Driver Cards

Gestart door XVBinh, 07 januari 2024 - 12:08:05

« vorige - volgende »

XVBinh

Ik zou dus heel graag driver cards willen ontvangen van de verschillende teams. Ik heb nu beetje onderzoek gedaan hoe dat nou moet. Ik moet een envelope in een envelope sturen zodat de teams de cards erin kunnen stoppen en terugsturen. Nu snap ik dat je postzegels moet gebruiken. Van Nederland naar het buitenland snap ik de postzegels nog wel. Alleen heb ik geen idee hoe ik die andere envelope moet prepareren. Hoe kom ik aan een postzegel die ze in het buitenland kunnen gebruiken om terug naar Nederland te sturen.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Breaktest

Ben je mal? Hier zitten alleen maar ouwe muppets.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Engelse postzegels kun je gewoon online bij Royal Mail bestellen. Ik neem aan dat dat in Italië ook wel lukt. Van Zwitzerland neem ik aan dat ze dat gewoon op hun kosten doen. Die Zwitsers zijn zo. En Mercedes is maar 500 km van Arnhem, dus ga even langs?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Wat is een driver card?

BMW.WilliamsF1

Een kaart met foto en handtekening van de coureurs.

Hier staat wat meer info: https://www.reddit.com/r/formula1/comments/10pmugf/a_guide_to_getting_formula_1_driver_cards/

Ik zou gewoon een mail of brief sturen naar de teams wat in dat voorbeeld staat en schijt hebben aan de verzendkosten voor de teams. Of gaat dat ook van de budgetcap af? Want dan komt Red Bull straks weer in de problemen :D