Auteur Topic: F1 Allerlei  (gelezen 692 keer)

Fietser

• GPPits groupy
    • Bekijk profiel
Re: F1 Allerlei
« Reactie #15 Gepost op: 05 mei 2021 - 09:18:49 »
Ik zou het vooral frustrerend vinden dat je een topcoureur in je rangen hebt die voortdurend zulke nodeloze fouten blijft maken...

Ik sta hier zeker niet bekend als Verstappen-verdediger, maar ik betwijfel of dit onder 'nodeloze fouten' valt. Ik zie het meer als 'het randje opzoeken', hier zowel figuurlijk als letterlijk. Dit is deels natuurlijk te wijten aan Verstappens (aangeboren?) agressieve rijstijl, wat voors en tegens heeft. Maar ik denk ook dat hij die grens wel mot opzoeken als hij wil matchen met de Mercedessen. Ik zie de Zilveren Pijlen (waarom toch dat zwart?) namelijk nog steeds als superieur materiaal dat slechts bestreden kan worden door tot het uiterste te gaan - soms er zelfs overheen, met alle gevolgen van dien. Meer gedoseerd racen zou inderdaad een oplossing zijn, maar de kans dat zoiets slechts derde plaatsen oplevert is groot.

BMW.WilliamsF1

• Redactielid
  • GPPits held
    • Bekijk profiel
Re: F1 Allerlei
« Reactie #16 Gepost op: 05 mei 2021 - 12:45:38 »
Ik zou het vooral frustrerend vinden dat je een topcoureur in je rangen hebt die voortdurend zulke nodeloze fouten blijft maken...
Meer gedoseerd racen zou inderdaad een oplossing zijn, maar de kans dat zoiets slechts derde plaatsen oplevert is groot.

idd, kijk maar naar Bottas :)

SMF spam blocked by CleanTalk