Presentatie nieuwe auto's 2015!

Gestart door Sabai, 30 december 2014 - 11:25:58

« vorige - volgende »

Welke vinden jullie de mooiste?

Mercedes
1 (10%)
RBR
0 (0%)
Ferrari
2 (20%)
McLaren
0 (0%)
Force India
2 (20%)
Williams
2 (20%)
Torro Rosso
2 (20%)
Lotus
1 (10%)
Sauber
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 04 maart 2015 - 21:19:43

Fabian

Citaat van: Sabai op 21 januari 2015 - 17:35:02
Citaat van: Fabian op 21 januari 2015 - 17:14:39
Ik vind m mooi. Toffe livery. Beetje de neus van de Spyker van 2006/Marussia vorig jaar. Gave bak!

Deze neus zal het niet worden. Dit was toch alleen de onthulling van de livery?
Deze neus wordt het wel vrees ik. Was een livery onthulling met de neus van 2015 op een 2014 bolide als ik het goed begrepen heb

gloudiesaurus

Citaat van: Fabian op 21 januari 2015 - 17:14:39
Ik vind m mooi. Toffe livery. Beetje de neus van de Spyker van 2006/Marussia vorig jaar. Gave bak!

Zo denk ik er ook over. Het heeft wel wat van de McLaren.
Ik vind hem ook wel mooi.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Sabai op 21 januari 2015 - 18:29:03
Citaat van: Racingnews365 op 21 januari 2015 - 14:32:05
Pinokkio Junior Neuzen!



Wel jammer idd. Ze zijn er dus ook niks mee op geschoten met die regel wijziging. Vraag me af wat voor pipo's daar werken bij de FIA.
daar werken allemaal hele domme mensen. De beste stuurlui staan nl aan wal. Er is altijd wel wat te klagen, ik vind de auto's van tegenwoordig al weer veel mooier dan alles wat we sinds 2009 voorgeschoteld hebben gekregen en ik vind dit ook alweer een hele verbetering tov vorig jaar. Vorig jaar reden diverse teams met een enorme paardenlul, dit kun je met beste wil geen penisneus meer noemen. Maar goed, het uiterlijk is 1 ding, er moet ook mee geracet kunnen worden en het moet ook veilig zijn/blijven, dus de FIA moet her en der ook keuzes maken.

Mike05021984

dit zou dan weer de nieuwe Mclaren - Honda worden ....
Laat ons hopen :-) vette bak !

Fabian

Die zag ik gisteren ook voorbij komen Mike. Is volgens mij gewoon een idee van iemand die dat op Twitter heeft gezet dus zou er niet te veel hopen. Wel een mooi ontwerp overigens dus van mij mag het!!

FolkertE

Citaat van: Fabian op 21 januari 2015 - 23:07:57
Die zag ik gisteren ook voorbij komen Mike. Is volgens mij gewoon een idee van iemand die dat op Twitter heeft gezet dus zou er niet te veel hopen. Wel een mooi ontwerp overigens dus van mij mag het!!
Denk ik ook helaas. Volgens mij kan het ook niet, want het echte einde van de neus mag toch niet meer voorbij de neusvleugel komen? En dat die piemoltjes van vorig jaar slechts een omzeiling van de relgels.
Maar als dat de nieuwe Mclaren word, ben ik van af vandaag Alonso fan. (Tenzij de Mercedes weer mooier word.)

BMW.WilliamsF1

Neus van Force India is op zich niet zo lelijk. Hebben ze best goed opgelost. Die van Williams vind ik wel een beetje mislukt helaas :(

Perton

Over wat voor mensen er bij de FIA werken... ondanks de neus heb ik 100 keer liever de huidige auto's dan wat we 10 jaar geleden hadden met 348 verschillende flapjes per auto.

Matthijs

Natuurlijk werken er geen hele domme mensen bij de FIA. Ze moeten alleen laveren tussen grenzen stellen en de teams de ruimte tot creativiteit geven. Ze hadden ook kunnen zeggen "zo moet de neus eruit zien", maar dat ondermijnt de ziel van F1. Alternatief is kaders stellen met het risico dat er creatieve oplossingen komen.

Jehoentelaar

Inderdaad. Als we alles gelijktrekken zijn we wel van de rare neuzen af maar dan blijft het gezeur omdat logischerwijs de diversiteit weg is.

De Force India is heel fraai, maar ik ben het eens met anderen hier dat het niet te grijs moet worden. Mercedes zal dat sowieso blijven, Williams zit er in het wit niet ver vandaan en het is afwachten waar McLaren mee gaat komen. Het zou op zich leuk zijn als er ergens een knalgeel of knalgroen team opduikt, maar dat moet natuurlijk wel sponsortechnisch ergens vandaan komen.

Sabai

Citaat van: Perton op 22 januari 2015 - 03:55:43
Over wat voor mensen er bij de FIA werken... ondanks de neus heb ik 100 keer liever de huidige auto's dan wat we 10 jaar geleden hadden met 348 verschillende flapjes per auto.
[/b]

Dat vind ik nou juist de mooiste generatie F1 auto's  ooit.



En dit vind jij lelijker dan de huidige auto's?

FolkertE

Citaat van: Sabai op 22 januari 2015 - 16:35:54
Citaat van: Perton op 22 januari 2015 - 03:55:43
Over wat voor mensen er bij de FIA werken... ondanks de neus heb ik 100 keer liever de huidige auto's dan wat we 10 jaar geleden hadden met 348 verschillende flapjes per auto.
[/b]

Dat vind ik nou juist de mooiste generatie F1 auto's  ooit.



En dit vind jij lelijker dan de huidige auto's?
Inderdaad, die auto's vond ik ook enorm gaaf om te zien. 2008 ook. En 1996 tot aan 2008 vond ik altijd erg gaaf. En vond ik direct mooi. Nu duurt het een race of 12 voor ik het echt accepteer. Behalve Mercedes, Williams en Ferrari. Die vond ik direct mooi.

Jehoentelaar

Ik vind ze op zich wel prima om te zien, maar alleen beter dan de niet-bizarre auto's van de huidige periode (that is, Force India en Toro Rosso 2014). Het meeste van wat we sinds 2014 hebben vind ik prima om aan te gluren.

0634

Die Williams hierboven? Ow gruwel... vreselijke voorvleugel, al die flaps en onzinnigheid erop. Brr.

Over de banden zal ik het maar niet hebben.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 22 januari 2015 - 20:22:55
Die Williams hierboven? Ow gruwel... vreselijke voorvleugel, al die flaps en onzinnigheid erop. Brr.

Over de banden zal ik het maar niet hebben.

Wiliams  ::)