TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

Kootje

Dat "wat anders doen" doe ik al op Maandag t/m Vrijdag. :P

SDG

Citaat van: Kootje op 08 mei 2014 - 10:38:53
Dat "wat anders doen" doe ik al op Maandag t/m Vrijdag. :P

Ik wil maar zeggen dat ik mijn vrije tijd af en toe ook eens met iets anders moet invullen. Gisteravond nog - in bed(!!!) - op de laptop op het officiële YT-kanaal van het WEC naar een uitgebreide special over de seizoensopener in Silverstone zitten kijken (voor de geïnteresseerden: ) en deze morgen zat ik op de trein naar het werk alweer in een autosportmagazine bezig...

Kootje

Dan wordt het idd misschien eens tijd voor wat anders, maar aan de andere kant ... zolang je er niemand kwaad mee doet, wat maakt het dan uit!? ;)

gloudiesaurus

SDG heeft trekjes van een beginnende verslaving  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 08 mei 2014 - 14:18:03
SDG heeft trekjes van een beginnende verslaving  ;)


SDG weet ook nog eens historische feitjes die ik allang vergeten was...En ik dacht dat IK de freak was. :D
;) ;) ;)


Kootje

MOTORS TV

13.05 uur
Ayrton Senna, Racing is in my blood!
Docu

Sabai


NielsD

Straks om 10.00 uur het WTCC op Eurosport.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Vanavond na de F1-race (8-6) op RTL Duitsland om 22:15 een documentaire over Michael Schumacher en "sein schwerster kampf".
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 08 juni 2014 - 13:37:22
Vanavond na de F1-race (8-6) op RTL Duitsland om 22:15 een documentaire over Michael Schumacher en "sein schwerster kampf".

Heeft iemand dit gezien en zo ja was het de moeite waard?

Sabai

Citaat van: Enzo op 10 juni 2014 - 22:47:04
Citaat van: gloudiesaurus op 08 juni 2014 - 13:37:22
Vanavond na de F1-race (8-6) op RTL Duitsland om 22:15 een documentaire over Michael Schumacher en "sein schwerster kampf".

Heeft iemand dit gezien en zo ja was het de moeite waard?

Ik heb het half gezien en het was zeker de moeite waard. Geen nieuwe feiten maar meer een uitleg en terugblik op zijn jeugd en carrière.

Jehoentelaar

Kwalificatie voor Le Mans van vandaag:

19:00 - 21:00 op Eurosport 2
22:00 - 00:02 op Eurosport 1

Enzo

Citaat van: Sabai op 12 juni 2014 - 16:25:58
Citaat van: Enzo op 10 juni 2014 - 22:47:04
Citaat van: gloudiesaurus op 08 juni 2014 - 13:37:22
Vanavond na de F1-race (8-6) op RTL Duitsland om 22:15 een documentaire over Michael Schumacher en "sein schwerster kampf".

Heeft iemand dit gezien en zo ja was het de moeite waard?

Ik heb het half gezien en het was zeker de moeite waard. Geen nieuwe feiten maar meer een uitleg en terugblik op zijn jeugd en carrière.

Je hebt zeker geen linkje oid...?  ::)

Sabai

Citaat van: Enzo op 12 juni 2014 - 16:36:40
Citaat van: Sabai op 12 juni 2014 - 16:25:58
Citaat van: Enzo op 10 juni 2014 - 22:47:04
Citaat van: gloudiesaurus op 08 juni 2014 - 13:37:22
Vanavond na de F1-race (8-6) op RTL Duitsland om 22:15 een documentaire over Michael Schumacher en "sein schwerster kampf".

Heeft iemand dit gezien en zo ja was het de moeite waard?

Ik heb het half gezien en het was zeker de moeite waard. Geen nieuwe feiten maar meer een uitleg en terugblik op zijn jeugd en carrière.

Je hebt zeker geen linkje oid...?  ::)

Nee helaas niet ik heb het gewoon op tv gekeken. Misschien bij uitzending gemist op de Duitse RTL side.

Jehoentelaar

RTL Deutschland houdt uitzendingen volgens mij maximaal een dag of twee beschikbaar voordat je ervoor moet betalen.