De kalender van 2015

Gestart door Kootje, 06 februari 2015 - 11:09:14

« vorige - volgende »

Miguel

Ik ben een autoriteit op autosportgebied, dat is algemeen bekend. Weet je wel wie ik ben?
Peace out yo.

Kootje

Nee, maar wel wat je bent en van mij kunt. Is dat ook goed?

Miguel

Jammer dat je met zo veel haat moet reageren. Maar we kunnen niet allemaal de Boeddha zijn.

IMSA: http://www.imsa.com/series/united-sportscar/schedule
Peace out yo.

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 07 februari 2015 - 23:34:05
@Jehoentelaar,

Als het om voorkeuren ging dan hadden alleen F1, F3, GP2, GP3, WSR3.5, FR2.0 Eurocup, Indy, MotoGP en SBK op de kalender gestaan, de rest interesseert mij niet.

Maar dat doet het dus niet, dus dan mogen die twee genoemde endurance races er best bij wat mij betreft.

Kootje

#19
Citaat van: Miguel op 08 februari 2015 - 19:41:30
Jammer dat je met zo veel haat moet reageren. Maar we kunnen niet allemaal de Boeddha zijn.

Zolang jij met zoveel arrogantie reageert, reageer ik daar hatelijk op. Heel simpel.


CitaatIMSA: http://www.imsa.com/series/united-sportscar/schedule

Wordt toegevoegd. Wil je alle onder de IMSA vallende klassen, of specifiek die ene vd link, de Tudor United Sportscar Challenge?



Citaat van: Jehoentelaar op 08 februari 2015 - 21:55:14
Citaat van: Kootje op 07 februari 2015 - 23:34:05
@Jehoentelaar,

Als het om voorkeuren ging dan hadden alleen F1, F3, GP2, GP3, WSR3.5, FR2.0 Eurocup, Indy, MotoGP en SBK op de kalender gestaan, de rest interesseert mij niet.

Maar dat doet het dus niet, dus dan mogen die twee genoemde endurance races er best bij wat mij betreft.

Ze staan er ook gewoon tussen hoor, ze hebben alleen geen groen kleurtje gekregen.

SDG

Citaat van: Kootje op 07 februari 2015 - 23:34:05
Als het om voorkeuren ging dan hadden alleen F1, F3, GP2, GP3, WSR3.5, FR2.0 Eurocup, Indy, MotoGP en SBK op de kalender gestaan, de rest interesseert mij niet.

Is dat alles wat je volgt?  ???

Grapje natuurlijk.  ;)

Mocht je nog tijd hebben, mag je er van mij ook nog de data van het WRC tussen zetten. Je ziet maar.

Kootje

Citaat van: SDG op 09 februari 2015 - 05:12:24
Citaat van: Kootje op 07 februari 2015 - 23:34:05
Als het om voorkeuren ging dan hadden alleen F1, F3, GP2, GP3, WSR3.5, FR2.0 Eurocup, Indy, MotoGP en SBK op de kalender gestaan, de rest interesseert mij niet.

Is dat alles wat je volgt?  ???

Grapje natuurlijk.  ;)

;D

Maaruh ... vind het wel genoeg eigenlijk, al denk ik dat ik dit jaar ook de Supersports ga volgen, nu daar de Nederlander Robbin Harms aan meedoet. Schijnt wel 'n groot talent te zijn.


CitaatMocht je nog tijd hebben, mag je er van mij ook nog de data van het WRC tussen zetten. Je ziet maar.

Geen probleem.
Zit weer tussen 2 banen in, dus heb tijd genoeg momenteel. :'(

SDG

Citaat van: Kootje op 09 februari 2015 - 11:14:47
Maaruh ... vind het wel genoeg eigenlijk, al denk ik dat ik dit jaar ook de Supersports ga volgen, nu daar de Nederlander Robbin Harms aan meedoet. Schijnt wel 'n groot talent te zijn.

Ik weet nu weer waarom ik dit jaar eens serieus ga schiften in het aanbod. F1 en MotoGP/2/3 is zo al een gigantische brok, gecombineerd maar liefst 38 raceweekends per jaar (20 in F1 + 18 in MotoGP). Daarbuiten ga ik meer highlights ipv volledige races bekijken denk ik, afgezien dan van de topevenementen als bv. Indy500, Bathurst of Le Mans. Zeker nu de DTM ook nog eens gaat uitbeiden naar 2 races per raceweekend wordt het zo stilaan allemaal een beetje te veel...

Sphinx

#23
CitaatMaaruh ... vind het wel genoeg eigenlijk, al denk ik dat ik dit jaar ook de Supersports ga volgen, nu daar de Nederlander Robbin Harms aan meedoet. Schijnt wel 'n groot talent te zijn.

Ik vrees dat ik je motivatie de bodem in sla, maar Robbin Harms is een Deen  ;) Hij heeft wel jaren in de supersport voor het team BenJan gereden, dat een NL'se licentie had. Vorig jaar reed hij een paar races in het British Superbike, zou ook dit jaar daar rijden, maar schijnbaar is het team in geldproblemen.
Als je dan toch NL'ers wil volgen, Wayne Tessels rijdt in de Superstock 1000 voor Yoshimura Suzuki

Edit: en mocht je toch Harms willen volgen, hij duikt dit jaar in de TT of Man op
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Ik beperkt me dit jaar tot F1, Formula E, IndyCar waar mogelijk en wat losse GT-races als er tijd over is. Al die jeugdklassen zijn heel leuk maar er is bijna niet doorheen te komen om al dat spul te volgen.

Sabai

Waar rijdt nick de vries dit seizoen eigenlijk?

Sphinx

World Series by Renault, 1e rijder bij DAMS
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar


Sabai

Zou mooi zijn. Vind het ook een leuke klasse. Heb de afgelopen jaren vaak mooie races gezien.

Kootje

Citaat van: Sphinx op 09 februari 2015 - 13:43:11
CitaatMaaruh ... vind het wel genoeg eigenlijk, al denk ik dat ik dit jaar ook de Supersports ga volgen, nu daar de Nederlander Robbin Harms aan meedoet. Schijnt wel 'n groot talent te zijn.

Ik vrees dat ik je motivatie de bodem in sla, maar Robbin Harms is een Deen  ;) Hij heeft wel jaren in de supersport voor het team BenJan gereden, dat een NL'se licentie had. Vorig jaar reed hij een paar races in het British Superbike, zou ook dit jaar daar rijden, maar schijnbaar is het team in geldproblemen.
Als je dan toch NL'ers wil volgen, Wayne Tessels rijdt in de Superstock 1000 voor Yoshimura Suzuki

Edit: en mocht je toch Harms willen volgen, hij duikt dit jaar in de TT of Man op

Dat wordt dus geen supersports voor mij. ;)

Maaruh .... wie is dan die Nederlandse gast die vorig jaar kampioen geworden is in 'n juniorserie en dit jaar de overstap naar het WK Supersports zou maken? Heb daar nog 'n docu over gezien. Daarom had ik juist de deelnemerslijst bekeken, en Robbin Harms was de enige "Nederlandse" naam die er op voorkwam, al komt die op de definitieve lijst ook al niet meer voor.  :-\