Richard Verschoor Topic

Gestart door Robbert65, 17 januari 2017 - 21:46:48

« vorige - volgende »

Robbert65

http://www.gppits.net/nieuws/verschoor_racet_verstappen_achterna/

Die jongen heeft bakken talent, wordt op handen gedragen bij Red Bull en heeft een niet onbemiddelde paps thuis. Da's een aardige set assets om een behoorlijke carrière te verwachten, nietwaar?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Hij is op de goede weg!
Met Red Bull als sponsor zit hij in een goed nestje.

Komend jaar wordt belangrijk, ben benieuwd wat hij gaat doen. Formule Renault of Formule 3? Hij moet zich dan bewijzen.
In Formule 4 was hij snel en in Nieuw Zeeland gaat hij nu ook lekker, slim van hem om daar ervaring op te doen.
Ben benieuwd of hij de titel in Nieuw Zeeland kan pakken  :)

Zeker een van de grootste Nederlandse talenten achter Max Verstappen op het moment.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Gloudisaurus begin het Max Verstappen-topic in 2013 met de profetische woorden:

CitaatMoeten we als Nederlander zijnde hier onze hoop dan maar op vestigen?

Misschien moeten we dat bij Richard Verschoor ook maar doen! De Formule 4 waarin hij reed was niet heel competitief, de Toyota Racing Series in NZ is dat wel! Hopelijk kan hij volgend jaar al de stap naar F3 maken, dan zullen we echt zien van welk racehout hij gesneden is. Ik zal hem volgen in ieder geval!

Robbert65

Precies Matthijs!

Ik volg Verschoor al een tijdje. Ik heb iets meer dan een jaar geleden geprobeerd een wikipediapagina met informatie over hem aan te maken. Ik dacht, da's best leuk, de autosportinfo op Wiki een beetje versterken.

Maar toen ik die pagina met heel veel geworstel in de lucht had (wiki is niet gebruiksvriendelijk) werd-ie na een dag of twee met erg naar commentaar en een sfeertje van ons kent ons tegen hunnie die er niet bij horen weer verwijdert.

Dat onbeschofte deed mij meteen genezen van ambities in Wikipedia's richting. Zo kwam ik tot schrijven voor GPPits. Dus, voor zover de goegemeente dankbaar zal zijn met dat feit mogen we toch stellen, dat mijn schrijverij op de frontpage van GPPits aan Verschoor te danken is ;)

Verschoor is volgens mij  een serieuze F1 kandidaat. Maar goed, de toekomst moet het uitwijzen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Wat jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt met Wikipedia. Ik gebruik (de Engelse versie van) Wikipedia altijd als hét startpunt om iets over een coureur, raceklasse of raceseizoen te lezen.

Robbert65

Dat doe ik ook hoor. Nog steeds. Maar wel met een ander gevoel...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/verschoor_naar_formule_renault/

En hier is het antwoord, met MP Motorsport de Formule Renault in. Goede keus denk ik. En zo te zien heeft hij met Neil Verhagen een sterkte teamgenoot.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 18 januari 2017 - 10:04:05
Gloudisaurus begin het Max Verstappen-topic in 2013 met de profetische woorden:

CitaatMoeten we als Nederlander zijnde hier onze hoop dan maar op vestigen?

Misschien moeten we dat bij Richard Verschoor ook maar doen! De Formule 4 waarin hij reed was niet heel competitief, de Toyota Racing Series in NZ is dat wel! Hopelijk kan hij volgend jaar al de stap naar F3 maken, dan zullen we echt zien van welk racehout hij gesneden is. Ik zal hem volgen in ieder geval!

;D ;D ;D
Zou mooi zijn als het Verschoor ook lukt! Hij ontwikkelt zich goed en is pas 16 jaar, dus wie weet!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Geen slecht idee om die klasse te kiezen. Daarna is wellicht Formule 3 de verstandigste optie, mocht het in FR2.0 goed gaan. Maar zo ver is het nog niet.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Citaat van: gloudiesaurus op 18 januari 2017 - 15:55:54
http://www.gppits.net/nieuws/verschoor_naar_formule_renault/

En hier is het antwoord, met MP Motorsport de Formule Renault in. Goede keus denk ik. En zo te zien heeft hij met Neil Verhagen een sterkte teamgenoot.

Citaat van: Robbert65 op 18 januari 2017 - 16:06:46
het is Formule Renault geworden: http://www.gppits.net/nieuws/verschoor_naar_formule_renault/


Het schijnt inderdaad Formule Renault 2.0 te zijn.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Jehoentelaar op 18 januari 2017 - 16:07:55
Citaat van: gloudiesaurus op 18 januari 2017 - 15:55:54
http://www.gppits.net/nieuws/verschoor_naar_formule_renault/

En hier is het antwoord, met MP Motorsport de Formule Renault in. Goede keus denk ik. En zo te zien heeft hij met Neil Verhagen een sterkte teamgenoot.

Citaat van: Robbert65 op 18 januari 2017 - 16:06:46
het is Formule Renault geworden: http://www.gppits.net/nieuws/verschoor_naar_formule_renault/


Het schijnt inderdaad Formule Renault 2.0 te zijn.

Eurocup Formule Renault 2.0 om precies te zijn.
Heb de titel aangepast  ;)

Formule 3 of GP3 zou een mooie 2e stap zijn als het goed gaat. Hij heeft nu al wat ervaring in de autosport met Formule 4.
Vershcoot is echt net 16 geworden dus is volgend jaar, als hij een volgende stap zou maken naar de Formule 3, pas 17...

Maar eerst maar eens Formule Renault 2.0. Nyck de Vries bleef er ook 3 jaar hangen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Dit gassie heeft vuur in z'n rechtervoet hoor...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Dan kan 'ie beter even naar het brandwondencentrum in Beverwijk.