wie kan MICHAEL SCHUMACHER verslaan ?

Gestart door FERRARI michael schumache, 23 augustus 2002 - 23:57:11

« vorige - volgende »

Wie kan MICHAEL SCHUMACHER nog verslaan ?

Juan-pablo montoya
6 (17.1%)
Rubens barrichello
5 (14.3%)
Ralf schumacher
2 (5.7%)
Kimi rakkionen
22 (62.9%)
David coulthard
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 23 september 2002 - 23:57:11

actros

Och..... wij lachen gewoon terug.

Michael is de beste , onmisbaar .


Maar wat : als de FIA niet zo dikwijls het handje boven het hoofdje houd.
             : als hij een echte teamgenoot had , eentje die op gelijke voet
               behandelt wordt zonder eerst ZIJN toestemming te vragen.
               denk maar aan de t-car ; de eerste F2002 in de race enz...
             : als hij de "pech" had die Rubens altijd heeft , tankinstallaties
               die haperen , op "blokken" laten staan bij de start enz....
             : zo kunnen we nog een tijdje doorgaan........

Feit is dat ie een voorkeurs behandeling krijgt op alle mogelijke gebieden.
Feit is dat David en Nick wel toppiloten zijn , alleen wordt elke toppiloot geen wereldkampioen.
Feit is dat (bijna) iedereen met deze wagen wint. Geef hem aan Salo en we zullen zien .Denk aan het verleden.
Feit is dat de vervanger van Yoong ook sneller was.

Feit is dat we zo nog uren kunnen doorgaan .
Feit is dat ik jouw niet kan overtuigen .
Feit is dat jij mij niet kan overtuigen.
een straat is geen.......circuit

Ce

Feit is , is het feit dat er altijd vurige fans gaan zijn die hun idool blijven verdedigen al rijdt hij bij wijze van spreken anderen van de baan bv :)
Ik denk dat dees discussie zinloos gaat worden op de duur, voor ieder argument dat ze hier aanbrengen kan ik een ander geven om het te weerleggen, maar FEIT IS : ik heb geen goesting om daar alle tijd in te steken :) Anders kunnen we nog tot in het oneindige doorgaan
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Hufo Racing Team

als 'm volwassen en rijp genoeg is, zet kimi dan in een Ferrari, naast die schoenmaker, en ons fritske zal dan wel moeten inpakken !
The less sluts, the more slots ...

Raikkonen MASTER

Citaat van: MikacouliGeef mij maar Kimi.Hij barst van het talent en lef heeft hij ook dus waarom nog twijfelen. :wink:
Das gesproken :)

Ce

Idd, ik ben geen echte supporter van Kimi alhoewel het wel een groot talent is en lef heeft hij zeker. De podiumceremonie gezien toen Schumacher wereldkampioen geworden was in Magny Cours door een fout van Kimi? Er kon geen felicitatie vanaf, dat is pas lef hebben, en het laat ook zien dat Kimi het in zich heeft om het heel ver te schoppen, want iemand die het zich niet aantrok dat hij tweede geworden was en al blij was dat hij nog op het podium stond na een spin heeft volgens mij de foute ingesteldheid om te racen...  :D
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Raikkonen MASTER

Citaat van: Hufo Racing Teamals 'm volwassen en rijp genoeg is, zet kimi dan in een Ferrari, naast die schoenmaker, en ons fritske zal dan wel moeten inpakken !
Fritske? :?:
Kimi zal nooit naar Ferrari gaan, ik denk dat hij zijn carriere gaat doen bij McLaren, zolang McLaren een top-team blijft, wat ik toch wel minstens verwacht.
Ik verwacht binnen de 3 jaar een wereldtitel voor McLaren, met Kimi of een andere rijder. David geef ik niet zoveel kans meer...
Hij is beetje ouder, minder roekeloos als bv een Montoya, een Raikkonen of een Massa.
Maar dan zou McLaren een andere oude rots aankopen denk ik, ik kan me niet voorstellen dat ze met 2 jeugdige rijders zouden rijden.
Ik hoop nog altijd stiekem dat Jaques Villeneuve zou komen in plaats van David, maar binnen 2 jaar dan, aangezien David volgend seizoen nog bij de Britse renstal aan de slag blijft.

Hufo Racing Team

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Hufo Racing Teamals 'm volwassen en rijp genoeg is, zet kimi dan in een Ferrari, naast die schoenmaker, en ons fritske zal dan wel moeten inpakken !
Fritske? :?:
Kimi zal nooit naar Ferrari gaan, ik denk dat hij zijn carriere gaat doen bij McLaren, zolang McLaren een top-team blijft, wat ik toch wel minstens verwacht.
Ik verwacht binnen de 3 jaar een wereldtitel voor McLaren, met Kimi of een andere rijder. David geef ik niet zoveel kans meer...
Hij is beetje ouder, minder roekeloos als bv een Montoya, een Raikkonen of een Massa.
Maar dan zou McLaren een andere oude rots aankopen denk ik, ik kan me niet voorstellen dat ze met 2 jeugdige rijders zouden rijden.
Ik hoop nog altijd stiekem dat Jaques Villeneuve zou komen in plaats van David, maar binnen 2 jaar dan, aangezien David volgend seizoen nog bij
de Britse renstal aan de slag blijft.

Jacques is zijn vader niet. Bij Gilles stroomde blijkbaar nog een beetje Zuid-Europees bloed door zijn aderen, waardoor hij meer panache had dan junior nu. Jaakske zou beter wat meer van de Italiaanse keuken moeten genieten en van het "dolce far' niente" in Italië. Ge moet niet "cool" zijn in de formule 1, maar "hot" met veel panache.
Kijk eens naar dat duits schoenmakerke, al na 1 Ferrari-seizoen, hoe hard 'm verandert was, hoeveel 'm van z'n duitse killigheid kwijt was, genoot van de Italiaanse pasta's en de zon,en dat gewoon nog maar door een tijdje aan de andere kant van de Alpen te verblijven, en met de MENSEN van daar om te gaan.
The less sluts, the more slots ...

nancy

ik ben er niet zo zeker van dat Ron Dennis een opkomend talent als Raikonnen naar een ander team te laten gaan.
:P
Hij heeft dat ook niet met Hakkinen gedaan,hij beziet de kansen en zijn portomonee heel goed,en daar kan gerust een paar jaartjes wa uit,als je ziet wa een (bijna) prefab huis ze elke keer in de paddock opzetten,kunnen ze KIMI wel een fantastish loon bieden ook.
Denk nu niet dat ik tegen mijn eigen aan het spreken ben,zal DC altijd trouw blijven,maar Kimi is al een nieuwe generatie.zo werkt dat nu 1 x in de formule 1.
Mclaren for ever.

nancy

Mclaren for ever.

Magic Senna

Citaat van: nancyik ben er niet zo zeker van dat Ron Dennis een opkomend talent als Raikonnen naar een ander team te laten gaan.
:P
Hij heeft dat ook niet met Hakkinen gedaan,hij beziet de kansen en zijn portomonee heel goed,en daar kan gerust een paar jaartjes wa uit,als je ziet wa een (bijna) prefab huis ze elke keer in de paddock opzetten,kunnen ze KIMI wel een fantastish loon bieden ook.
Denk nu niet dat ik tegen mijn eigen aan het spreken ben,zal DC altijd trouw blijven,maar Kimi is al een nieuwe generatie.zo werkt dat nu 1 x in de formule 1.

Ron Dennis zal natuurlijk alles proberen om Kimi bij McLaren te houden want het is duidelijk dat dit de man van de toekomst word,maar hij heeft natuurlijk niet alle troeven in de hand.Hij kan hem wel een prachtig contract aanbieden zodat hij verblind word door geld,maar als Kimi slim genoeg is maakt hij niet dezelfde fout als Villeneuve.
Als je echt wil winnen moet je het team kiezen met de beste wagen,wat voor contract daar ook tegenover staat.En als Ferrari hem binnenkort een voorstel moest doen om voor hen te rijden(en dat zal zeker gebeuren) is er ook nog eens het prestige dat meetelt,wie wil er nu niet voor Ferrari rijden.Dus alles is afhankelijk van de toekomstige prestaties van McLaren en het karakter van Kimi.Moest Mclaren in de toekomst niet meer aan de echte top komen dan is het tijd om het team te verlaten voor een ander team.Als hij wereldkampioen wil worden dan moet hij enkel zien naar prestaties en zich niet laten verblinden door lucratieve contracten.

