Is Caterham er volgend jaar nog wel bij?

Gestart door Sabai, 04 september 2014 - 19:53:32

« vorige - volgende »

Zijn ze er in 2015 nog bij?

Ja, natuurlijk met Albers aan het roer komt het helemaal goed.
nee
kweenie

0634

Citaat van: Breaktest op 05 september 2014 - 13:38:19
Citaat van: Jeroen op 04 september 2014 - 23:00:39
Het is toch al jaren een wanvertoning? Dit soort teams voegen helemaal geen ene drol toe aan F1. Geen uitstraling, geen imago, geen prestaties, geen fatsoenlijke rijders, geen budget, geen niks. Prutteam. Van mij mogen ze verdwijnen.
Dat is allemaal waar, maar ik vind het te ver gaan om de malaise volledig op het team zelf te schuiven. Ik zit ook weer niet op een veld te wachten met pakweg 18 deelnemers.

Ik zou niet weten op wie ik het anders zou kunnen schuiven.

gloudiesaurus

Ik vind het ook een aanfluiting.
Als je hoort hoe ze met Kobayashi omgaan. Op het laatste moment bellen en hem volledig in ongewis laten.
Dat kan ook anders.

Sinds dat Albers & Kolles het team hebben overgenomen gaat het alleen nog maar om de muntjes.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Tja dit team lijkt zo goed als dood te zijn, als ik het personeel was ging ik eens rondvragen of er nog ergens anders werk was.

Jammer, ze hebben het geprobeerd maar nu mag de kaars wat mij betreft uitgaan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 05 september 2014 - 21:06:53
Ik vind het ook een aanfluiting.
Als je hoort hoe ze met Kobayashi omgaan. Op het laatste moment bellen en hem volledig in ongewis laten.
Dat kan ook anders.

Sinds dat Albers & Kolles het team hebben overgenomen gaat het alleen nog maar om de muntjes.

Hoe kom je er ook op om die Albers daar neer te zetten? Wat is dat dan voor onzin? Geen enkele ervaring met het runnen van een team. Als je het dan zo in hem ziet zitten, geef hem dan eerst een andere functie, kijk hoe hij het doet en zie of hij het in zich heeft.

Dit is een totale shot in the dark. Onervaren ventje met totale verantwoording en bijna niet te corrigeren. Waar komt zoiets vandaan? Je hebt het al zo moeilijk en stelt dan zoiets aan. Hij was ooit een aardig coureur. Wat garandeert dat dan over zijn leidinggevende en sturende kwaliteiten? Niets. Nada. Noppes. Die hele aanstelling slaat totaal nergens op en is gedoemd om te mislukken.

(Los daarvan vind ik het een tenenkrommend naar mannetje, maar dat is uiteraard geen argument, slechts een persoonlijke mening ;))

Maikel0230

Huh, zit Albers niet al een tijdje in de zakenwereld buiten zijn race activiteiten of heb ik niet iemand anders voor.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

#20
Ja, en hij deed ook een stemmetje in Cars 2. ik zeg ook niet dat hij nergens voor deugt of zoiets, ik denk dat hij best wel intelligent is zelfs, maar met een raceteam runnen heeft hij 0 ervaring. Dat is wat ik bedoel. In de voetballerij zie je het ook vaak, maar ik zou toch eerder voor een ervaren raceteambestuurder gaan, zeker als het team het zo zwaar heeft.

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 06 september 2014 - 00:04:50
Huh, zit Albers niet al een tijdje in de zakenwereld buiten zijn race activiteiten of heb ik niet iemand anders voor.

Klopt dat is wat hij zelf roept.
Toen Olav Mol vroeg welke bedrijven dat dan waren wilde hij niet antwoorden...

Dus ik heb er zo mijn vraagtekens bij.

Daarnaast ben ik het volledig met Jeroen eens, Albers heeft totaal geen ervaring.
Enige wat ik kan bedenken is dat Collin Kolles een stroman wilde hebben omdat zijn eigen naam al een stempel had in de Formule 1.
Want ik heb de indruk dat Kolles gewoon bepaald en Albers weinig tot niets te zeggen heeft.

Ik irriteer me ook aan die interviews van Albers, hij komt arrogant en irritant over.
En wat hij over Frijns riep, da hij er niet klaar voor zou zijn....  >:( Frijns is getalenteerder dan Albers ooit was.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En de uitleg van het team is ook steeds zo krom als wat.
We kiezen voor Loterrer omdat we ervaring nodig hebben.

Ondertussen  zet je dan een ervaren Kobayashi aan de kant en zet je iemand zonder Formule 1-ervaring in de auto.
En in de andere auto laat je een rookie zitten...

:o
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Slaat ook nergens op. Lotterer is een rookie hoe oud hij ook is. Zet dan Kovalainen terug in die auto ofzo. Het is echt drama, dat team, in alle opzichten.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 06 september 2014 - 10:43:36
Slaat ook nergens op. Lotterer is een rookie hoe oud hij ook is. Zet dan Kovalainen terug in die auto ofzo. Het is echt drama, dat team, in alle opzichten.

Precies en Ericcson slaat helemaal een modderfiguur.
Lotterer, Mehri, Kobayashi ze zijn allemaal sneller dan hem. Daarnaast maakt hij wel erg veel fouten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Dat vind ik dus ook. Hoe wil je als team nog serieus genomen worden met dit beleid.

0634

Serieus nemen is niet meer te doen. Dit team is een aanfluiting en dient zo snel mogelijk te verdwijnen van de grid.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 06 september 2014 - 12:38:34
Serieus nemen is niet meer te doen. Dit team is een aanfluiting en dient zo snel mogelijk te verdwijnen van de grid.
Inderdaad, dit valt niet meer uit te leggen. Zelfs als het is om te overleven, vind ik dit gewoon schandalig. Maar het probleem ligt ook wel deels aan de hoge heren van de F1. Er moet toch wel iets zijn wat het nieuwe teams wat makkelijker maakt wat succesvoller te zijn? Of ben ik nu erg optimistisch?

Franky R.

Citaat van: F1fan2987 op 06 september 2014 - 13:30:12
Citaat van: Jeroen op 06 september 2014 - 12:38:34
Serieus nemen is niet meer te doen. Dit team is een aanfluiting en dient zo snel mogelijk te verdwijnen van de grid.
Inderdaad, dit valt niet meer uit te leggen. Zelfs als het is om te overleven, vind ik dit gewoon schandalig. Maar het probleem ligt ook wel deels aan de hoge heren van de F1. Er moet toch wel iets zijn wat het nieuwe teams wat makkelijker maakt wat succesvoller te zijn? Of ben ik nu erg optimistisch?


Ja, lagere kosten...vooral goedkopere motoren, maar mijn mening. De FIA / Todt heeft IMHO een waanzinnig grote fout gemaakt door de viercilinder niet te willen toestaan. Nu rijden ze met een gemankeerde V6-turbo... Joh!



CitaatKlopt dat is wat hij zelf roept.Toen Olav Mol vroeg welke bedrijven dat dan waren wilde hij niet antwoorden...



Peter...waarom verbaast dat mij nou niet? ::)

0634

Nee hier staat de FIA volkomen buiten.  Wanbeleid is niet hun schuld.