Ronde 8: Formula 1 Grand Prix of Europe, Baku City Circuit, Baku, Azerbaijan

Gestart door Tessa, 13 juni 2016 - 19:44:46

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Mickey op 18 juni 2016 - 22:53:00
En door die banden denk ik dat het geen  podium wordt voor Ham.

Niet alleen dat. Mercedes is stukken minder dominant wanneer ze in verkeer rijden. En het stukje vertrouwen ontbreekt. Verder was Lewis aangehaakt en kan Rosberg zijn voorsprong weer opbouwen. In het verleden heeft dat wel eens geleid tot een Hamilton die overcompenseert al denk ik niet dat hij hele rare dingen gaat doen. Wel kan hij het zomaar zijn dat hij eerder stopt en meer kan vragen van zijn banden. Dan wordt het een strategie dat hij langer door moet dan zijn concurrenten en dus met de medium band gaat rijden tot het eind of een tweestopper. Dat laatste kan interessant zijn. Pirelli geeft aan dat een eenstopper overduidelijk de beste strategie is maar dat is zonder Safety Car natuurlijk... ;) Al met al kan het wel eens een race worden met een verrassend podium.

Pancake Shield

Als dit een race wordt zonder Safety Car (of virtuele) dan eet ik mijn hoed op

Een voordeel daarbij is dat ik geen hoed heb.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Inzamelactie om voor Pancake Shield en hoed te kopen start nu...

FolkertE


ik heb hier nog een paar hoeden, petten, mutsjes en helmpjes liggen, zal er wel wat beschikbaar stellen.


Mickey

Als je je dus een keertje verremt in Q, doe het dan nog een keer, maar dan goed.

Wings


Gonzalo

Williams meldt via Twitter dat Bottas gisteren 378 km/u haalde tijdens de kwalificaties. Dat is een nieuw record, indien het bevestigd wordt.

Tessa


Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

Hmm, matige race. Circuit is niet zó inspirerend maar het had een stuk erger gekund. Dus op zich weinig mis mee.

Pérez man van de race.

Mickey


Arthur

Race was dodelijk saai, net zoals het circuit zelf. Overwogen TV uit te zetten....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Erg saai. Ik stel voor om volgend jaar alle gp2 coureurs in de auto te zetten.

Sabai

Hopelijk verdwijnt deze gp snel van de kalender. Igg waardeloos.