TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

gloudiesaurus

Misschien leuk om een topic te maken met TV-tips met betrekking tot de Formule 1/ autosport. Als het een succes is kunnen we hem wellicht sticky maken.

Ik zal de eerste tip geven. RTL7 zendt vanavond (30-4) om 22:30 de film Senna uit.

CitaatDe film 'Senna' geeft een exclusief kijkje in het Formule 1-leven van de op 1 mei 1994 overleden Braziliaanse Formule 1-legende Ayrton Senna. Van zijn debuut in de Formule 1 in 1984 in een Toleman tot aan zijn tragische dood op het circuit van Imola tien jaar later. Niets ontbreekt in deze film, mede dankzij de medewerking van zijn familie en Formule 1-baas Bernie Ecclestone. Jarenlang keken de fans uit naar deze unieke documentaire met nooit eerder vertoonde beelden van de man die in zijn thuisland Brazilië een ware mythe status genoot. De bekroonde film is een must see voor iedere Formule 1-fan.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Mijn TV-tip is de tweede ronde van het WEC aankomende zaterdag, ofwel de 6H/1000KM van Spa-Francorchamps. MotorsTV zendt de hele race uit; Eurosport1 alleen de laatste twee uur. Het is voor de WEC-teams de laatste competitieve voorbereiding voor Le Mans en daarmee een prima indicatie hoe de teams er qua snelheid voor staan.

Breaktest

Misschien handig om er een tv/streaming tip van te maken.

Jehoentelaar


robbert

Citaat van: Breaktest op 30 april 2014 - 10:47:29
Misschien handig om er een tv/streaming tip van te maken.

ja inderdaad, daar ben ik ook voorstander van

Perton

Streaming? Als in illegale streaming? Haha ja, als je deze site aangeklaagd wilt zien worden, vooral doen.

Franky R.

Citaat van: Perton op 30 april 2014 - 14:43:24
Streaming? Als in illegale streaming? Haha ja, als je deze site aangeklaagd wilt zien worden, vooral doen.


Ik weet niet hoe het zit met de wetgeving. Maar ik zie op verschillende autosportwebsites dat ze links naar streams doorgeven? Dus leg uit wat je exact bedoelt, AUB.

Perton

Dat ze het doen, wil niet zeggen dat het ook mag. Genoeg sites waar het wél is verboden. Maar goed, voor de rest is het mijn beslissing niet.

http://www.wedden-op-favorieten.nl/live-stream/zijn-live-streams-legaal/

Aangezien GeenStijl ook is veroordeeld voor het hyperlinken naar sites die illegale content aanbieden, mag je er qua jurisprudentie vanuit gaan dat dat voor streams ook geldt.

SDG

Citaat van: Perton op 30 april 2014 - 14:43:24
Streaming? Als in illegale streaming? Haha ja, als je deze site aangeklaagd wilt zien worden, vooral doen.

DTM en Blancpain Endurance Series hebben een legale stream die volledig gratis is, dacht ik. Indien iemand nog andere legale streams kent, zou het misschien leuk zijn om deze hier te vermelden.

Perton

Uiteraard, dat spreekt voor zich, maar ik vroeg me af of dat ook is wat robbert en Breaktest bedoelden

robbert

We weten natuurlijk dat illegale streams verboden zijn. Ik bedoel dus wel om hier legale streams te plaatsen. Is toch niks verkeerds mee?

Franky R.

Citaat van: Perton op 30 april 2014 - 15:00:32
Dat ze het doen, wil niet zeggen dat het ook mag. Genoeg sites waar het wél is verboden. Maar goed, voor de rest is het mijn beslissing niet.

http://www.wedden-op-favorieten.nl/live-stream/zijn-live-streams-legaal/

Aangezien GeenStijl ook is veroordeeld voor het hyperlinken naar sites die illegale content aanbieden, mag je er qua jurisprudentie vanuit gaan dat dat voor streams ook geldt.


SDG heeft aal aangetoond dat er ook legale streams zijn. Verder is het IMHO een groot verschil tussen openlijk aanbieden of vanachter een -niet voor iedereen toegankelijke- forum elkaar tips te geven...


Wat niet wil zeggen dat we elkaar dan maar criminele zaken vertellen...dat druist ook tegen het bezoekersreglement in. ;)
Maar mss. dat Peter/Gloudi het beter kan verwoorden?

Jehoentelaar

Ik maak voor mezelf (bijna) elk weekend een overzichtje met de kampioenschappen die ik volg en welke races de autosportkanalen live uitzenden. Is nooit helemaal volledig (ik volg niet alles), maar ik vul er mijn weekenden vaak wel aardig mee. Kan ik wel een keer c/p'en voor de liefhebber.

Gerard

Leuke tip

Wanneer wordt er een uitzending gemaakt/uitgezonden over Ratzenberger?

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 30 april 2014 - 16:07:48
Ik maak voor mezelf (bijna) elk weekend een overzichtje met de kampioenschappen die ik volg en welke races de autosportkanalen live uitzenden. Is nooit helemaal volledig (ik volg niet alles), maar ik vul er mijn weekenden vaak wel aardig mee. Kan ik wel een keer c/p'en voor de liefhebber.

ja stuur eens door naar mij ;)