Großer Preis von Österreich, Red Bull Ring, Spielberg

Gestart door gloudiesaurus, 14 juni 2015 - 16:03:38

« vorige - volgende »

Jozef

Ja toch puike race van Maldonado. Hoewel er twee momenten waren waar hij ook in de muur had kunnen hangen. :P

Vond het verder wel de saaiste race die ik dit jaar gezien heb (al heb ik er ook een paar gemist, zoals Melbourne).

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 15:36:05
En toch ontwikkeld Maldonado zich echt wel hoor.
Inderdaad, misschien dat hij in 2022 een kans op de titel maakt.
Zeldzaam foutje van Hamilton en Rosberg vandaag gewoon ijzersterk. Jammer alleen dat hij dat nooit het hele jaar kan vast houden.
Max mooi 7de.


FolkertE


Tuesday

Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 15:02:33
Het was weer eens een semi-sarcastische opmerking van me ;). Ik heb zondag afgewacht en hoewel de race nog niet voorbij is, mag het nu wel van Tuesday, denk ik.

Die paar seconden winst vind ik ook niet zo interessant, net als jij.
sarcasme blijft gevaarlijk. Ik kan nu ook wel iets dergelijks roepen over de vergelijking Schumacher/Hamilton, maar het seizoen is nog lang en ik ben niet zo van de waan van de dag.

0634

Citaat van: FolkertE op 21 juni 2015 - 15:56:58
Oh. Hahah foutje. Nog steeds 4 punten toch?

Dat wel. Anders had hij er 6 gehad.

Perton

Citaat van: Ruby Tuesday op 21 juni 2015 - 16:00:37
Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 15:02:33
Het was weer eens een semi-sarcastische opmerking van me ;). Ik heb zondag afgewacht en hoewel de race nog niet voorbij is, mag het nu wel van Tuesday, denk ik.

Die paar seconden winst vind ik ook niet zo interessant, net als jij.
sarcasme blijft gevaarlijk. Ik kan nu ook wel iets dergelijks roepen over de vergelijking Schumacher/Hamilton, maar het seizoen is nog lang en ik ben niet zo van de waan van de dag.
Dat mag je van mij prima roepen. Het was immers een momentopname toen Jeroen dat zei en ik hem bijviel. Dat Hamilton de laatste races niet meer op dat niveau presteert, is voor iedereen wel duidelijk. Dus wat wil je precies bereiken met je opmerking?

-edit- en pima dat het seizoen lang is. Je punt daarin is wat precies? Dat Ferrari dit jaar het gat zou verkleinen of zelfs dichten was iedereen het van de winter wel over eens. Tenslotte verbeteren dominante teams minder dan teams die wat in te halen hebben. Dus ja, en dat roep ik ook al weken en heeft niks met de waan van de dag te maken, ze zullen vast nog wel hier en daar een race winnen dit jaar. Maar met de updates van Canada kunnen ze nog steeds geen vuist maken. Of ze nou 10, 15, 20 of 50 seconden achterstand hebben, dat maakt niet uit. Ze zijn nog steeds afhankelijk van behoorlijk warme omstandigheden.

Gonzalo

Pijnlijk saaie race. Geen duels, weinig spankracht.
Kan alleen maar beter worden de komende weken.

Tuesday

Wel link trouwens die tijdstraffen bij de eindtijd op. Krijg je een SC op het eind dan verliest Hamilton nog heel veel posities. En nu heeft ie er totaal geen pijn van gehad.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

-Nino-

zet er neer: hamilton or rosberg en men heeft het hele seizoen gelijk met die saaie formule 1

Jehoentelaar


janke

Citaat van: Jozef op 20 juni 2015 - 23:02:08
Waarom vraag je dan "welke witte lijn"? Wie ouwehoert er, jij stelt twee vragen en ik geef twee duidelijke en kort antwoorden...

In elk geval bedankt voor de video, duidelijk op de witte lijn dus. Die waarschijnlijk extra glad was, omdat het een uurtje ervoor had geregend. Zoals je blijkbaar zelf prima wist.

Daar waren ze vanmiddag in de studio het overeens, met de rembalans en uitbreken.  ;)
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 16:05:19
Dat mag je van mij prima roepen. Het was immers een momentopname toen Jeroen dat zei en ik hem bijviel. Dat Hamilton de laatste races niet meer op dat niveau presteert, is voor iedereen wel duidelijk. Dus wat wil je precies bereiken met je opmerking?


Ho ho, hij presteert exact op het niveau van Schumacher. Vorige race. Monaco. Vandaag ook weer. Precies hetzelfde niveau zelfs. Alleen geeft Mercedes niet de order die Ferrari toen wel aan Rubens gaf.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 juni 2015 - 17:53:36
Citaat van: Perton op 21 juni 2015 - 16:05:19
Dat mag je van mij prima roepen. Het was immers een momentopname toen Jeroen dat zei en ik hem bijviel. Dat Hamilton de laatste races niet meer op dat niveau presteert, is voor iedereen wel duidelijk. Dus wat wil je precies bereiken met je opmerking?


Ho ho, hij presteert exact op het niveau van Schumacher. Vorige race. Monaco. Vandaag ook weer. Precies hetzelfde niveau zelfs. Alleen geeft Mercedes niet de order die Ferrari toen wel aan Rubens gaf.
je kunt de uitslagen van 2004 niet meer terug vinden? momenteel is het meer niveau Senna, geweldige races afwiselen met mindere resultaten.