TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

BMW.WilliamsF1

F1 TV Pro via Ziggo? Dat is er sinds december 2021 al af gegaan.

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 10 februari 2022 - 13:08:54
Ja, ik wordt sinds maandag ineens bestookt met aanbiedingen van Ziggo (ben ik al klant) en ViaPlay. Ik zag dat Ziggo een zeer compleet aanbod doet voor 9,95 per maand met F1TV Pro daarbij.

En op kanaal 200 wordt het dan uitgezonden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

F1TVV pro blijft de goedkoopste optie. Heb je wel Engels commentaar en zal je moeten streamen.
Ze hebben geen TV app toch?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

En dan was/is het toch ook zo dat via Ziggo/Viaplay [eenvoudigste oplossing] de beeldkwaliteit niet optimaal is? Of is dat inmiddels weer anders? Dat speelt bij mij ook mee.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Breaktest

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 09 februari 2022 - 22:13:51
F1 TV heeft wel voor en nabeschouwing op de race en wat extra dingen in het weekend, zoals de persconferenties enz...

Viaplay kun je wel 2 streams tegelijk doen, dus kun je abonnement delen.
Bedankt voor de aanvulling. Dat betekenen dus dat Viaplay het eerste jaar het goedkoopst is (49,50) mist je die tweede stream aan iemand kunt slijten.
Dat zou nog een te overwegen optie zijn.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Citaat van: gloudiesaurus op 11 februari 2022 - 12:15:37
F1TVV pro blijft de goedkoopste optie. Heb je wel Engels commentaar en zal je moeten streamen.
Ze hebben geen TV app toch?
Ik heb onlangs geïnformeerd; men beweerde dat het ook met Nederlands commentaar is. Maar dat is dus niet zo?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Arthur

#366
Ik kijk bij Ziggo nu naar pakket Sport Totaal, is incl. racing en grote racecompetities en Formule 1 Café. F1 wordt niet specifiek bedoeld, mag ik er nu [en dat denk ik wel] vanuit gaan dat dit de Viaplayoptie is via Ziggo?

Nu zie ik dat Viaplay dus weer apart wordt [vandaar de melding 'grote racecompetities' in bovenstaande] en via Ziggo tijdelijk tot 01-08-2022 via kanaal 200 te zien is... En daarna? Ik wil het n.l. ook op willen nemen en vraag me dus weer af hoe dat na 01-08-2022 gaat. Lekker duidelijk weer....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Ok hier dus, hebben jullie al een besluit genomen? En wat gaf je de doorslag?




Sabai

Ik blijf zoals ik al jaren doe via heasgoal streamen in HD kwaliteit. Ik kan kiezen voor Engels of Nederlands commentaar.  Wat voor toch elke keer wel de doorslag geeft om hiervoor te kiezen is dat gratis is  :)

Arthur

Citaat van: Mickey op 25 februari 2022 - 18:40:12
Ok hier dus, hebben jullie al een besluit genomen? En wat gaf je de doorslag?

Ik wil in principe voor Ziggo gaan i.v.m. mogelijkheid tot opnemen via kanaal 200 en re-live kijken. Maar ik vraag me af wat er daarna gebeurt als kanaal 200 vervalt. Als ik dan nog moet gaan streamen weet ik nog niet wat ik dan doe. Dus waarschijnlijk eerst maar Ziggo.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Breaktest

Voorgaande jaren Hesgoal, en dat weer naar tv doorsturend via chromecast. Maar te vaak haperde dat dus probeer ik eens een jaartje F1TV. Ik heb geen interesse in voor- en nabeschouwingen dus ga ik daar ook niet voor betalen. Zie voorts mijn vergelijkend warenonderzoek.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Gezien Break, thanks.

Kosten vind ik persoonlijk minder belangrijk. Ik wil graag een goed en betrouwbaar platform, goede beeldkwaliteit en deskundige en onderhoudende commentatoren.

Hoop vooral door voor de autoriteit te kiezen,(even aannemende dat dat Viaplay is) je eerste rij zit als het gaat om verbeteringen, beeldkwaliteit etc.

Breaktest

Ik heb de indruk dat steeds meer mensen de schellen van de ogen valt (nou ja behalve in Amerika dan).
Als zelfs beroepsleugenaar Wolff Drive to Survive niks vindt (wel geilen op de extra exposure natuurlijk), dan zegt dat wel wat.
https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/267314/wolff-uit-kritiek-op-netflix-ze-verdraaien-de-waarheid
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Ja ben heel benieuwd, vrijdag is het nieuwe seizoen online.
Maar als Wolf nu al zegt dat de waarheid weer verdraaid is?

Van seizoen 2021 hoef je niet heel veel te draaien om er toch een heel spannende serie van te maken lijkt me  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

#DTS4 was wat de laatste aflevering betreft nogal objectief en acuraat. De rest was de gebruikelijke spektakelzucht.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel