Silly season motoren 2015/ 2016

Gestart door gloudiesaurus, 17 september 2015 - 15:40:27

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: Hamilton#44 op 24 september 2015 - 12:22:53
Citaat van: Jeroen op 23 september 2015 - 17:47:14
Dat is eigenlijk nu direct. Want ook VW heeft al gezegd zeker 2,3 jaar nodig te hebben om een motor klaar te stomen. Dus als BMW met 2,3 jaar mee wil doen, dan moet het er nu al mee bezig zijn.

VW begint met 0.0 ervaring, BMW niet.

True, maar niet in de huidige formule.

lieven

Citaat van: janke op 24 september 2015 - 13:50:44
Jaja Bild hè. ;) Verder heeft de Minister van Verkeer in Duitsland verklaart dat VW ook in Europa heeft gesjoemeld. En er zijn vandaag nog twee leden vd raad van bestuur afgetreden. Een daarvan van was hoofd motoren ontwikkeling. VW heeft trouwens aangifte gedaan bij de rechtbank in Braunchweig.

nog handig.
opstappen als de shit in het rond vliegt.
Het zou hen meer sieren moesten ze een statement maken dat ze eerst proberen alles op te lossen en dan ontslag nemen.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 24 september 2015 - 12:22:53
Citaat van: Jeroen op 23 september 2015 - 17:47:14
Dat is eigenlijk nu direct. Want ook VW heeft al gezegd zeker 2,3 jaar nodig te hebben om een motor klaar te stomen. Dus als BMW met 2,3 jaar mee wil doen, dan moet het er nu al mee bezig zijn.

VW begint met 0.0 ervaring, BMW niet.

O dan hebben ze het zo voor elkaar. Zie Honda. Die hebben ook zomaar even een geweldige motor uitgepoept.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 24 september 2015 - 12:25:54
Citaat van: Jeroen op 23 september 2015 - 17:54:41
Nou ja, misschien is BMW inderdaad geïnteresseerd. Maar ja, misschien is Ford dat ook wel. Of Toyota. Of Peugeot. Het blijkt alleen uit niets dus ik zie de relevantie niet echt. Maar misschien is hij een BMW-fan, dat zou kunnen natuurlijk.

Als twee concurrerende  Duitse merken zich in de F1 gaan (willen) mengen dan durf ik te wedden dat ze in Beieren anders naar F1 gaan kijken ja. Dus misschien om VW de spits af te bijten kunnen ze wel Red Bull gaan opkopen.
Het is ook een hersenspinsel van mij of mag dat niet?

Dat mag zeker, maar dan mogen wij toch zeker twijfelen aan de haalbaarheid van die optie?


Robbert65

Citaat van: Kootje op 17 september 2015 - 20:26:15
Ben nooit helemaal weg geweest Folkert, ben altijd mee blijven lezen. Voelde alleen niet meer de behoefte te reageren, maar deze kon ik niet voorbij laten gaan. Of dat dan ook de opmaat is om weer actief te worden, dat betwijfel ik nog ten zeerste. Vind de gezelligheid in de meeste discussies nog steeds ver te zoeken en blijf me mateloos storen aan diverse forummers. Maar hé, misschien ligt dat wel aan mij.  ;D
Kan hier geen topic over komen? ik zag vandaag weer drie mensen elkaar in de haren vliegen, ik geloof op het Verstappen topic, misschien moet dat eens in alle openheid uitgesproken worden, ik ben nieuw hier, ik begrijp sommige dingen niet. Anderen zitten hier al jaren, sommige dingen hebben misschien met oud zeer te maken, andere dingen wellicht met mores die niet iedereen kent....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Citaat van: Robbert65 op 24 september 2015 - 18:43:05
Citaat van: Kootje op 17 september 2015 - 20:26:15
Ben nooit helemaal weg geweest Folkert, ben altijd mee blijven lezen. Voelde alleen niet meer de behoefte te reageren, maar deze kon ik niet voorbij laten gaan. Of dat dan ook de opmaat is om weer actief te worden, dat betwijfel ik nog ten zeerste. Vind de gezelligheid in de meeste discussies nog steeds ver te zoeken en blijf me mateloos storen aan diverse forummers. Maar hé, misschien ligt dat wel aan mij.  ;D
Kan hier geen topic over komen? ik zag vandaag weer drie mensen elkaar in de haren vliegen, ik geloof op het Verstappen topic, misschien moet dat eens in alle openheid uitgesproken worden, ik ben nieuw hier, ik begrijp sommige dingen niet. Anderen zitten hier al jaren, sommige dingen hebben misschien met oud zeer te maken, andere dingen wellicht met mores die niet iedereen kent....