Mikacouli

Ik denk zelf dat Kimi zelf niet zou willen weggaan omdat hij nu al aanvallend  :roll:  ingesteld staat op Williams en Ferrari.Die jongen weet ook wel dat zijn tijd zal komen dat Ferrari in een dipje zal geraken en dat McLaren weer oppermachtig zal zijn dus waarom zou hij weggaan.Mika had ook dat vertrouwen gekoesterd in McLaren en in 1998 heeft hij daar zijn vruchten van geplukt.Zo gaat dat nu eenmaal. :wink:

nancy

:x
als David geen toppiloot is,dan had hij nu niet en nooit bij Mclaren gereden.Geef DC een ferrari en hij rijd ook op de pole en wint ook races !!!!!!.
Het feit dat Mclaren struggeld met hun motor,kan david zelf niets aan doen,dan alleen binnensmonds vloeken in het schots.Kimi word een waardig wc,maar wel bij Mclaren.Je moet nodig is een paar Engelse magazines over de f1 lezen.Of anders koop je binnenkort het boek dat geschreven is door Ron Dennis zijn vrouw.Daar staat alles in over de f1,van A tot Z.
Als je Verstappen in een ferrari zet rijd hij ook beter dan bij Arrows(als hij uit de grindbak blijft tenminste) :x
Mclaren for ever.

JC

Citaat van: nancy:x
als David geen toppiloot is,dan had hij nu niet en nooit bij Mclaren gereden.Geef DC een ferrari en hij rijd ook op de pole en wint ook races !!!!!!.
Het feit dat Mclaren struggeld met hun motor,kan david zelf niets aan doen,dan alleen binnensmonds vloeken in het schots.Kimi word een waardig wc,maar wel bij Mclaren.Je moet nodig is een paar Engelse magazines over de f1 lezen.Of anders koop je binnenkort het boek dat geschreven is door Ron Dennis zijn vrouw.Daar staat alles in over de f1,van A tot Z.
Als je Verstappen in een ferrari zet rijd hij ook beter dan bij Arrows(als hij uit de grindbak blijft tenminste) :x

Dat boek van Ron Dennis zijn vrouw is natuurlijk 100% objectiviteit.
Je mag en kan nu eenmaal niet alles geloven wat de pers schrijft.

Coulthard is een goede piloot maar nooit zal hij een echte toppiloot worden.
Toppiloten laten zich niet van de tabellen rijden door hun teamgenoot.

Hoe hard je ook een supporter bent van DC. je zal hem nooit WDC zien worden. DC reed ook bij Mclaren toen ze aan de top stonden..toch heeft hij nooit boven MH kunnen komen.
Zoals DC zijn er 8 in een dozijn in de F1.
Man invented language to satisfy his deep need to complain

Bruno

Citaat van: CeIdd, ik ben geen echte supporter van Kimi alhoewel het wel een groot talent is en lef heeft hij zeker. De podiumceremonie gezien toen Schumacher wereldkampioen geworden was in Magny Cours door een fout van Kimi? Er kon geen felicitatie vanaf, dat is pas lef hebben, en het laat ook zien dat Kimi het in zich heeft om het heel ver te schoppen, want iemand die het zich niet aantrok dat hij tweede geworden was en al blij was dat hij nog op het podium stond na een spin heeft volgens mij de foute ingesteldheid om te racen...  :D

Dus een andere piloot niet feliciteren met zijn prestatie, zelfs als het dan nog deels door jezelf komt vind jij pas echt lef hebben?... Zo kan je het ook bekijken maar dan mag je ook niet klagen over het gezicht dat MS al eens trekt hé zeg.  :lol:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno