Austin: Cijfer vd race

Gestart door 0634, 25 oktober 2015 - 22:01:33

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
10 (34.5%)
9
15 (51.7%)
8
4 (13.8%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3 of lager
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Een 9 .Ik heb sinds lange tijd weer eens echt genoten van een race.

Franky R.

Ik doe gek en geef een tien...heerlijke race...En Hamilton kampioen! Ik moest zowat de nabeschouwing kortwieken, anders was ik nu nog bezig met typen... :P

SDG

Geweldige race, het leek wel MotoGP op sommige momenten.  :D

Perfectie bestaat niet, maar veel beter kan het eigenlijk niet meer worden. Daarom bij uitzondering eens de maximumscore.

NielsD

Dikke tien. Ik dacht, net als anderen, dat het saaier zou worden met het opdrogen van de baan. Niet gebeurd! Wat een race!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fietser

Heel mooi. Ik geef daarom een dikke acht. Beetje jammer van die vele uitvallers en andere pechvogels, anders minstens een 9. 

Matthijs

Ik heb al een tien gegeven dus ik kan niet wijzigen, maar bij nader inzien zou ik de 9,5 afronden naar een 9. Het zou pas echt een 10 zijn geweest als er een lekkere controverse was om de wereldtitel, zo één die nog voor jaren de boeken ingaat. Hoewel ik deze race fantastisch vond, vraag ik me af hoeveel van ons deze race nog direct kan terughalen na 5 jaar.

Hamilton#44

Ik vond het een 8, super race, alleen niet echt inhaalacties voor de leiding (toen het er echt om ging met Rosberg en Hamilton), dat was het enige minpuntje maar een kniesoor die daar op let.  ;)

0634

Dat snap ik niet. Want ik heb gevechten en inhaalacties gezien om P1. Die zie je bijna nooit, maar nu wel. Dan snap ik dit argument dus niet.

0634

Citaat van: Matthijs op 26 oktober 2015 - 09:59:11
Ik heb al een tien gegeven dus ik kan niet wijzigen, maar bij nader inzien zou ik de 9,5 afronden naar een 9. Het zou pas echt een 10 zijn geweest als er een lekkere controverse was om de wereldtitel, zo één die nog voor jaren de boeken ingaat. Hoewel ik deze race fantastisch vond, vraag ik me af hoeveel van ons deze race nog direct kan terughalen na 5 jaar.

Niemand denk ik. Komt ook omdat de race werd beslist door een knullige fout ipv door een strakke actie. Dat maakt de race voor mij van een 10 een 9.

Arthur

Een uitstekende ACHT maar een vette NEGEN had ook gekund. Maar ja, ik drukte op 8! Maar een prima race hoor vol spektakel.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 26 oktober 2015 - 17:27:13
Citaat van: Matthijs op 26 oktober 2015 - 09:59:11
Ik heb al een tien gegeven dus ik kan niet wijzigen, maar bij nader inzien zou ik de 9,5 afronden naar een 9. Het zou pas echt een 10 zijn geweest als er een lekkere controverse was om de wereldtitel, zo één die nog voor jaren de boeken ingaat. Hoewel ik deze race fantastisch vond, vraag ik me af hoeveel van ons deze race nog direct kan terughalen na 5 jaar.

Niemand denk ik. Komt ook omdat de race werd beslist door een knullige fout ipv door een strakke actie. Dat maakt de race voor mij van een 10 een 9.
ik zal hem denk ik nog wel redelijk goed herinneren over 5 jaar. Hamilton kampioen en Max uitstekend 4de.

0634

dat stelt dan niks meer voor

Jozef

Ik heb net met een dag vertraging gekeken. Kan niet anders dan een 10 zijn. Gevechten van start tot finish en van de koppositie tot helemaal achterin. Crashes, safety cars, strategisch vernuft, regen, opdrogende baan, rijdersfouten, veel en mooie inhaalbewegingen, compleet onvoorspelbare race, en dit alles ook nog eens met het verhaal van de titelrace erbij. Als dit geen 10 is kun je nooit een 10 geven. Ongelooflijke race, ik geniet nog na.

Matthijs

Hoe kritisch we ook zijn, het is mooi om te lezen dat we allemaal zo kunnen genieten van een toprace (of je die nou een 8, 9 of 10 hebt gegeven).

En dat verklaart ook waarom ik (en jullie) elke twee weken weer vol spanning voor de tv zitten, zelfs als het seizoen een beetje tegenvalt zoals nu. Je hoopt op een absolute topper zoals dit. En daar kan ik dan lang van nagenieten. Ik heb liever een paar saaie races en een paar topraces, dan dat elke race een 7 zou zijn.