Japan: Man van de wedstrijd

Gestart door 0634, 27 september 2015 - 09:40:14

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

HAM
4 (21.1%)
ROS
1 (5.3%)
VET
0 (0%)
RAI
0 (0%)
BOT
0 (0%)
HUL
2 (10.5%)
GRO
0 (0%)
MAL
0 (0%)
VES
12 (63.2%)
SAI
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

C.G. de Beaufort

Een fantastische race van Hulkenberg (7 plaatsen winst) en Max  (8 plaatsen winst).  Max dus.

Groet,

C.G. de Beaufort

Wings

Ik ga mee met de heren die mij voorgingen. Max. Wel een pluim voor Pastor of weet je wat, prop die hele kip er maar in. Goed gedaan Pastor!

Wings

Er heeft ook iemand gestemd op Rosberg. Mein himmel!! :-X :'(

FolkertE

Perton is dat. En opzich heeft hij wel een puntje. Zelf vond ik dat niet genoeg voor mijn stem, maar goed ieder zijn keuze.

Perton

Ja, uiteraard waren er genoeg met een sterke race, maar hamilton die domineert? Dat kunstje hebben we vaak genoeg gezien. Max die wat mensen inhaalt? Ook niks nieuws onder de zon.

Kootje

Dan was de race van Nico idd indrukwekkend te noemen, die haalde zowaar iemand in. ;D

Perton

Citaat van: Kootje op 27 september 2015 - 18:43:16
Dan was de race van Nico idd indrukwekkend te noemen, die haalde zowaar iemand in. ;D
maar hij deed het ook zowaar op een overtuigende manier, niet dat laffe gedoe wat ie normaal heeft. De beste was ie niet vandaag, maar wel de enige waarvan ik even opkeek vanaf de bank.

Wings

@Kootje: Ik lees het nu. Bizar want hij wordt fair en square verslagen door zijn teamgenoot. Letterlijk op zijn plaats gezet. Ik stem niet gauw op winnaars die van A tot Z aan de leiding gingen maar dit was pure machtsvertoon van Hamilton. Dus ik voeg hem toe aan mijn lijst van de complimenten en hij zal de kip moeten delen met Maldonado. :-*

Kootje

Citaat van: Perton op 27 september 2015 - 18:45:18
Citaat van: Kootje op 27 september 2015 - 18:43:16
Dan was de race van Nico idd indrukwekkend te noemen, die haalde zowaar iemand in. ;D
maar hij deed het ook zowaar op een overtuigende manier, niet dat laffe gedoe wat ie normaal heeft. De beste was ie niet vandaag, maar wel de enige waarvan ik even opkeek vanaf de bank.

Was idd 'n mooie move, maar toch ... motr? ... nee! Maar he ... ieder z'n mening. :-*

FolkertE

Citaat van: Perton op 27 september 2015 - 18:40:11
Ja, uiteraard waren er genoeg met een sterke race, maar hamilton die domineert? Dat kunstje hebben we vaak genoeg gezien. Max die wat mensen inhaalt? Ook niks nieuws onder de zon.
Ik weet niet of je op mij reageerde,  maar voor de duidelijkheid: ik kon je redenatie zeer zeker begrijpen. En je stem op Rosberg ook nog wel,  op zijn start na was de race nog niet zo heel slecht. Overigens kampte hij voor de start met een kleine afname van de powerunit.

Perton

Semi reactie op jou. Kijk de start verpestte die het en daarom zal ik nooit zeggen dat hij de beste coureur was vandaag. Want dat was ie niet, anders had ie zijn pole wel verzilverd. Maar hij liet ten dele ook wel zien te blijven knokken.

0634

Citaat van: Wings op 27 september 2015 - 18:47:16
@Kootje: Ik lees het nu. Bizar want hij wordt fair en square verslagen door zijn teamgenoot. Letterlijk op zijn plaats gezet. Ik stem niet gauw op winnaars die van A tot Z aan de leiding gingen maar dit was pure machtsvertoon van Hamilton. Dus ik voeg hem toe aan mijn lijst van de complimenten en hij zal de kip moeten delen met Maldonado. :-*

Feitelijk ging Hamilton niet van A af aan de leiding. Wel tot Z trouwens.

0634

Ik weet gewoon geen beste. Hulkenberg, Hamilton en Verstappen waren voor mij zo'n beetje evengoed. Dus geen stem vandaag. Want geen idee.

Fietser

Als ik niet op de (toekomstig) wereldkampioen zou stemmen, dan zou ik hem - naar mijn gevoel - echt tekort doen. Hamilton dus. Superieur.

Arthur

Matige race, eigenlijk geen uitblinkers. Als NL-er Max dan maar... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel