2000

Gestart door SDG, 30 januari 2016 - 11:47:40

« vorige - volgende »

SDG



gloudiesaurus

#2
Leuk! Ik heb het bewust meegemaakt en herinner het me nog heel goed  :)
Mooi jaar 2000!

Verstappen deed lekker met die Supertec-motor en Schumacher won zijn 1e wereldtitel met Ferrari.

Als je nu kijkt naar de teams die meededen, Ferrari, McLaren - Mercedes, Jordan, Arrows, Jaguar, BMW... daar mis ik er nu wel een paar van.
Sowiezo was Eddie Jordan een aanwinst voor de Formule 1 als karakter en het team had natuurlijk schitterende auto's...

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Yep... En zoals ik al schreef, als je bedenkt hoe vers het eigenlijk allemaal nog in het geheugen ligt valt het soms moeilijk voor te stellen dat het allemaal alweer zestien jaar geleden is...

Jozef

Mijn eerste jaar als F1-fan. Nostalgie!



SDG

Vandaag op de trein en tijdens de middagpauze op het werk een nieuw deel van de special afgewerkt. Mijn vrienden en collega's keken wel raar op toen ik ineens een exemplaar van Formule 1 uit het jaar 2000 bovenhaalde...  :D

Robbert65

:) de ware liefhebber, de ware redacteur?????
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

SDG

Ik had al die boekjes nog op zolder liggen. Doe ik er nu wel mijn voordeel mee.  ;)

Robbert65

heeeee, ik ben ineens een held.... voelt heeeel anders :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Jozef

Citaat van: SDG op 24 maart 2016 - 20:52:06
Ik had al die boekjes nog op zolder liggen. Doe ik er nu wel mijn voordeel mee.  ;)
Ha, ik heb die ook nog, van circa 2003-2006. :)

Ik zag ze onlangs liggen en dacht, "moet ik ze niet eens weggooien?". Maar toen dacht ik dat het binnenkort historische waarde heeft. :P