F1 - Motoren

Gestart door C.G. de Beaufort, 09 mei 2016 - 13:41:55

« vorige - volgende »

Sabai

#390
Dat zal misschien wel zo zijn . Maar hebben ze de overdracht en driveability ook hetzelfde voor elkaar. Want dat schijnt nog een dingetje te zijn begreep ik laatst.

Matthijs

En MGU en betrouwbaarheid... maar Honda doet het dit jaar beter dan verwacht.

DeBril

Zeiden ze bij Red Bull afgelopen weekend niet dat ze verwachten 6 tienden per ronde sneller te zijn met die Honda erin geschroeft?

Ik heb goede hoop voor komend jaar (helemaal als Honda fan zijnde).
En McLaren heeft toch ergens iets echt goed fout gedaan (en doet dat nog steeds). Met de Honda erin ging dat ding niet, en nu met een Renault erin gaat dat ding bijkans nog minder (en alle andere teams met die motor rijden McLaren voorbij) (De McLarenfan in mij huilt)

C.G. de Beaufort

Porsche sluit een toetreding tot F1 uit : ""Zolang de Formule 1 uit twee klassen bestaat, is het niet iets waar wij in willen participeren"

https://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/242773/porsche-treedt-niet-toe-tot-de-formule-1

Daar moeten ze naar toe, een identieke F1.

Groet,

C.G. de Beaufort



C.G. de Beaufort

Marko: "We hebben goed nieuws gekregen van Honda. We krijgen in Bakoe 20 pk extra."

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246763/helmut-marko-we-krijgen-van-honda-20-pk-erbij-in-bakoe

Ik hoop dat een stabiele motor opleverd en er niets stuk gaat. Het levert maximaal zo'n 0,2 seconde op.

Groet,

C.G. de Beaufort


Mickey


Tuesday

Citaat van: C.G. de Beaufort op 16 april 2019 - 12:47:46
Marko: "We hebben goed nieuws gekregen van Honda. We krijgen in Bakoe 20 pk extra."

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246763/helmut-marko-we-krijgen-van-honda-20-pk-erbij-in-bakoe

Ik hoop dat een stabiele motor opleverd en er niets stuk gaat. Het levert maximaal zo'n 0,2 seconde op.

Groet,

C.G. de Beaufort
betekend dus wel dat motor 1 na 3 races al min of meer is afgeschreven..in dit tempo gaan ze uitkomen op 4 gridstraffen. Maar wel goed dat ze alles op ontwikkeling zetten, wie weet kunnen ze dan volgend jaar wel een serieuze gooi doen naar de titel. 

Tuesday

Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 13:04:18
Oplevert.
met een d weten we ook prima wat ie bedoeld hoor.

Breaktest

Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 13:11:52
Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 13:04:18
Oplevert.
met een d weten we ook prima wat ie bedoeld hoor.
Of een zin zonder hoofdletter...
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 13:10:26
Citaat van: C.G. de Beaufort op 16 april 2019 - 12:47:46
Marko: "We hebben goed nieuws gekregen van Honda. We krijgen in Bakoe 20 pk extra."

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246763/helmut-marko-we-krijgen-van-honda-20-pk-erbij-in-bakoe

Ik hoop dat een stabiele motor opleverd en er niets stuk gaat. Het levert maximaal zo'n 0,2 seconde op.

Groet,

C.G. de Beaufort
betekend dus wel dat motor 1 na 3 races al min of meer is afgeschreven..in dit tempo gaan ze uitkomen op 4 gridstraffen. Maar wel goed dat ze alles op ontwikkeling zetten, wie weet kunnen ze dan volgend jaar wel een serieuze gooi doen naar de titel. 
Nee, dat hoeft niet, het kan -en mag- best, dat ze die eerste motor upgraden. Dan kunnen ze hem naar achter plaatsen. Stel er zijn er twee naar z'n grootje geploft, dan kan de eerste weer ingezet worden en volgt er dus geen gridstraf. Pas bij inzet van de vierde PU volgt een gridstraf.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 16 april 2019 - 14:17:56
Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 13:10:26
Citaat van: C.G. de Beaufort op 16 april 2019 - 12:47:46
Marko: "We hebben goed nieuws gekregen van Honda. We krijgen in Bakoe 20 pk extra."

