Round 14: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 13 september 2014 - 17:41:15

« vorige - volgende »

0634

Ik vraag me af of Grosjean interesse heeft in een nieuw team dat weinig geld heeft en waarvan de teambaas teveel tijd op een F1-forum doorbrengt :D

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 10:21:29
Jamaar het bleek dus een defect ;).

Overigens: ondanks veel bewolking zal er geen regen vallen, voorspellen diverse sites.

Volgens mij willen ze daar ook geen regen hebben tijdens de race. Sterker nog, als er serieuze regendreiging is dan schieten ze wat in die regenwolk zodat hij al vóór het circuit uitregend. Had ik ergens gelezen (was dat niet hier?  :-[)

Matthijs

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 10:23:07
Ik vraag me af of Grosjean interesse heeft in een nieuw team dat weinig geld heeft en waarvan de teambaas teveel tijd op een F1-forum doorbrengt :D

En ook nog zanikt over 50 cm ;)

0634

Citaat van: Matthijs op 21 september 2014 - 10:24:51
Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 10:23:07
Ik vraag me af of Grosjean interesse heeft in een nieuw team dat weinig geld heeft en waarvan de teambaas teveel tijd op een F1-forum doorbrengt :D

En ook nog zanikt over 50 cm ;)
;D ;D ;D

0634

Citaat van: Matthijs op 21 september 2014 - 10:23:37
Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 10:21:29
Jamaar het bleek dus een defect ;).

Overigens: ondanks veel bewolking zal er geen regen vallen, voorspellen diverse sites.

Volgens mij willen ze daar ook geen regen hebben tijdens de race. Sterker nog, als er serieuze regendreiging is dan schieten ze wat in die regenwolk zodat hij al vóór het circuit uitregend. Had ik ergens gelezen (was dat niet hier?  :-[)

Zij kunnen dat wel niet (wel niet?) willen, maar ik wil dat wel!

En ja, zoiets heb ik hier ook gelezen inderdaad.

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2014 - 10:08:34
Heren waar dit ook over ging het stopt nu onmiddellijk!

Er wordt nu weer terug on topic gegaan!

Oh en er wordt ook onmiddellijk opgehouden met die (persoonlijke) aanvallen maakt niet uit van wie ze komen of hoe ze geuit worden.

Bij voorbaat dank

De Redactie van Gppits en jullie mede forumleden!


ja inderdaad, want hier word wel regelmatig persoonlijk aangevallen. Heb ik zelf ook al ondervonden hier. Blijkbaar telt persoonlijke meningen hier niet.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 10:30:07
Citaat van: Matthijs op 21 september 2014 - 10:23:37
Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 10:21:29
Jamaar het bleek dus een defect ;).

Overigens: ondanks veel bewolking zal er geen regen vallen, voorspellen diverse sites.

Volgens mij willen ze daar ook geen regen hebben tijdens de race. Sterker nog, als er serieuze regendreiging is dan schieten ze wat in die regenwolk zodat hij al vóór het circuit uitregend. Had ik ergens gelezen (was dat niet hier?  :-[)

Zij kunnen dat wel niet (wel niet?) willen, maar ik wil dat wel!

En ja, zoiets heb ik hier ook gelezen inderdaad.

Ik ben bang dat de race snel voorbij is [te gevaarlijk]... Maar ik wil het ook wel eens zien.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Nog een leuk wiskundig feitje; Vettel kan vandaag al definief zn titel verliezen als Rosberg vandaag wint en Vettel niet hoger als 7e eindigt.

0634

Vettel gaat winnen. Dus dat gaat niet door ;).

(of Ricciardo, en dan is het dus nog steeds niet Rosberg).

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 12:26:35
Vettel gaat winnen. Dus dat gaat niet door ;).

(of Ricciardo, en dan is het dus nog steeds niet Rosberg).
zou jammer zijn, het was zo n leuk feitje. Maar ok, een overwinning voor Vettel maakt veel goed dus vooruit dan maar.

0634

Ik las van Ricciardo dat hij voorafgaand aan dit weekend de verwachting had, dat mocht hij op zaterdag binnen enkele tienden van de Merc's blijven, Red Bull tijdens de race bij zou kunnen blijven. Echter, ze staan op veel minder dan een paar tienden... Dus is Merc eigenlijk compleet kansloos ;).

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 21 september 2014 - 12:41:48
Ik las van Ricciardo dat hij voorafgaand aan dit weekend de verwachting had, dat mocht hij op zaterdag binnen enkele tienden van de Merc's blijven, Red Bull tijdens de race bij zou kunnen blijven. Echter, ze staan op veel minder dan een paar tienden... Dus is Merc eigenlijk compleet kansloos ;).
ok, dat wordt dan idd een 1-2tje voor RBR ;) t zou al mooi zijn als ze zich kunnen mengen in de strijd en Mercedes enigzins onder druk kunnen zetten. Bij Rosberg en Hamilton had ik overigens wel het idee dat er nog 1 of 2 tiende meer in het vat zat, maar goed, Vettel dacht dat ie ook nog wel een paar tiende harder kon, dus tja.. afwachten hoe de verhoudingen in de race gaan zijn. Wat betreft RBR zet ik toch mn geld op Ricciardo, die gaat toch wat beter met de bandjes om (iets wat voorheen juist een specialiteit van Vettel was) en dat kon wel eens heel belangrijk gaan zijn. Bovendien zal hij gezien de stand in het kampioenschap ook qua strategie de voorkeur krijgen en staat hij natuurlijk voor Vettel op de grid, aan de goede kant. Aan de andere kant, Vettel komt doorgaans beter weg. Tot zover RBR, het draait uiteindelijk natuurlijk allemaal om de Mercedes boys.

Jehoentelaar

Geen idee of het waar is, maar ik las ergens dat Vettel nog nooit won van buiten de top drie.

Perton

Niet zo gek als je bijna altijd van pole start.

Forix bevestigt de statistiek trouwens.

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 21 september 2014 - 13:08:52
Geen idee of het waar is, maar ik las ergens dat Vettel nog nooit won van buiten de top drie.
en Ricciardo won nog nooit vanuit de top 3 ;) volgens de statistieken zijn beiden dus kansloos vandaag. Misschien kunnen ze beter ff wisselen van startpositie dan ;)