Bahrein: wat vond je ervan?

Gestart door 0634, 06 april 2014 - 18:46:28

« vorige - volgende »

zeg t maar

10
7 (25%)
9
14 (50%)
8
4 (14.3%)
7
1 (3.6%)
6
1 (3.6%)
5
0 (0%)
4
1 (3.6%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Ik ga voor een 9. Geweldig genoten, prachtig podium.

De smaakmakers waren Lewis, Nico, Perez en Ricciardo!

Sabai

Een 10 ik heb van kop tot staart genoten  8)

Jehoentelaar

9, fantastische race! Laatste puntje blijft achterwege vanwege de matige P9 van Alonso, maar verder was het echt genieten.

Sphinx

Dikke negen. Mercedes oppermachtig, maar Rosberg en Hamilton maken er een leuk gevecht van. Daarachter de Williamsen en de FI's in het eerste deel en later de RBR van Ricciardo die ook mee komt. Maldonado's actie was ontzagwekkend stom, maar de SC kwam op een heel mooi moment. Leek wel een Gp2 style sprintrace.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Wings

Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 18:48:08
Een 10 ik heb van kop tot staart genoten  8)

Ik ga mee! Hoeveel beter kan het worden? Genoten van het eerste moment tot aan de finish. Ik houd een opening van een half puntje  voor een soort gelijke race met een fotofinish dus een 9.5, afgerond een 10!

Perton

Gevechten voor de race, gevechten erachter, Lauda die klagers idioten noemt en nu terwijl ik dit typ het heeft over bullshit, ik zou niet weten wat deze race nog meer had moeten krijgen. Dus ik ga ook voor de 10.

SDG

#6
De perfectie bestaat niet, dus een 9 (eigenlijk verdient de race een 9,5).  8)

Geweldig ook dat een 'saai' circuit als Bahrein zo'n schitterend kijkstuk aflevert.


Gerard

Ik geef de race een 9! Mooie gevechten van start tot finish gezien!!  8) :)

robbert

schitterende race gezien. Dit circuit moet op de kalender blijven, en ik vind het ook spectaculairder omdat het in het donker is

supersteven

een 10

en ik zou er een 11 willen maken als wielrennen niet iets compleet anders is dan f1

voor de klagers over de brandstoflimiet: probeer de laatste kilometer van de ronde van vlaanderen te zien en trek en de gp bahrein
en trekt uw conclusies

zo slecht is het nog niet maar misschien moet ik opeens de volgende race mijn woorden inslikken
let the sunshine shine in your heart

Franky R.

Een negen!
Lewis die wint en veel gevechtjes op de baan. Plus dat Ricciardo zeker geen 'tweede Webber' is... :)

Maikel0230

9, geen race is perfect maar dit was fantastische van start tot finish, Skahir, het blijft toch mooie races voortbrengen vindt ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 18:48:08
Een 10 ik heb van kop tot staart genoten  8)

Ik ga met je mee, mooier als deze krijg je ze niet meer. Continu gevechten door het gehele veld, met de nu al legendarische battle tussen de leiders. Een handjevol ongevallen, horen er imo ook gewoon bij, en 'n SC die precies op het moment dat de koers gelopen leek naar buiten kwam. Perfectie. :)

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 06 april 2014 - 19:34:45
9, geen race is perfect maar dit was fantastische van start tot finish, Skahir, het blijft toch mooie races voortbrengen vindt ik.
Citaat van: robbert op 06 april 2014 - 19:18:01
schitterende race gezien. Dit circuit moet op de kalender blijven, en ik vind het ook spectaculairder omdat het in het donker is

Toch grappig dat 'n, ook door mij, zo verguisde baan na twee mooie races  ineens moet blijven. ;)

janke

Dit is racing. Een dikke negen. Tjezus een vette race op dit circuit?
Some things are too important to be left in the past.