official f1 review 2017

Gestart door robbert, 22 november 2017 - 10:39:41

« vorige - volgende »

robbert

Maandag 18 december komt de officiele f1 review 2017 uit. Hopelijk is deze even goed als de vorige. Ben eens benieuwd of liberty media er iets speciaals zal van maken

robbert

dat is de voorlopige cover van de dvd. Benieuwd of het nieuwe logo ook op de definitieve cover zal staan




gloudiesaurus

Denk dat ze het nieuwe logo wel zullen plaatsen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

dat denk ik ook. Ben ook eens benieuwd of de review even goed is als die van 2016. En hopelijk niet even slecht als die van 2012 waar er enkel maar highlights van de races te zien was

Sabai

Wat vinden jullie eigenlijk van dat nieuwe logo? Nu ben ik zelf niet tegen veranderingen maar vind het persoonlijk geen pakkend logo .

robbert

Citaat van: Sabai op 29 november 2017 - 17:10:55
Wat vinden jullie eigenlijk van dat nieuwe logo? Nu ben ik zelf niet tegen veranderingen maar vind het persoonlijk geen pakkend logo .

een saai logo.

En gaan jullie de dvd kopen of niet?

SDG

De dvd? Nee, die ga ik niet kopen. De Blu-Ray wel, al besteld in pre-order bij Duke zelfs.  ;)

Nee, serieus, ik weet niet of er tegenwoordig nog veel extra's zitten op de BD-versie zoals vroeger. Ik koop tegenwoordig gewoon die versie omdat die een betere beeldkwaliteit heeft en omdat ik een Blu-Ray speler heb. De review van 2012 heb ik nadien zelfs een tweede keer aangeschaft nadat ik zo'n speler gekocht had, gewoon omdat daar meer dan twee uur extra beeldmateriaal op stond.

robbert

Citaat van: SDG op 29 november 2017 - 18:10:54
De dvd? Nee, die ga ik niet kopen. De Blu-Ray wel, al besteld in pre-order bij Duke zelfs.  ;)

Nee, serieus, ik weet niet of er tegenwoordig nog veel extra's zitten op de BD-versie zoals vroeger. Ik koop tegenwoordig gewoon die versie omdat die een betere beeldkwaliteit heeft en omdat ik een Blu-Ray speler heb. De review van 2012 heb ik nadien zelfs een tweede keer aangeschaft nadat ik zo'n speler gekocht had, gewoon omdat daar meer dan twee uur extra beeldmateriaal op stond.

ja ik heb ook de blu ray gekocht. Ik hoop gewoon dat de review even goed is als vorig seizoen.

gloudiesaurus

Denk dat ik hem ook koop als blu-ray. Extra's zou leuk zijn!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

het nieuwe logo staat dus op de cover van de review. Ben benieuwd hoe de review zal zijn

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 29 november 2017 - 16:47:52
Denk dat ze het nieuwe logo wel zullen plaatsen.

Zou raar zijn. Het nieuwe logo is nĂ¡ het seizoen pas gepresenteerd en gaat volgend jaar pas in. In hoeverre je kunt spreken van 'ingaan' natuurlijk.

robbert

idd, maar blijkbaar gaan ze die al op de cover plaatsen van de dvd/bluray

gloudiesaurus

Ga er maar vanuit dat ze het logo nu op alles plaatsen dat uitkomt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

de review kan men nu ook bestellen op de officiele site van formula1.com, maar is maar verkrijgbaar vanaf 22december

http://f1store.formula1.com/stores/f1/en/product/formula-1-2017-season-review-blu-ray/224919

SDG

Citaat van: robbert op 12 december 2017 - 18:00:13
de review kan men nu ook bestellen op de officiele site van formula1.com, maar is maar verkrijgbaar vanaf 22december

http://f1store.formula1.com/stores/f1/en/product/formula-1-2017-season-review-blu-ray/224919

30 Euro + 5,61 Euro verzendingsposten erbij is 35,61 Euro.

Prijzig, dat wel. Bij Duke, waar ik altijd bestel, betaal ik 18,99 Pond (21,54 Euro), verzendingskosten inbegrepen.

https://www.dukevideo.com/prd3738N/F1-2017-Official-Review-Blu-ray