Daar is een topic voor: http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11040.0.html

Robbert65

Ik heb geen klachten of opmerkingen over de site Jeroen, maar meer een klein beetje zorgen over omgangsvormen tussen mensen hier en daar... Da's al...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634


janke

Citaat van: Jeroen op 24 september 2015 - 17:48:26
Citaat van: Hamilton#44 op 24 september 2015 - 12:22:53
Citaat van: Jeroen op 23 september 2015 - 17:47:14
Dat is eigenlijk nu direct. Want ook VW heeft al gezegd zeker 2,3 jaar nodig te hebben om een motor klaar te stomen. Dus als BMW met 2,3 jaar mee wil doen, dan moet het er nu al mee bezig zijn.

VW begint met 0.0 ervaring, BMW niet.

O dan hebben ze het zo voor elkaar. Zie Honda. Die hebben ook zomaar even een geweldige motor uitgepoept.

BMW in de F1. Streep die maar weg. Ze hebben eerder de neiging om weer een LMP1 te maken. F1 is geen hot issue voor die gasten.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Citaat van: Robbert65 op 24 september 2015 - 20:20:24
Ik heb geen klachten of opmerkingen over de site Jeroen, maar meer een klein beetje zorgen over omgangsvormen tussen mensen hier en daar... Da's al...

Juist die omgangsvormen hier hebben mij al meer dan 2.000 berichten doen posten in 1,5 jaar. Vind ik [voor mijzelf] een enorme prestatie. Kijk eens op andere sites, daar lusten de honden geen brood van! Zeker, ik zeg niet dat de gemoederen hier nooit oplopen maar dat bedaart altijd weer tot acceptabele normen. Prima forum vind ik en een stevige discussie is soms ook best wel smakelijk ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Ik lees ook op f1today maar daar zal ik nooit een account aanmaken. De omgangsnormen zijn echt bedroevend.

Robbert65

oké, goed, duidelijk. Dan laten we het er maar bij. En dan blijf ik gewoon rustig wennen. Een rookie wezen zit niet helemaal in mijn aard begrijp je wel? :-) maar ik zal goed blijven opletten hoe men hier de mores heeft ontwikkeld. Al blijf ik enigszins geschokt door opmerkingen als: "dit is de laatste keer dat ik op jou reageer". We zijn hier toch allemaal omdat we een warm gevoel krijgen van F1? Natuurlijk zijn er soms meningsverschillen, maar feitelijk gaat het om een gezamenlijke liefhebberij. Niet zo zeer over wie het meeste weet van de tijden uit de derde vrije training van de vijfde Grandprix van seizoen 1973. Ik bedoel, als iemand zijn feitjes een keer niet helemaal juist op een rij heeft, dan kun je best even aanvullen zonder aanvallen. Boos worden om iemand die de feiten niet helemaal juist heeft, of anders interpreteert, ik vind het zo 2002...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Nou Robbert, ik vind je signaal goed. Dat het op sommige fora erger is, wil nog niet zeggen dat alles hier perfect is.

janke

Robbert65

Ja, dit is niet de kerk (welke ook) natuurlijk. Karakters en nog meer karakters. Ik vind jouw mening zo pak hem beet 1910. Maar trek het je niet aan. Ik heb ook geen zin meer om op snobs te reageren. Maar de meesten hiero zijn oké. Prima forum.
Some things are too important to be left in the past.

Robbert65

Citaat van: janke op 24 september 2015 - 22:02:33
Robbert65

Ja, dit is niet de kerk (welke ook) natuurlijk. Karakters en nog meer karakters. Ik vind jouw mening zo pak hem beet 1910. Maar trek het je niet aan. Ik heb ook geen zin meer om op snobs te reageren. Maar de meesten hiero zijn oké. Prima forum.

Klopt, prima forum. 1910??? noem je me nou oud? Of noem je me nou een snob? want snobbistisch doen, keiral, da's m'n hobby :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel