JEHOENTELAAR IS 21!

Gestart door 0634, 29 juni 2014 - 09:14:23

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Kootje op 29 juni 2014 - 16:19:13
Citaat van: Perton op 29 juni 2014 - 13:20:43
Ik ga je niet nog een keer feliciteren, één keer is mooi zat.

Ik weet niet hoor, misschien is dat normaal in Colombia, maar hier in Nederland feliciteren we elkaar ieder jaar ja! >:(

;) :P :D ;D
Jung, maar alsnog niet twee keer per dag. :D

Overigens doen ze in Colombia niet aan binnenkomen met een feestje en vervolgens: "Gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen." Gewoon Jeroen feliciteren en klaar. Scheelt flink wat felicitaties ;D

Jehoentelaar

Zo'n hele kring langs houd ik ook niet van. Sta soms mensen die ik nauwelijks ken te feliciteren om de verjaardag van mensen die ik een beetje ken.

Franky R.


Kootje

Citaat van: Perton op 30 juni 2014 - 23:19:52
Citaat van: Kootje op 29 juni 2014 - 16:19:13
Citaat van: Perton op 29 juni 2014 - 13:20:43
Ik ga je niet nog een keer feliciteren, één keer is mooi zat.

Ik weet niet hoor, misschien is dat normaal in Colombia, maar hier in Nederland feliciteren we elkaar ieder jaar ja! >:(

;) :P :D ;D
Jung, maar alsnog niet twee keer per dag. :D

Overigens doen ze in Colombia niet aan binnenkomen met een feestje en vervolgens: "Gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen." Gewoon Jeroen feliciteren en klaar. Scheelt flink wat felicitaties ;D

Dan ga ik me daar prima thuis voelen. Ik feliciteer namelijk ook alleen de jarige zelf. Vind ik meer dan zat.

0634

Citaat van: Perton op 30 juni 2014 - 23:19:52
Citaat van: Kootje op 29 juni 2014 - 16:19:13
Citaat van: Perton op 29 juni 2014 - 13:20:43
Ik ga je niet nog een keer feliciteren, één keer is mooi zat.

Ik weet niet hoor, misschien is dat normaal in Colombia, maar hier in Nederland feliciteren we elkaar ieder jaar ja! >:(

;) :P :D ;D
Jung, maar alsnog niet twee keer per dag. :D

Overigens doen ze in Colombia niet aan binnenkomen met een feestje en vervolgens: "Gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen, gefeliciteerd met Jeroen." Gewoon Jeroen feliciteren en klaar. Scheelt flink wat felicitaties ;D

Ik feliciteer Jeroen nooit.

Perton

Zou ik ook niet doen verder.

0634

Dit is een raar topic geworden,  zo achteraf gezien.

Jehoentelaar

Maar ik ben nog steeds 21.

Miguel

Peace out yo.