Gok de Pole [01] Grand Prix van Australië - Melbourne

Gestart door BMW.WilliamsF1, 05 maart 2015 - 14:15:51

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Gok de Pole 2015
 

 
Grand Prix van Australië - Melbourne

Na de pilot van vorig seizoen is Gok de Pole dit jaar weer helemaal terug! De bedoeling van het spel is dus om de pole tijd te gokken. Degene die er het dichtste bij zit scoort de meeste punten. Onderaan deze post vind je een link naar de Gok de Pole website met daarop het reglement en eerdere resultaten.

De eerste race van het seizoen is de Grand Prix van Australië in Melbourne. In Nederland zullen de meeste ogen gericht zijn op de allereerste GP van Max Verstappen. Er wordt veel van hem verwacht, maar kan hij de verwachtingen ook waar maken? Laten we het hopen. Na de wintertests lijkt Mercedes er het beste voor te staan gevolgd door Williams en daar achter Ferrari en Red Bull. Hopelijk wordt het een spannend seizoen! Zowel in de echte wereld als met Gok de Pole. Voor de 1e keer dit seizoen wens ik iedereen veel succes met het gokken van de pole! :)

Je kunt je tijd gokken tot vrijdag 13 maart 02:30 CET



Eerder gereden poles in Melbourne:

2014: 1:44.231, Lewis Hamilton - Mercedes
2013: 1:27.407, Sebastian Vettel - Red Bull
2012: 1:24.922, Lewis Hamilton - McLaren
2011: 1:23.529, Sebastian Vettel - Red Bull
2010: 1:23.919, Sebastian Vettel - Red Bull


Klik hier voor de Gok de Pole website met het reglement en eerdere standen.

Sabai

Leuk dat het er weer is. Maar ik wacht nog even met gokken.

Jehoentelaar

Ik wacht ook nog even, maar zeg dit even hier zodat ik het topic niet makkelijk meer over het hoofd ga zien. :)

Perton

Citaat van: Jehoentelaar op 05 maart 2015 - 18:33:55
Ik wacht ook nog even, maar zeg dit even hier zodat ik het topic niet makkelijk meer over het hoofd ga zien. :)
Ok.

Sabai

1:23.991



Kootje

Pirelli verwacht dat hun banden goed zijn om 2 seconden per ronde harder te gaan dan vorig jaar. Aangezien ze vorig jaar 1.44.231 reden, zou onder dezelfde weersomstandigheden dus 'n 1.42.231 gereden moeten worden. Maar .... aangezien ik verwacht dat de auto's zelf ook wel wat sneller zullen zijn, schaaf ik er nog 2 sec. vanaf. Daarnaast is mij net ter ore gekomen dat het vorig jaar regende, das dus ook -10 sec want regen wordt niet verwacht, en ga ik voor:

1.30.231

Kan alleen het weer nog roet  in het eten gooien.  :-\

Zeeuw

Kootje, let wel dat vorig jaar in de regen werd gekwalificeerd hè  :) Maargoed, je kunt gokken op regen inderdaad.

Kootje

Dat je dat nog weet ::)

Heb er gelijk nog 10 seconden af gehaald. :)

BMW.WilliamsF1

Ja vorig jaar was een tijd in de regen, misschien moet ik dat in de openingspost er ff bij zetten. Maar aan de tijd van de andere jaren zie je wel dat t een stuk sneller ging. Dus 1 en 1 is 2 zou je zeggen :P

Zeeuw

Citaat van: Kootje op 10 maart 2015 - 19:05:37
Dat je dat nog weet ::)

Heb er gelijk nog 10 seconden af gehaald. :)

Wist het niet meer uit mijn hoofd hoor, maar de tijd ivm voorgaande jaren verraadde al dat er iets aan de hand was. ;)


Kootje

Citaat van: Zeeuw op 10 maart 2015 - 20:27:19
Citaat van: Kootje op 10 maart 2015 - 19:05:37
Dat je dat nog weet ::)

Heb er gelijk nog 10 seconden af gehaald. :)

Wist het niet meer uit mijn hoofd hoor, maar de tijd ivm voorgaande jaren verraadde al dat er iets aan de hand was. ;)

Klopt, had ik ook gezien. Alleen had ik f juist het idee dat dit door de nieuwe formule kwam ipv door het weer.

janke

Some things are too important to be left in the past.