Rosberg Vs Hamilton

Gestart door Enzo, 24 mei 2014 - 16:02:56

« vorige - volgende »

Verremde Rosberg zich bewust tijdens Q3 Monaco?

Ja, hij deed een Schumachertje
Nee, hij was aan het pushen en verloor de controle
Kweenie

Enzo

Zeg het maar!

Perton

Nee. Vond zijn uitspraak "ik wist niet waar lewis was" wel raar, en volgens brundle kan hij bestraft worden voor achteruit rijden richting circuit, dus dat zou hij nog eventueel wel expres gedaan kunnen hebben. Dat ie zich op het laatst aan het einde van de uitloopstrook nog realiseerde dat hij hiervan kon profiteren. Maar zoals ik zeg: het zou kunnen, en ik ga geen mensen zomaar beschuldigen. Dus mijn antwoord blijft nee, de fout was echt. Alles daarna: geen idee, dat is aan de stewards.

Tuesday

kan het me niet voorstellen. Maar het schijnt dat 70% van de Sky kijkers daar anders over denkt, wat ik echt schokkend vind. Schumacher was in 2006 gewoon niet opgewassen tegen Alonso, dat was zn enige mogelijkheid, dat lag nu toch wel even anders. Bovendien is dit absoluut niet des Rosbergs, dus 100% nee!

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 mei 2014 - 16:16:32
Nee. Vond zijn uitspraak "ik wist niet waar lewis was" wel raar, en volgens brundle kan hij bestraft worden voor achteruit rijden richting circuit, dus dat zou hij nog eventueel wel expres gedaan kunnen hebben. Dat ie zich op het laatst aan het einde van de uitloopstrook nog realiseerde dat hij hiervan kon profiteren. Maar zoals ik zeg: het zou kunnen, en ik ga geen mensen zomaar beschuldigen. Dus mijn antwoord blijft nee, de fout was echt. Alles daarna: geen idee, dat is aan de stewards.
geel hing er sowieso al, een stukje achteruit rijden zou m echt niks helpen. Bovendien was Hamilton er al vrij snel langs.

Enzo


rafael25

Zelfs de Duitse RTL mannen hadden onmiddellijk hun twijfels over de actie van Rosberg.
Terwijl dat toch echt hun troetelkind is........

Tuesday

Citaat van: rafael25 op 24 mei 2014 - 16:23:12
Zelfs de Duitse RTL mannen hadden onmiddellijk hun twijfels over de actie van Rosberg.
Terwijl dat toch echt hun troetelkind is........
terwijl ze op Sky vrijwel direct zeiden dat het niet bewust was en die hebben juist Hamilton als troetelkind ;)

Enzo

Het blijkt nou inderdaad ook te gaan om Rosberg's actie na zijn slippertje. Nico kon veel verder van het circuit afrijden en in plaats daarvan zet hij hem in z'n achteruit.

Nog steeds geen straf waard imo, maar zou voor de volledigheid wel ff de beelden willen zien.

Tuesday

Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 16:39:35
Het blijkt nou inderdaad ook te gaan om Rosberg's actie na zijn slippertje. Nico kon veel verder van het circuit afrijden en in plaats daarvan zet hij hem in z'n achteruit.

Nog steeds geen straf waard imo, maar zou voor de volledigheid wel ff de beelden willen zien.
volgens mij kon hij niet verder vooruit en ik denk dat iedereen inmiddels wel langs was geweest, dus t zal wel meevallen allemaal. Wel goed trouwens dat ze het onderzoeken, hopelijk wordt het een rationele beslissing en niet eentje op gevoel.

Enzo

Citaat van: Tuesday op 24 mei 2014 - 16:43:55
Citaat van: Enzo op 24 mei 2014 - 16:39:35
Het blijkt nou inderdaad ook te gaan om Rosberg's actie na zijn slippertje. Nico kon veel verder van het circuit afrijden en in plaats daarvan zet hij hem in z'n achteruit.

Nog steeds geen straf waard imo, maar zou voor de volledigheid wel ff de beelden willen zien.
volgens mij kon hij niet verder vooruit en ik denk dat iedereen inmiddels wel langs was geweest, dus t zal wel meevallen allemaal. Wel goed trouwens dat ze het onderzoeken, hopelijk wordt het een rationele beslissing en niet eentje op gevoel.

Yep, ff afwachten maar.

rafael25


Enzo

Citaat van: rafael25 op 24 mei 2014 - 16:51:52

beeldd

Ja, die kennen we, maar er schijnt ook een discussie te zijn over wat hij hierna deed.

Maikel0230

Zeer moeilijk te zeggen, ik heb daarom kweetnie gestemd.

Als het bewust was dan was het wel veel sluwer en doordachter dan Schumacher in 2006.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Logisch, want Rosberg had al een voorbeeld hoe het NIET moet, Schumacher moest het allemaal zelf verzinnen ;)

In het geval dat het expres was he, voor mensen mijn post opvatten alsof ik daadwerkelijk beweer dat ROsberg het expres heeft gedaan.

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 24 mei 2014 - 16:59:26
Zeer moeilijk te zeggen, ik heb daarom kweetnie gestemd.

Als het bewust was dan was het wel veel sluwer en doordachter dan Schumacher in 2006.

ja idd, maar het was minder opvallend dan schumacher.