen-veel-geld-te-koop

Alstublieft niet...

Groet,

C.G. de Beaufort




Mickey


Sabai

Wat hebben wij eigenlijk nou gemerkt van de zogenaamde verbetering na de overname van Liberty? Enige wat ik zie is dat alles achter een betaalmuur zit. Wat feestjes naast het circuit in een nep haven in Miami  :) . En een overvolle kalender.

Ik denk eerder dat de Fia de eer op zich mag nemen door de juiste weg te hebben gekozen. En het Verstappen effect zal ook wel wat bijdragen.

Mickey

Kleinigheidje; de rechten zijn niet in het bezit van de FIA.