Koen Wouters uit Dakar-rally

Gestart door curbstone, 12 januari 2003 - 15:19:00

« vorige - volgende »

Wouters uit Dakar,vind ik:

het risico van deelname
19 (95%)
net goed...
1 (5%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 12 januari 2003 - 15:19:00

curbstone

Na alle pech en ongelukken moet Koen Wouters er adn toch de brui aan geven.Hij moet wel,omdat hij uit de rally is gezet. (tenzij hij eventjes rap 1900 euro afdokt) :|  :|
Ik wil hier enkel even mijn mening kwijt,omdat ik van het principe ben
"schoenmaker,blijf bij uw leest" of,in dit geval:Koen,blijf op uw podium...
Wat heeft bijvoorbeeld "de grote JM PFAFF " te betekenen in de rally? nul komma nul.
Met alle respect hoor,maar dit wou ik toch even zeggen.
En laat de reacties nu maar komen :lol:
Viva la Scuderia!

KVDracer

Dat is het risico dat je hebt als je eraan deelneemt. Maar ik vind het jammer voor hem. Wat je zegt over Pfaff daarover heb je volledig gelijk. Hij is erin geraakt door zijn naambekendheid, maar weet nog niet waar de versnellingsbak steekt. Maar Wauters, die heeft toch al genoeg bewezen in Dakar en in de Belcar. Hem gunde ik het om uit te rijden, Pfaff mag zo rap mogelijk opgeven van mij. Dan heeft hij nog het lef van te zeggen: " Ik weet niet wat Wauters bezielt. Oftewel rij je mee voor de overwinning en steek je er genoeg geld in oftewel rij je mee om uit te rijden en doe je zoals Gijsbrechts. Gewoon voor de fun meedoen. Maar nu hebben wij kweenie hoeveel tijd verloren doordat we hem moesten voorttrekken." Dat zegt dan iemand die waarschijnlijk geen rotte €uro heeft moeten betalen, terwijl Wauters er 5 of 6 jaar mee bezig is. Voor de Dakar kon ik die vent nog af, maar nu nie meer. Hij denktr dat hij alles mag zeggen omdat hij enkele ballen van tussen 2 pijlen heeft kunnen houden.

Raikkie

Groot gelijk  :D

Dieje Jean-Marie Pfaff begint echt op mijn zenuwen te werken, hij mag dan al gratis mee en dan voelt hij zich nog beter dan de mensen die moeten knokken om sponsors te vinden en die zelf aan hun auto sleutelen of zelfs maar navigeren of ermee rijden. Hij moet alleen maar in het midden van die camion gaan zitten en genieten van het uitzicht. Maar dan nog begint hij te klagen dat het zo vermoeiend is, terwijl hij missschien 1 keer een schupje heeft vastgehad !!! Hij is zelfs al aan het aftellen naar het einde  :?  Dat ze dan iemand die minder geld heeft, maar wel van auto's houdt. Nu zou hij zelfs de 24 uren van Zolder gaan rijden, ik ben eens benieuwd of hij die nacht zal rijden, want waarschijnlijk vindt hij de trainingen al te vermoeiend !!!

unknown

Wie durft beweren da Koen nie me zn voituur kan rijden, heeft de laatste jaren nie goed opgelet ze. Belcar en Dakar bewijzen genoeg. Wie da al de verreden dakars kan uitrijden, chapeau. En eerlijk gezegd, de reden van het uit koers zetten is deels terecht. Wat als er iets gebeurt? Maar met GPS en al die helikopters is het toch geen prob om hem te vinden, dus hij had in koers moeten blijven, hij wilde wel voortdoen, maar wordt daar gehinderd door de organisatie.
En JMP, da hij thuis blijft, hij leeft volgens mij nie voor de autosport, hij wilt gewoon int nieuws komen. Als hij al zo snel klaagt, Wauters heeft veel meer probs gehad en die ging door, tot het einde. Maar JMP moet persé zeuren, dat hij stopt, ze zullen m nie missen ze. Hij is immers tweede co-piloot.

KVDracer

Citaat van: RaikkieGroot gelijk  :D

Dieje Jean-Marie Pfaff begint echt op mijn zenuwen te werken, hij mag dan al gratis mee en dan voelt hij zich nog beter dan de mensen die moeten knokken om sponsors te vinden en die zelf aan hun auto sleutelen of zelfs maar navigeren of ermee rijden. Hij moet alleen maar in het midden van die camion gaan zitten en genieten van het uitzicht. Maar dan nog begint hij te klagen dat het zo vermoeiend is, terwijl hij missschien 1 keer een schupje heeft vastgehad !!! Hij is zelfs al aan het aftellen naar het einde  :?  Dat ze dan iemand die minder geld heeft, maar wel van auto's houdt. Nu zou hij zelfs de 24 uren van Zolder gaan rijden, ik ben eens benieuwd of hij die nacht zal rijden, want waarschijnlijk vindt hij de trainingen al te vermoeiend !!!

