Bahrein: wat vond je ervan?

Gestart door 0634, 06 april 2014 - 18:46:28

« vorige - volgende »

zeg t maar

10
7 (25%)
9
14 (50%)
8
4 (14.3%)
7
1 (3.6%)
6
1 (3.6%)
5
0 (0%)
4
1 (3.6%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 07 april 2014 - 00:48:16
Ik vind het wel best. Buiten dat het weer eens andere namen zijn dan namen die beginnen met V en eindigen met Ettel, zijn deze twee teamgenoten tot nu toe goed aan elkaar gewaagd. En ik vind het ook hele mooie auto's, dus die mogen van mij best vaker in beeld.

Daarover gesproken (hah bruggetje), die gekke neuzen van Force India en Toro Rosso waren voor mijn gevoel een stuk minder opvallend in het donker. Goede zaak, ik kijk uit naar Singapore.

Als je die spuuglelijke neus wegdenkt is de Force India best wel een heel mooie auto.

0634

Zonder spuuglelijke neus was Alain Prost ook een knappe vent.

SDG

Citaat van: Jeroen op 07 april 2014 - 16:57:48
Zonder spuuglelijke neus was Alain Prost ook een knappe vent.

Maar die kon je zijn neus er niet even afhakken.  ;)

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 07 april 2014 - 11:24:58
Citaat van: Figge op 07 april 2014 - 11:19:20En de circuits van Tilke zijn juist ontworpen om te kunnen inhalen.
Dat bedoel ik dus: als dat zo zou zijn dat heeft hij in veel gevallen de plank volledig misgeslagen met de atmosferische motoren. Op circuits als Spa en Silverstone kan veel makkelijker ingehaald worden dan op circuits als Buddh en Abu Dhabi.
Maakt niet uit, we rijden niet meer met de atmosferische motoren, maar met turbo's. Ik kijk uit naar de rest van het seizoen!
om het nou alleen in de motoren te zoeken lijkt me ook wat overdreven. Dr zijn wel meer dingen veranderd en daarnaast maakt 1 zwaluw  ook nog geen zomer, vorige week was er nog vrij weinig te beleven. We hebben de afgelopen jaren wel meer mooie race's gezien waarbij er ook veel werd ingehaald. Maar t mooie van deze race was dat het echte gevechten waren en ik denk dat de banden daarin ook een belangrijke rol hebben gespeeld. Zelfs de 2 stoppers konden redelijk vol uit pushen en strijden.

Ik heb trouwens een 8 gegeven, had eigenlijk wel een 9 kunnen zijn. Ik zat halverwege nog aan een dikke 7 te denken ;) Die laatste 12 ronden geven misschien wel aan dat het een idee van een sprintrace helemaal nog niet zo gek is.