Het Grote Grand Prix Van België Topic

Gestart door Robbert65, 01 augustus 2016 - 10:44:39

« vorige - volgende »

rbruin

Ook wij (mijn vader en ik) gaan voor het eerst naar Spa.
heeft iemand misschien ervaring om de auto bv. in Malmedy te parkeren en dan met de fiets verder te gaan.
En zou je je fiets een beetje bij de ingang kunnen neer zetten?

Groet Rogier

FolkertE

Helaas. Als ik de tijd en financiën had had ik het wel gedaan, maar misschien dat er nog anderen zijn die dat wel kunnen/willen.

knaldiebal

Wat een drukte. Schitterend. Reclame voor Nederland!

BMW.WilliamsF1

Super weekend tot nu toe. Hebben daar op de tribune bij Fagnes gezeten, wel een toffe plek. Morgen weer daar :)

Robbert65

#65
@knaldiebal: was je er zelf? Ik heb ook genoten van de beelden!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Citaat van: knaldiebal op 27 augustus 2016 - 21:27:42
Wat een drukte. Schitterend. Reclame voor Nederland!

Die paar malloten die vuurwerk wel een leuk idee vonden op een racecircuit, hadden wel in Nederland mogen blijven...

Mickey


MoonlandMenace

Reclame voor Nederland....Serieus???
Zelden zoveel onbeschofte, boertige en onvriendelijke mensen gezien...   De grote meerderheid heeft zich echt als varkens gedragen.  Zeer luidruchtig, overal hun vuilnis achterlatend, en totaal geen respect voor de andere f1-liefhebbers.
Ga al jaren naar Spa, maar na dit jaar denk ik dat ik het voor bekeken hou, de hollanders hebben het goed voor ons verpest.

Robbert65

Citaat van: MoonlandMenace op 28 augustus 2016 - 18:25:57
Reclame voor Nederland....Serieus???
Zelden zoveel onbeschofte, boertige en onvriendelijke mensen gezien...   De grote meerderheid heeft zich echt als varkens gedragen.  Zeer luidruchtig, overal hun vuilnis achterlatend, en totaal geen respect voor de andere f1-liefhebbers.
Ga al jaren naar Spa, maar na dit jaar denk ik dat ik het voor bekeken hou, de hollanders hebben het goed voor ons verpest.
We zullen het doorgeven!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: rbruin op 26 augustus 2016 - 22:50:04
Ook wij (mijn vader en ik) gaan voor het eerst naar Spa.
heeft iemand misschien ervaring om de auto bv. in Malmedy te parkeren en dan met de fiets verder te gaan.
En zou je je fiets een beetje bij de ingang kunnen neer zetten?

Groet Rogier


Gewoon doorrijden bij Malmedy tussen de huizen bergop...kom je bij de camping en parkeer je voor 10 euro de hele dag vlakbij Les Combes...  :)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: Robbert65 op 28 augustus 2016 - 18:47:52
da's voor volgend jaar dan Franky? ;)


Oh, zeker weten...Meteen dan mijn koppelingsplaten [preventief] vervangen... :P

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

meatball

Ik ga al vanaf 1994 naar de grote prijs van België kijken , wat een drukte was dat zeg.
Wel was één minpunt waar ik me aan erger en dat is het gedrag van de gemiddelde Nederlander.
In al die jaren was er respect voor iedere rijder , of je hem nu goed vond of niet .
Maar dit jaar was er een boe geroep van jewelste tijdens de rijdersparade en bij het podium.
Dat is heel laag en als dat de toekomst van de f1 in Spa moet worden blijf in er niet naartoe gaan.
Dus Max supporters die geen f1 fans zijn , gedraag jullie of blijf thuis.
Ik weet ook wel dat de meeste op dit forum echte f1 fans zijn en niet tot de groep behoren die ik bedoel . maar ik moest het toch even kwijt.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat