Gok de Pole [14] Grand Prix van Japan - Suzuka

Gestart door BMW.WilliamsF1, 23 september 2015 - 21:56:39

« vorige - volgende »

LimburgF1

Dat zou heel fijn zijn. Ik zie de uitslagen van de trainingen meestal pas vrijdagmiddag of zaterdag. Ook nu was dat het geval. Maar ik begrijp dat iedereen dat wel kan zeggen. Die regen komt nu dan wel goed uit, anders had je het niet goedgekeurd of wel?  ;)

Charrel

Ik vind het prima als ze mee doen! Denk dat iedereen wel eens een een foutje maakt, er zijn geen keiharde prijzen te winnen dus we moeten het leuk houden voor iedereen denk ik zo  ;)

En omdat de sessie "nat" was is er nog vrij weinig bekend, gezien de rest van het weekend droog weer voorspeld wordt.

Succes!

0634

Dat mag, maar niet om lullig te doen, maar dan ga ik voortaan ook de VT's afwachten. Het is maar een spelletje, er hangt niks van af en ik zal ook zeker niet boos worden of zo, maar als de ene het keurig op een dinsdagmiddag doet en de andere na de VT's dan is het niet heel eerlijk meer in mijn ogen.

Charrel

Citaat van: Jeroen op 26 september 2015 - 11:02:19
Dat mag, maar niet om lullig te doen, maar dan ga ik voortaan ook de VT's afwachten. Het is maar een spelletje, er hangt niks van af en ik zal ook zeker niet boos worden of zo, maar als de ene het keurig op een dinsdagmiddag doet en de andere na de VT's dan is het niet heel eerlijk meer in mijn ogen.

Daar heb je ook zeker een punt mee!

0634

Kijk, ik geloof heus wel dat niemand vals probeert te spelen bij een spelletjes als dit, maar ik ben het ook een keer vergeten in te vullen en dat bedacht ik me pas tijdens de VT. Toen dacht ik 'eigen schuld dikke bult' en heb hem ook niet meer ingevuld. Dat lijkt me normaal, omdat het nou eenmaal de regels zijn. Nogmaals, ik zal er echt niet boos om worden of zo, maar ik vind het raar als het nu ineens wel mag.

Charrel

Citaat van: Jeroen op 26 september 2015 - 12:20:29
Kijk, ik geloof heus wel dat niemand vals probeert te spelen bij een spelletjes als dit, maar ik ben het ook een keer vergeten in te vullen en dat bedacht ik me pas tijdens de VT. Toen dacht ik 'eigen schuld dikke bult' en heb hem ook niet meer ingevuld. Dat lijkt me normaal, omdat het nou eenmaal de regels zijn. Nogmaals, ik zal er echt niet boos om worden of zo, maar ik vind het raar als het nu ineens wel mag.

Is ook zo, heb ik ook 2 of 3 keer gehad aan het begin van het seizoen..  :-X

BMW.WilliamsF1

Als de vrije trainingen op een droog circuit gereden waren, hadden de te late gokkers ook pech. Dan kan ik het niet verkopen de tijden goed te keuren. Maar omdat de rest van het weekend het circuit droog was, heb je niets aan de vrijdag tijden dus deze keer kan ik het door de vingers zien.

Robbert65

gelukkig zaten we er allemaal behoorlijk langs, vooral ik met mijn tijd nipt onder de 1:30. Wie won er eigenlijk?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Uitslag Grand Prix van Japan:

1   - (   388   punten ) =    BMW.WilliamsF1   
2   - (   368   punten ) =    Sphinx   
3   - (   359   punten ) =    C.G. de Beaufort   
4   - (   336   punten ) =    Charrel   
5   - (   330   punten ) =    janke   
6   - (   320   punten ) =    Jehoentelaar   
7   - (   307   punten ) =    LimburgF1   
8   - (   276   punten ) =    Jeroen   
9   - (   239   punten ) =    Robbert65