Het Grote Grand Prix Van België Topic

Gestart door Robbert65, 01 augustus 2016 - 10:44:39

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Ardym op 23 augustus 2016 - 14:12:59
Ik heb kaartjes gekocht voor aanstaande zaterdag voor de Grand Prix van Belgie. In mijn geval zijn het Bronzen tickets. Op welke plekken kan je dan het beste gaan zitten en vanaf hoe laat is het verstandig aanwezig te zijn op het circuit?

Voor brone zo vroeg mogelijk. Zeker op zondag als het zo druk is. Dan heb je de beste plekjes.

Met bronze mag je overal komen behalve de tribunes. Je kan het circuit rond lopen op zoek naar een leuk plekje.
Er zijn meerdere leuk plekken, vind zelf eau rouge en het rechte stuk daarna altijd leuk. Zie je de auto's op hoge snelheid.
Pouhon is leuk en de bussstop.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 23 augustus 2016 - 17:32:10
Citaat van: Ardym op 23 augustus 2016 - 14:12:59
Ik heb kaartjes gekocht voor aanstaande zaterdag voor de Grand Prix van Belgie. In mijn geval zijn het Bronzen tickets. Op welke plekken kan je dan het beste gaan zitten en vanaf hoe laat is het verstandig aanwezig te zijn op het circuit?

Voor brone zo vroeg mogelijk. Zeker op zondag als het zo druk is. Dan heb je de beste plekjes.

Met bronze mag je overal komen behalve de tribunes. Je kan het circuit rond lopen op zoek naar een leuk plekje.
Er zijn meerdere leuk plekken, vind zelf eau rouge en het rechte stuk daarna altijd leuk. Zie je de auto's op hoge snelheid.
Pouhon is leuk en de bussstop.
Precies. In de jaren 2000 ben ik 3 of 4 keer naar Spa geweest en alle keren waren we er rond een uur of 4 's ochtends al en zelfs toen was het druk. Als je alleen op zondag gaat zou ik dat zeker doen.

johan83

Hallo,

Gaan komend weekend voor het eerst naar Spa. We hebben bronze weekend kaarten. Weet ook iemand of de tribunes voor iedereen open gaan na de kwalificatie van de Formule 1?

gloudiesaurus

Citaat van: johan83 op 23 augustus 2016 - 20:34:55
Hallo,

Gaan komend weekend voor het eerst naar Spa. We hebben bronze weekend kaarten. Weet ook iemand of de tribunes voor iedereen open gaan na de kwalificatie van de Formule 1?

Zover ik weet niet. Zou praktisch ook niet kunnen met mensen die een eigen stoeltje hebben.
In Spanje kon je op vrijdag overal zitten met staantribunekaarten. Maar dit is op Spa ook niet... Heeft denk ik met de drukte te maken, in Spanje was het op vrijdag heel rustig.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Citaat van: johan83 op 23 augustus 2016 - 20:34:55
Hallo,

Gaan komend weekend voor het eerst naar Spa. We hebben bronze weekend kaarten. Weet ook iemand of de tribunes voor iedereen open gaan na de kwalificatie van de Formule 1?

Nee, wij wilde vorig jaar ook op een volledig lege hoofdtribune proberen te komen op zaterdag middag net na de GP2 race. Geen mogelijkheid om daar op te komen zonder het juist kaartje.

Sphinx

Zaterdag ben ik ook op Spa. Collega had via zn broer een paar kaarten over, nou alleen nog een parkeerticket regelen. Kan ik tenminste de Gp2 en GP3 live volgen
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Charrel

Citaat van: Sphinx op 24 augustus 2016 - 13:02:58
Zaterdag ben ik ook op Spa. Collega had via zn broer een paar kaarten over, nou alleen nog een parkeerticket regelen. Kan ik tenminste de Gp2 en GP3 live volgen

Lache! Kunnen wel een kleine GPpits meeting houden :-P

P@trick

Iemand ervaring met tickets aan de deur?
Wil mss zondag ff op en neer


Robbert65

Ik zou even bellen voor de zekerheid...

Le Circuit de Spa-Francorchamps
Route du Circuit, 55
4970 Francorchamps

t. : +32 (0)87 29 37 00
f. : +32 (0)87 27 05 81

spa-francorchamps.be
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: P@trick op 24 augustus 2016 - 23:04:27
Iemand ervaring met tickets aan de deur?
Wil mss zondag ff op en neer

Geen ervaring mee.
Maar bij onze partner bosareizen.nl zou je nog tickets kunnen bestellen (staanplaatsen)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Citaat van: P@trick op 24 augustus 2016 - 23:04:27
Iemand ervaring met tickets aan de deur?
Wil mss zondag ff op en neer

Ik weet wel dat er dit jaar ruim voor het circuit zware security checks zijn ivm de veiligheid. Controle op ID, tickets etc..

Redbul27

Ik had een vraag aan de mensen die een kaartje via een website gehaald hebben. Als je je kaartjes via post krijgt krijg je dan ook een scan code via je mail of brief wat je met de kaartje en scan code binnen komt?
Of zijn de kaartjes genoeg om binnen te komen? Reden van deze vraag ik heb kaartjes gevonden via marktplaats maar ik had ook van iemand gehoord als je via een formule 1 website kaartjes haalt dat je de kaartjes thuis gestuurd krijgt en vervolgens dat je op je email een scan code krijgt om binnen te komen met je kaartjes. zit daar een waarheid aan.

Graag bedankt voor jullie reacties

Robbert65

je kunt die vraag het best neerleggen bij de uitgever van de kaartjes of bij een van de erkende leveranciers van tickets, zoals onze partner https://www.bosareizen.nl/

succes.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Volgens de website van het circuit zullen de loketten aan de ingangen het hele weekend open zijn. Wel alleen kaartjes voor Bronze denk ik.

Roy128

Hoi,ik ben 42jr,woon in gelderland en wil heel graag naar de race zondag(of zat en zondag)Ik ben vaak bij het circuit geweest daar maar nooit met een gp.Ik zie het alleen niet zo zitten om alleen te gaan,en weet ook niet goed wat te verwachten met al die drukte.Waar te slapen en/of te parkeren enz?Zou zo aanrijden maar als ik na het weekend doodmoe thuiskom omdat ik alles verkeerd ingeschat heb, km gelopen heb,niet geslapen,en uren in de file heb gestaan is dat het me ook niet waard allemaal.Is er iemand die ook alleen is en ook graag zou gaan en een beetje weet hoe en wat?Dan hoor ik het graag want lijkt me supervet om Max aan te gaan moedigen 😊groeten Roy128