De GP van Nederland

Gestart door Fabian, 30 november 2016 - 14:26:00

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 15 augustus 2020 - 08:53:08
In lijn met wat ik al eerder meldde: Zandvoort 2021 nog lang geen zekerheidje
https://www.gpblog.com/nl/nieuws/65720/lammers-over-gp-op-zandvoort-in-2021-je-moet-naar-de-feiten-kijken-.html
eerder meldde jij dat je Zandvoort niet ziet terugkeren. Wat uit dit interview zou daar op moeten wijzen dan? Er wordt in NL momenteel al weer gevoetbald met supporters op de tribune. Als je 7000 man kwijt kunt langs een veld van pak en beet 400 meter, dan kun je langs een circuit van 5 km met een beetje creativiteit ook heel wat volk kwijt. Verder ligt Zandvoort in Europa, dus het zal hoe dan ook makkelijk ingepast kunnen worden. Ik denk dat het er voor volgend jaar goed uit ziet. Die race is lijkt me net zo zeker als welke andere race dan ook.

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 15 augustus 2020 - 11:50:16
Citaat van: Breaktest op 15 augustus 2020 - 08:53:08
In lijn met wat ik al eerder meldde: Zandvoort 2021 nog lang geen zekerheidje
https://www.gpblog.com/nl/nieuws/65720/lammers-over-gp-op-zandvoort-in-2021-je-moet-naar-de-feiten-kijken-.html
eerder meldde jij dat je Zandvoort niet ziet terugkeren. Wat uit dit interview zou daar op moeten wijzen dan? Er wordt in NL momenteel al weer gevoetbald met supporters op de tribune. Als je 7000 man kwijt kunt langs een veld van pak en beet 400 meter, dan kun je langs een circuit van 5 km met een beetje creativiteit ook heel wat volk kwijt. Verder ligt Zandvoort in Europa, dus het zal hoe dan ook makkelijk ingepast kunnen worden. Ik denk dat het er voor volgend jaar goed uit ziet. Die race is lijkt me net zo zeker als welke andere race dan ook.
Dat ik Zandvoort niet terug zag keren, was gebaseerd op het interview van toen, niet dit interview. Raar dat je die verhaspeling maakt, want dat lijkt me volstrekt duidelijk. Don't blame me als Lammers niet continue hetzelfde zegt.
Uit zijn huidig interview maak ik op dat Zandvoort 2021 geen zekerheidje is. Als jij een andere interpretatie geeft aan bijgevoegde link, nou prima.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Tuesday

Citaat van: Breaktest op 15 augustus 2020 - 13:11:30
Citaat van: Tuesday op 15 augustus 2020 - 11:50:16
Citaat van: Breaktest op 15 augustus 2020 - 08:53:08
In lijn met wat ik al eerder meldde: Zandvoort 2021 nog lang geen zekerheidje
https://www.gpblog.com/nl/nieuws/65720/lammers-over-gp-op-zandvoort-in-2021-je-moet-naar-de-feiten-kijken-.html
eerder meldde jij dat je Zandvoort niet ziet terugkeren. Wat uit dit interview zou daar op moeten wijzen dan? Er wordt in NL momenteel al weer gevoetbald met supporters op de tribune. Als je 7000 man kwijt kunt langs een veld van pak en beet 400 meter, dan kun je langs een circuit van 5 km met een beetje creativiteit ook heel wat volk kwijt. Verder ligt Zandvoort in Europa, dus het zal hoe dan ook makkelijk ingepast kunnen worden. Ik denk dat het er voor volgend jaar goed uit ziet. Die race is lijkt me net zo zeker als welke andere race dan ook.
Dat ik Zandvoort niet terug zag keren, was gebaseerd op het interview van toen, niet dit interview. Raar dat je die verhaspeling maakt, want dat lijkt me volstrekt duidelijk. Don't blame me als Lammers niet continue hetzelfde zegt.
Uit zijn huidig interview maak ik op dat Zandvoort 2021 geen zekerheidje is. Als jij een andere interpretatie geeft aan bijgevoegde link, nou prima.
je had het over 'in lijn met'. Ik maak eruit op dat er nog niet veel duidelijk is over volgend jaar, maar het lijkt me dat dat voor de meeste circuits geldt. Er is ook helemaal nog geen voorlopige kalender oid. Ik denk dat bv Barcelona ook nog niet weet of het volgend jaar weer in Mei op de kalender staat zoals gebruikelijk of dat er volgend jaar weer een hele rits races in de zomer in Europa worden gehouden. Het zal misschien wel meer afhangen van wat er uit buiten Europa gebeurd, dan van Zandvoort of Barcelona zelf. Europa kan wel races houden, zoveel is wel duidelijk nu.

Breaktest

Al jaren ben ik verklaard tegenstander van het door F1 opgelegde bedrijfsmodel voor circuits (ook hier hebben we daar discussie gevoerd), dat kort gezegd luidt:
"Wij - F1 circus - zijn geweldig, en jullie hebben de eer ons mogen te ontvangen, dus teken maar bij het kruisje, maar doe het snel want voor jullie tien anderen. Vervolgens zullen we alles eerlijk verdelen: wij de opbrengsten, jullie de kosten. En mocht je dan nog tekort komen, ga dan maar bij je dorpsraad zeuren".

Welnu, de perversiteit ervan schijnt eindelijk een beetje door te dringen bij de circuits zelf. Of ze in staat zijn tot verandering, moet nog blijken, maar de ommezwaai is wel opmerkelijk.   
http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/nuerburgring-wil-enkel-onder-haar-voorwaarden-f1-opnieuw-verwelkomen/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+F1journaal+F1journaal.be+-+Dagelijks+F1+Nieuws
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

C.G. de Beaufort

Zandhagedis. Helaas, die moet ergens anders gaan leven. Rechtbank heeft de bodemprocedure verworpen, de F1 kan beginnen. Rust van de Kust, etc. moet ergens anders een aanklacht gaan indienen, b.v. Raad van State, Raad van Europa.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1665734828/rechter-legt-formule-1-in-zandvoort-geen-beperkingen-op-vanwege-zandhagedis

Groet,

C.G. de Beaufort



BMW.WilliamsF1

Die hagedis en die kikker zoeken maar ergens anders een plekje in de duinen :)

Gaat dus door met 2 derde van de bezetting als we uitgaan van de gisteren "gelekte" informatie. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen. Ze moeten nu dus 1 derde van de bezoekers gaan teleurstellen. Of 1 derde lege tribunes gaan plaatsen  :D

gloudiesaurus

Wie heeft er kaarten?
Ik heb geluk, kan het hele weekend gaan. Ik ga met de trein  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Citaat van: C.G. de Beaufort op 12 augustus 2021 - 17:52:24
Zandhagedis. Helaas, die moet ergens anders gaan leven. Rechtbank heeft de bodemprocedure verworpen, de F1 kan beginnen. Rust van de Kust, etc. moet ergens anders een aanklacht gaan indienen, b.v. Raad van State, Raad van Europa.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1665734828/rechter-legt-formule-1-in-zandvoort-geen-beperkingen-op-vanwege-zandhagedis

Groet,

C.G. de Beaufort
Het bijzondere aan deze hagedis is dat het van races en de geur van verbrand rubber houdt. Daar zijn er niet zo veel van in Europa.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

BMW.WilliamsF1

Vandaag stond er weer een milieu clubje voor de rechter. Ze moeten het bijprogramma zoals F3 en Porsches maar schrappen en de race op zondag en uurtje training op zaterdag mocht wel door gaan van ze  ;D ;D ;D

Die mensen + advocaat van die club hebben nog nooit een F1 weekend gekeken denk ik  :D

Begin volgende week uitspraak, zal wel los lopen net zoals met die mislukte kikker en hagedis.

C.G. de Beaufort

Hé, dat is leuk! In Zandvoort tijdens het race weekeinde, wordt de maximale snelheid verhoogd naar 33 km per uur wegens Max...

https://www.gpfans.com/en/f1-news/68897/zandvoort-prepares-for-verstappen-homecoming-with-unusual-speed-limit/

Groet,

C.G. de Beaufort

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 26 augustus 2021 - 19:29:46
Vandaag stond er weer een milieu clubje voor de rechter. Ze moeten het bijprogramma zoals F3 en Porsches maar schrappen en de race op zondag en uurtje training op zaterdag mocht wel door gaan van ze  ;D ;D ;D

Die mensen + advocaat van die club hebben nog nooit een F1 weekend gekeken denk ik  :D

Begin volgende week uitspraak, zal wel los lopen net zoals met die mislukte kikker en hagedis.

Het grappige was ook dat ze zeiden dat de Tour de France toch wel veel groter is dan de F1  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

C.G. de Beaufort

F1 trucks in Zandvoort.



Groet,

C.G. de Beaufort



gloudiesaurus

Mooi om te zien! Ziet er goed uit allemaal.

Las net wel, dat er geen eten en drinken mag mee worden genomen op het circuit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 31 augustus 2021 - 11:22:30
Mooi om te zien! Ziet er goed uit allemaal.

Las net wel, dat er geen eten en drinken mag mee worden genomen op het circuit.
Want linksom of rechtsom, leeg gerammeld worden zult u.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Maar hoe dan ook, het begint al wat te kriebelen hier. Heb er zin in!