TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

Enzo

Ok, thanks boys!
Ik ga ff zoeken.

NielsD

Om 11.45 uur begint de eerste Formule 3-race op Spa. Max start als tweede.

http://www.fiaf3europe.com/ en dan rechts op stream drukken.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Voor wie zich niks van Stichting Brein aantrekt: Robin Frijns geeft duo-commentaar bij de GP2-race op Sky.

Ik moet wel even aan zijn Engels wennen.

NielsD

Citaat van: Perton op 21 juni 2014 - 15:41:21
Ik moet wel even aan zijn Engels wennen.

Zit daar ook een zachte G in?
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Lijkt me niet :P

Maar hij praat best Brits, maar je hoort er nog wel Nederlands accent doorheen.. daardoor klinkt ie bijna als een Fin, vind ik. En dat is heel verwarrend, vandaar dat ik er even aan moet wennen. Dus verder geen kritiek op hem.

Jehoentelaar

Jammer dat de F3-race geen geluid heeft. En dan zeggen ze wat over F1.

NielsD

Citaat van: Jehoentelaar op 21 juni 2014 - 16:39:48
Jammer dat de F3-race geen geluid heeft. En dan zeggen ze wat over F1.

Geen geluid? Ik hoor alles!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Gaan we weer. Derde en laatste race in Spa.

Verstappen start vanaf P5; http://www.fiaf3europe.com/ en dan rechts op stream drukken.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

NielsD

Nu WTCC op Eurosport.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Ah WTCC had ik nog wel willen zien, helemaal vergeten. Heb ik dit weekend dus welgeteld één race buiten F1 gezien. Van de 9 die ik van plan was te gaan kijken...

NielsD

Citaat van: Perton op 21 juni 2014 - 15:53:00
Lijkt me niet :P

Hahaha! Knap als je dat lukt inderdaad!!  ;D ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Citaat van: Perton op 22 juni 2014 - 13:05:47
Ah WTCC had ik nog wel willen zien, helemaal vergeten. Heb ik dit weekend dus welgeteld één race buiten F1 gezien. Van de 9 die ik van plan was te gaan kijken...

Ik heb het geprogrammeerd, heb ik straks nog iets te doen terwijl de rest van de bevolking naar het voetbal zit te kijken. 

Was oorspronkelijk van plan om zelf te gaan kijken, maar omwille van het vele geld dat ik deze maand al heb uitgegeven heb ik besloten om de knip eventjes dicht te houden... :P

Jozef

Ik wist het nog niet maar de GP van België is blijkbaar gewoon op de VRT te bekijken, dus zonder decoder, zonder reclame en ook in Nederland.

Kwalificatie vanaf 13u55 op één, race vanaf 13u45 op Canvas.

Kootje

BBC zend 'm ook uit.

Qualy en race, beiden vanaf 13.10 op BBC 1

Jehoentelaar

Uitstekend!

Eurosport1 (NL/B) heeft zondag ook de Porsches. GP3 vond ik niet maar dat heb ik dit jaar totaal niet gevolgd dus daar lig ik niet wakker van.