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/246763/helmut-marko-we-krijgen-van-honda-20-pk-erbij-in-bakoe

Ik hoop dat een stabiele motor opleverd en er niets stuk gaat. Het levert maximaal zo'n 0,2 seconde op.

Groet,

C.G. de Beaufort
betekend dus wel dat motor 1 na 3 races al min of meer is afgeschreven..in dit tempo gaan ze uitkomen op 4 gridstraffen. Maar wel goed dat ze alles op ontwikkeling zetten, wie weet kunnen ze dan volgend jaar wel een serieuze gooi doen naar de titel. 
Nee, dat hoeft niet, het kan -en mag- best, dat ze die eerste motor upgraden. Dan kunnen ze hem naar achter plaatsen. Stel er zijn er twee naar z'n grootje geploft, dan kan de eerste weer ingezet worden en volgt er dus geen gridstraf. Pas bij inzet van de vierde PU volgt een gridstraf.
ik weet dat ie nog weer gebruikt mag worden, maar er is een reden waarom ze nu al overstappen op nummer 2. Blijkbaar willen ze graag verder met de geupgrade versie, waarom zouden ze dan later in het seizoen toch weer terug willen vallen op versie 1? Verder ben ik wat sceptisch omdat Honda volgens mij nog nooit in de buurt is gekomen van de 7 races per motor die nodig zijn om een heel seizoen met 3 motoren te doen. Overigens mag de hardware van versie 1 niet geupgrade worden zoals jij stelt.

Mickey

Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 13:11:52
Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 13:04:18
Oplevert.
met een d weten we ook prima wat ie bedoeld hoor.

Bedoelt, bedoel je denk ik. En betekent.

Ben geen taalnazi, maar er een beetje aandacht aan besteden komt het forum wel ten goede meen ik.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 19:20:31
Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 13:11:52
Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 13:04:18
Oplevert.
met een d weten we ook prima wat ie bedoeld hoor.

Bedoelt, bedoel je denk ik. En betekent.

Ben geen taalnazi, maar er een beetje aandacht aan besteden komt het forum wel ten goede meen ik.
ach, pleur een eind op zeg.. natuurlijk komt dat het forum niet ten goede.

Mickey

Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 19:23:02
Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 19:20:31
Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 13:11:52
Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 13:04:18
Oplevert.
met een d weten we ook prima wat ie bedoeld hoor.

Bedoelt, bedoel je denk ik. En betekent.

Ben geen taalnazi, maar er een beetje aandacht aan besteden komt het forum wel ten goede meen ik.
ach, pleur een eind op zeg.. natuurlijk komt dat het forum niet ten goede.

Nee, dat helpt.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 19:28:10
Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 19:23:02
Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 19:20:31
Citaat van: Tuesday op 16 april 2019 - 13:11:52
Citaat van: Mickey op 16 april 2019 - 13:04:18
Oplevert.
met een d weten we ook prima wat ie bedoeld hoor.

Bedoelt, bedoel je denk ik. En betekent.

Ben geen taalnazi, maar er een beetje aandacht aan besteden komt het forum wel ten goede meen ik.
ach, pleur een eind op zeg.. natuurlijk komt dat het forum niet ten goede.

Nee, dat helpt.
ja, dan weet je iig hoe er over gedacht wordt wanneer je ongevraagd andermans taalfouten gaat corrigeren. Daar zitten 9 van de 10 mensen niet op te wachten hoor... maar stoer dat jij de NL'se taal perfect beheerst. Hier gaat het om de inhoud, en ga er maar van uit dat iedereen zn best doet om het zo duidelijk mogelijk op te schrijven.