Motorsport Manager

Gestart door Zeeuw, 10 maart 2015 - 21:07:02

« vorige - volgende »

Zeeuw

Iemand anders die dit ook speelt? Is een management game met fictieve namen en circuits maar is best leuk om even tussendoor te spelen. Veel tijd heb ik niet meer om echt te gamen, dan is een dergelijke game op iPhone/Android wel een uitkomst. Zie het als een mobiele variant van Micropose's Grand Prix Manager van jaren terug.

Trailer:

Website: http://www.motorsportmanager.net/

gloudiesaurus

Dank voor de tip, ik ga het proberen.
Ik hou wel van die manager spelletjes  :)

Heb Microprose's Grand Prix Manager ook grijs gespeeld.

Nog een tip. Als je een Youtube-filmpje op delen klikken en de url hier plaatsen. Dan wordt het geplaatst als een filmpje.
Of uit de https:// de s halen  :)
Heb het even voor je goed gezet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Zeeuw

Ah, bedankt. Zat al te zoeken naar hoe ik het makkelijkste YT kon embedden.

En succes met het vinden van de juiste strategie. Want ook hier zijn de banden redelijk belangrijk.

gloudiesaurus

Ik heb het spelletje nu en het is niet zo uitgebreid als Grand Prix Manager maar toch wel verslavend  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Zeeuw


Franky R.

Je wordt bedankt....ben nu zwaar verslaafd aan Motorsport Manager... :P
Wel zit ik met een zeer hoge kostenpost per maand sinds ik een klasse hoger ben gaan rijden. Ach, ik kom er wel uit...

Vieze baas

Dit spel komt in September in veel uitgebreidere versie op de PC uit.

Dezelfde uitgever als de Football Manager serie brengt het spel uit. Het schijnt dat ze ook hulp hebben gekregen van de ontwikkelaars van FM.

Eindelijk een echt goede race manager op de PC??


gloudiesaurus

Wow ben benieuwd!

FM speel ik ook en is echt mega goed. Als ze dat alleen al kunnen benaderen dan het is het spel al verreweg het beste spel dat er geweest is qua race manager...

Zie wel dat ze de F1-licenties niet hebben, dus echt namen/ teams. Dat is wel jammer.

Wel een irritant filmpje zeg met die snelle knipperende beelden  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is