WK Voetbal: Brazilie 2014

Gestart door 0634, 31 mei 2014 - 22:30:50

« vorige - volgende »

Wie denk jij dat er wereldkampioen wordt?

NEDERLAND!! (ik zet t er gewoon bij)
1 (10%)
Belgie (dan de Belgen ook maar)
1 (10%)
Brazilie
4 (40%)
Duitsland
3 (30%)
Spanje
0 (0%)
Argentinie
0 (0%)
Iemand anders, nl....
1 (10%)

Totaal aantal stemmen: 10

Jozef

Ik vind dat dus best wel meevallen bij Argentinië. Higuain en Di Maria bezorgden België meer zorgen dan Messi. Nederland heeft het geluk dat Di Maria er niet bij is straks, dát gaat Argentinië echt voelen.

Tegen Costa Rica was Robben haast de enige speler die zichtbaar was bij Oranje.

Ik ben het met je eens, ik verwacht ook een moeizaam duel. Tenzij Nederland weer de flow van tegen Spanje terugvindt, dan kan het zo weer 5-1 worden.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 09 juli 2014 - 15:57:11
Ik vind dat dus best wel meevallen bij Argentinië. Higuain en Di Maria bezorgden België meer zorgen dan Messi. Nederland heeft het geluk dat Di Maria er niet bij is straks, dát gaat Argentinië echt voelen.

Tegen Costa Rica was Robben haast de enige speler die zichtbaar was bij Oranje.

Ik ben het met je eens, ik verwacht ook een moeizaam duel. Tenzij Nederland weer de flow van tegen Spanje terugvindt, dan kan het zo weer 5-1 worden.


Di Maria zou niet spelen vandaag..weer een zorg minder als dat waar is. Verder mist Oranje Nigel de Jong, want die zou Messi imho vrj eenvoudig in toom kunnen houden.


Nu moeten we hopen dat Messi niet achter De Vrij aan gaat rennen...

Wings


Pancake Shield

De Jong, Vlaar en Van Persie. De drie vraagtekens staan in de basis. Kan gevaarlijk zijn.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: Jozef op 09 juli 2014 - 02:22:28
Ik zie Duitsland nu écht die finale niet meer verliezen hoor, wie de tegenstander ook wordt. Maar ja, ook bij Duitsers kan de hoogmoed voor de val komen dus we zullen zien.

Ik wil hun winst niet afzwakken maar heb Duitsland ook als een stel dweilen zien voetballen. Gisteren excelleerde ze wat ze niet meteen onsterfelijk maakt. Natuurlijk is Duitsland een finalist en mogen wel hun niet onderschatten maar ik denk dat ze wel te verslaan zijn (overigens had ik in al mijn voorzichtigheid een 3-0 overwinning voorspeld, maar had wel een voorgevoel -zeker na de afwezigheid van Neymar en Silva- dat Duitsland wel eens meer zou kunnen).

Wings

Nu Nederland tegen Argentinië. Zaak voor Nederland om vooruit te voetballen en zeker niet op achterstand te komen. Dat (veel energie steken om op voorsprong te komen om vervolgens de boel hermetisch af te sluiten) is het spel dat de Argentijnen namelijk graag spelen.

Jehoentelaar

Dat hermetisch afsluiten moeten ze sowieso doen, want hun defensie is het hele toernooi al hun achilleshiel. Met die maffe doelman als kers op de taart.

Pancake Shield

Jammer, maar helaas. Maar laten we alsjeblieft trots zijn op de Nederlandse ploeg. De reacties op internet, logisch, en op televisie zijn gewoon niet mals. Ineens is Nederland verschrikkelijk slecht en Van Gaal de slechtste coach ooit. Zo ontzettend typisch Nederlands dit...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Lol, achterlijke reacties dan. Tsja, ik had vooraf de achtste finale voorspeld, dus ik vind het een uitstekend resultaat. Maar eerlijk is eerlijk, als je twee keer achter elkaar 0-0 speelt, dan hoor je in mijn ogen ook niet echt in de finale thuis.

Jammer, maar helaas. Nu kan mijn vriendin tenminste haar verjaardag vieren zondag, da's dan ook weer leuk.

Franky R.

Citaat van: Perton op 10 juli 2014 - 01:21:43
Lol, achterlijke reacties dan. Tsja, ik had vooraf de achtste finale voorspeld, dus ik vind het een uitstekend resultaat. Maar eerlijk is eerlijk, als je twee keer achter elkaar 0-0 speelt, dan hoor je in mijn ogen ook niet echt in de finale thuis.

Jammer, maar helaas. Nu kan mijn vriendin tenminste haar verjaardag vieren zondag, da's dan ook weer leuk.


Daarom wil ik pertinent niet dat Argentinië het WK wint...Hopelijk kan Duitsland die partij tegen Brazilië weer spelen tegen de Argentijnen.


Hebben de Brazilianen ook wat te lachen... :P ....Dui-Arg 6-0 of zo... :D

Jozef

Citaat van: Wings op 09 juli 2014 - 20:43:12
Citaat van: Jozef op 09 juli 2014 - 02:22:28
Ik zie Duitsland nu écht die finale niet meer verliezen hoor, wie de tegenstander ook wordt. Maar ja, ook bij Duitsers kan de hoogmoed voor de val komen dus we zullen zien.

Ik wil hun winst niet afzwakken maar heb Duitsland ook als een stel dweilen zien voetballen.

Toch niet in de laatste 2 jaar.

Jehoentelaar

Jawel, laatst nog tegen Algerije.

Perton

Ik zou het oprecht heel jammer vinden als Vorm niet nog een paar minuten mag spelen.

gloudiesaurus

En Vorm heeft mogen spelen. Mooi gebaar van Van Gaal.

En een 3e plek in Brazilië van Nederland is gewoon heel knap van een klein voetballand.
Jammer dat het niet lukte tegen Argentinië maar Nederland heeft een heel mooi en goed toernooi gespeeld.

Nu vanavond Duitsland - Argentinië nog en dat zit het toernooi er alweer op.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Wel grappig om nu (niet hier maar oa op VI en FcUpdate) weer te zien dat de scheidsrechter tegen ons zou zijn geweest. Zelfs Van Gaal repte hier al over. Oke ... de beste man was niet zo best, maar toch die strafschop in de 2e minuut was geen strafschop (wel rood, geen geel) en de schwalbe van Oscar na de tackle van Blind was er juist wel een. Dat zijn 2 cruciale momenten waarop hij toch in ons voordeel besliste, dus hoezo was hij tegen ons? Hij was gewoon slecht, meer niet.