Bezoek de vrijdag of zaterdag op Spa-Francorchamps met een fikse korting

Gestart door Franky R., 14 augustus 2014 - 18:48:54

« vorige - volgende »

Franky R.

http://www.actievandedag.nl/actie-aanbieding/13-08-2014-sportstadion-dagtocht-formule-1-belgie

Ik heb al geboekt voor de zaterdag. Dat is inclusief een staanplaats voor die dag! Wie komt er ook mee? Klik op de link. De actie loopt tot a.s. zondag 17 aug. 2014!

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Charrel

Ziet er goed uit! Ik heb dat weekend tactisch een weekendje Maastricht geboekt met mijn vriendin, zo kan ik haar mooi zaterdag en zondag meeslepen naar de F1 op Spa. Ben wel benieuwd of er geen goedkopere manier is om aan tickets te komen voor de zondag :-P

Ik ben uitgenodigd bij het GP2 team van Russian Time, dus mooi eens snuffelen daar in de paddock. Ik krijg tevens nog wat mooie spullen van Artem Markelov en Mitch Evans, dus ik ben benieuwd!


Kootje

Das geen geld Franky, maar ja .... ondanks dat ik sinds kort weer werk heb, nu verplicht vakantie, momenteel nog wel teveel voor mij. :'(
Eerst m'n saldo maar weer aanvullen, want die verplichte vakantie kost ook meer dan het oplevert, en dan komen de leuke tripjes weer aan bod. :)

Franky R.

Citaat van: Kootje op 15 augustus 2014 - 11:18:45
Das geen geld Franky, maar ja .... ondanks dat ik sinds kort weer werk heb, nu verplicht vakantie, momenteel nog wel teveel voor mij. :'(
Eerst m'n saldo maar weer aanvullen, want die verplichte vakantie kost ook meer dan het oplevert, en dan komen de leuke tripjes weer aan bod. :)


DAMN! Dat is goed nieuws, man! Gefeliciteerd met je nieuwe baan... :)
En over de saldo...ik eet nu twee weekjes slechts soep en brood als avondeten...een kwestie van prioriteiten... :P


Was graag mee geweest met Fabian, Edwin en John naar Hockenheim. Maar dat was te begrotelijk, dus hopelijk een droge zaterdag in de Ardennen om mijn portie Formule 1-live voor 2014 op te pikken.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 15 augustus 2014 - 14:55:22
DAMN! Dat is goed nieuws, man! Gefeliciteerd met je nieuwe baan... :)

Thanx.
Hoewel het maar 'n uitzendbaantje is, is het er wel een voor 40 uur pw en ben ik, mits ik goed werk blijf leveren, iig voor 'n jaar onder de pannen. Dus .... best blij mee. :)


CitaatEn over de saldo...ik eet nu twee weekjes slechts soep en brood als avondeten...een kwestie van prioriteiten... :P

Das waar, maar op water en brood leven is iets voor criminelen in 3e wereldlanden. Ik ben geen crimineel en woon gelukkig ook nog niet in 'n 3e wereldland. :P


CitaatWas graag mee geweest met Fabian, Edwin en John naar Hockenheim. Maar dat was te begrotelijk,

Snap ik maar al te goed. In dat geval is 'n zaterdagje Spa 'n stuk goedkoper en 'n leuk alternatief.


Citaatdus hopelijk een droge zaterdag in de Ardennen om mijn portie Formule 1-live voor 2014 op te pikken.

Daar ziet  het er voorlopig wel naar uit. :)

Franky R.

CitaatDas waar, maar op water en brood leven is iets voor criminelen in 3e wereldlanden. Ik ben geen crimineel en woon gelukkig ook nog niet in 'n 3e wereldland.



Klopt, daarom schreef ik ook soep en brood... ;D ;D ;D

0634




Fabian