24 uur van Spa-Francorchaps

Gestart door Benja, 25 juli 2014 - 10:54:04

« vorige - volgende »

Fabian

Das een lastige Edwin. Heb nooit in een raceauto gezeten in zo'n situatie. Laat ik de rijders daarom maar het voordeel van de twijfel geven.

Sabai

Citaat van: Edwin90 op 28 juli 2014 - 21:01:40
Vrachtwagen niet op de handrem ofzo?  ???

Even wat anders, de 24 uur van Spa zat vol met crashes. Er gaan nu stemmen op dat coureurs hebben geroepen dat de bandenstapels een andere kleur moeten krijgen. Deze zijn nu 'Shell' Geel en Rood. Met andere kleuren zouden ze de vlaggen beter kunnen onderscheiden. Zit wat in, of complete onzin?

Klinkt logisch.  Als je met een gele vlag gaat zwaaien met een gele achtergrond en je komt met 250+ aangereden dan is dat lastig te zien lijkt me.

Jehoentelaar

Zit wat in. Die kleuren werken al snel erg verwarrend. Ik mag langs het circuit bijvoorbeeld beslist geen gele en/of rode regenkleding dragen. Zeker als het donker is kan een snelle flits van een gele of rode kleur verwarrend werken en tot gevaarlijke situaties leiden.

Maikel0230

Citaat van: Edwin90 op 28 juli 2014 - 21:01:40
Vrachtwagen niet op de handrem ofzo?  ???

Even wat anders, de 24 uur van Spa zat vol met crashes. Er gaan nu stemmen op dat coureurs hebben geroepen dat de bandenstapels een andere kleur moeten krijgen. Deze zijn nu 'Shell' Geel en Rood. Met andere kleuren zouden ze de vlaggen beter kunnen onderscheiden. Zit wat in, of complete onzin?

Kan best, moet eens naar gekeken worden maar zijn de coureurs geen excuses aan het zoeken voor hun eigen tekort aan talent? Spa is toch een F1 circuit dus ik neem aan dat het naast de vlaggen ook het befaamde lichtsysteem hanteert op de baan, daar kun je toch niet naastkijken denk ik dan.

Maar ik ben geen marshall of zoiets dus wat geeft mij recht op spreken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Ik weet niet of dat lichtsysteem altijd wordt gebruikt en of dat ook met de 24H is gebeurd. Er staat me iets van bij dat ze die felle lampen in het donker niet willen inzetten omdat het het zicht op het circuit voor de coureurs juist belemmert.

Maikel0230

Ok kijk eens aan, wist ik niet, dan moeten ze het op spa misschien toch maar eens bekijken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Miguel

Waar was jij afgelopen weekend, Jeroen? Je hebt wat gemist, Vin en ik mogen ons nu echte Spa 24h diehards noemen.

Voor de liefhebbers, een impressie: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1445161375759740.1073741839.1438498866425991&type=3



Citaat van: Edwin90 op 27 juli 2014 - 01:56:03
Ik hoorde dat de Vadim Kogay ook betrokken was. Is dat niet die idioot die nog geen wagen op de baan kon houden??

Nee. Vadim Kogay was die coureur die in Monza problemen met de remmen van zijn auto had en door de armleuningexperts op het internet daarna onterecht tot idioot werd gebombardeerd.
Peace out yo.

Edwin90

Citaat van: Miguel op 30 juli 2014 - 17:00:15
Nee. Vadim Kogay was die coureur die in Monza problemen met de remmen van zijn auto had en door de armleuningexperts op het internet daarna onterecht tot idioot werd gebombardeerd.

Zou kunnen. Feit is dat die man wereldberoemd is geworden met die race. Remproblemen of niet  :P

Mooie foto's trouwens!  :)

Miguel

Dank je! Was jij ook in Francorchamps?
Peace out yo.

Jehoentelaar

Citaat van: Miguel op 30 juli 2014 - 17:00:15
Waar was jij afgelopen weekend, Jeroen? Je hebt wat gemist, Vin en ik mogen ons nu echte Spa 24h diehards noemen.
Ik was zondag bij SC Preussen Münster - FC Hansa Rostock. En geen rellen, want de ultras van Münster hebben zichzelf een supportverbod opgelegd. Kein geloel, foesbal spielen. :)

Edwin90

Nee helaas niet. Ben wel van plan om volgend jaar de 6 uur of de 24 uur van spa mee te pakken.

Miguel

Allebei doen, zijn het allebei waard. Koop je voor beide een kaartje, ben je de helft kwijt voor wat je voor F1 in Spa-Francorchamps opgelicht wordt, maar zie je wel dertig uur mooie races.
Peace out yo.