Als hij aan de 24 uren meedoet kunnen we misschien nog is lachen, zoals met Joyce De Troch dit jaar. Maar wat ik mij nu afvraag is, wanneer een gewone burger moet meedoen, moet die allerlei tests doorstaan voordat ie zijn licentie krijgt, maar een BV die moet dat niet doen ofwa? Want ik dnek eerlijk gezegd niet dat Pfaff zijn conditie en concentratievermogen erg hoog ligt.

Fastone

BV moeten ook een race licentie. Joyce de Troch heeft er een, maar ze was blijkbaar vergeten te lezen in het grote theorie boek van het racen dat witte lijnen glad zijn als ze nat zijn  :) .
I have a need for speed ... but speed is relative
Intel Inside - It's not a marketing gimmick, It's a warning

WRR

Je kan natuurlijk niemand een gebroken voet wensen vandaar heb ik op de eerste optie geklikt... Het is te hopen dat Paul volgend jaar terug meedoet![/url]
Webmaster Russell Racing
Bart Vandecavey G4A

BugsBunny

Citaat van: curbstoneIk wil hier enkel even mijn mening kwijt,omdat ik van het principe ben "schoenmaker,blijf bij uw leest" of,in dit geval:Koen,blijf op uw podium...
Wat heeft bijvoorbeeld "de grote JM PFAFF " te betekenen in de rally? nul komma nul.

Niet akkoord:
Mag een mens geen hobby's hebben? Die mens kijkt waarschijnlijk elk jaar net zoveel uit naar zijn Dakar deelname als ik naar mijn skivakantie...
Trouwens is Koen Wauters niet eerste in zijn klasse geworden een aantal jaar geleden?
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Fastone

Ja, Koen is eerste geworden met zijn Toyota. Ik geloof dat dit in 1999 was: 20ste algemeen en eerste in hun klasse. Het jaar daarvoor waren ze tweede geworden in hun klasse. Hij wou dit jaar die prestatie van 1999 nog eens overdoen, want AD en Koen waren al twee jaar aan het samenwerken aan dit Rav-4 prototype. Alleen spijtig dat ze niet genoeg getest hebben.
I have a need for speed ... but speed is relative
Intel Inside - It's not a marketing gimmick, It's a warning

DerMika

Citaat van: curbstoneNa alle pech en ongelukken moet Koen Wouters er adn toch de brui aan geven.Hij moet wel,omdat hij uit de rally is gezet. (tenzij hij eventjes rap 1900 euro afdokt) :|  :|
Ik wil hier enkel even mijn mening kwijt,omdat ik van het principe ben
"schoenmaker,blijf bij uw leest" of,in dit geval:Koen,blijf op uw podium...
Wat heeft bijvoorbeeld "de grote JM PFAFF " te betekenen in de rally? nul komma nul.
Met alle respect hoor,maar dit wou ik toch even zeggen.
En laat de reacties nu maar komen :lol:
Mag ik je eraan herinneren dat hij ook belcar mee rijdt, en hij al 6x de dakar uitgereden heeft?
The Dude abides

Fastone

Citaat van: DerMika
Citaat van: curbstoneNa alle pech en ongelukken moet Koen Wouters er adn toch de brui aan geven.Hij moet wel,omdat hij uit de rally is gezet. (tenzij hij eventjes rap 1900 euro afdokt) :|  :|
Ik wil hier enkel even mijn mening kwijt,omdat ik van het principe ben
"schoenmaker,blijf bij uw leest" of,in dit geval:Koen,blijf op uw podium...
Wat heeft bijvoorbeeld "de grote JM PFAFF " te betekenen in de rally? nul komma nul.
Met alle respect hoor,maar dit wou ik toch even zeggen.
En laat de reacties nu maar komen :lol:
Mag ik je eraan herinneren dat hij ook belcar mee rijdt, en hij al 6x de dakar uitgereden heeft?

En hij heeft ook nog meegereden in de Toyota Yaris cup in 2002. Ik denk dat hij het racen nu toch al wel een beetje onder de knie heeft :) .
I have a need for speed ... but speed is relative
Intel Inside - It's not a marketing gimmick, It's a warning

dj Peter

In elk geval kan Koen in de Dakar-rally meer gaan doen dan JM Pfaff  :x
wat kan die daar gaan doen? ....show verkopen ja :roll: