My Racing Career

Gestart door maxsuperboer, 03 september 2016 - 23:14:36

« vorige - volgende »

maxsuperboer

Als Formule 1 fans, kennen vast velen van jullie deze game al wel.
Je begint de game met een rijder, waarmee je als het ware in de Formule 3 start. Met als ultieme doel, de formule 1 halen. Hiervoor zul je veel moeten racen, en slim moeten handelen.
Het verschil met andere simulatie games, is in mijn ogen, dat je rijdt in serie's per seizoen. Een seizoen duurt ongeveer 77 dagen (Real-Life). Waarin gemiddeld 2 race's per week worden gereden (Dit varieert erg). Daarnaast kun je ook nog veel quick-races rijden op momenten dat je bijvoorbeeld je tactiek wil aanscherpen, en je daarmee beter een idee krijgt over je setup.

Ik zou het ook erg waarderen als jullie je in zouden willen schrijven via deze link: http://www.myracingcareer.com/r76950/

Ik ben namelijk bezig om "Vertegenwoordiger" van Nederland te worden voor de game. Maar daarvoor moet ik een aantal nieuwe mensen uit Nederland aanbrengen.

De game is overigens volledig gratis, ikzelf bijvoorbeeld heb nog geen cent uitgegeven aan de game, en er zijn geen nadelen. De dingen waarvoor je geld kunt uitgeven, zijn alleen cosmetisch.

Ik hoop dat dit hier mag op het forum, en zou zeggen. Tot op My Racing Career!