Project CARS

Gestart door NielsD, 24 april 2014 - 14:19:20

« vorige - volgende »

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Edwin90

Hebben hebben hebben!

Als F1 2014 ook voor de PS4 komt is dat samen met deze een instant buy. :)

Jehoentelaar

Ziet er zeer fraai uit.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 24 april 2014 - 17:04:50
Ziet er zeer fraai uit.

En dat zou je dan best 'n understatement kunnen noemen. ::)

Jehoentelaar

Mwah. Ik kan er wel hoteldebotel van worden, maar mocht ik het spel ooit zelf in huis hebben draait het toch niet op die topkwaliteit.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 24 april 2014 - 17:41:57
Mwah. Ik kan er wel hoteldebotel van worden, maar mocht ik het spel ooit zelf in huis hebben draait het toch niet op die topkwaliteit.


Idd. loop je qua specs altijd achter op de systeemeisen van een nieuwe game/sim. Vandaar dat ik meestal racegames doe op de Xbox360.

gloudiesaurus

http://youtu.be/xzv7amJEk2Q

Hij komt eraan. 7 mei wordt hij gerealed.
Mensen die hem gaan kopen?

Ben heel benieuwd naar deze game.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wallie

Als het goed is komt ie 7 mei hier binnen, erg benieuwd naar dit spel!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Edwin90

Ik sta zwaar in twijfel om dit weekend een ps4 aan te schaffen en Project CARS. Maar zit ook middenin een woningverbouwing. Kost ook geld ::)

gloudiesaurus

Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste ervaringen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ik speel al preview-builds sinds begin dit jaar. Heb er voor Gameplay een preview over geschreven zodra de review-build gereed is kan ik daar ook een artikel over schrijven  :) Wat me behalve de goede visuals het meeste opvalt is hoe elke auto in het spel zijn eigen karakter heeft en hoe goed dat vooral via een stuurwiel wordt doorgegeven. Mijn favoriete klassen zijn op dit moment de GT3, de LMP2 en de oude Group 5 toerwagens, vooral de BMW 320 is waanzinning leuk. Hier een goed videotje wat ik heb gevonden:

Project CARS - BMW 320 Turbo Group 5 @ Zolder

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Ben benieuwd naar de eerste reacties over dit spel.
Ik heb een PS3 maar twijfel om een PS4 aan te schaffen, en dit spel heeft ook zeker mijn interesse  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Doen! Het is een fantastisch spel!  :)

Kootje

Vind 't eigenlijk 'n beetje tegenvallen. Vind het meer 'n arcade-racer dan 'n race-sim om eerlijk te zijn. Tenminste ... als je 'm niet op pro speelt, wat ik bewust niet heb gedaan omdat het 'n sim zou zijn en ik al lang geen race-sim meer gespeeld had. Speel dus één tandje lager, maar wel met de tegenstanders AI op z'n moeilijkst en win zga iedere race waaraan ik deelneem. Kwalificeer me nooit, dus start op P16 tot 20 (afhankelijk vd klasse) en rijd in 2 á 3 rondjes naar de overwinning toe. Echt te gemakkelijk, zeker als je de circuits 'n beetje kent.

gloudiesaurus

2 wisselende reacties  ;)

spelen jullie met een stuurtje of controller?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is