Cijfer voor de Race Maleisië

Gestart door Enzo, 30 maart 2014 - 23:12:20

« vorige - volgende »

Welk cijfer geven jullie deze race?

1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
0 (0%)
4
4 (15.4%)
5
7 (26.9%)
6
10 (38.5%)
7
3 (11.5%)
8
2 (7.7%)
9
0 (0%)
10
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Enzo

Ik geef de race een onvoldoende om eerder genoemde redenen.

0634

Een vijf. Leuke openingsronden, daarna was het een lange, lange zit.

Arthur

Het mooiste gemist door mijn wekker [1-15] daarna errug saai... Ben alweer bang voor Bahrein... :-\
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Vooraan natuurlijk saai, voor de rest niet echt veel gevechten die het resultaat van racen waren (bijvoorbeeld Hülkenberg vs. Alonso). Heb me echter wel vermaakt, omdat er toch hier en daar wat interessante dingen gebeurden. Denk aan Ricciardo en het feit dat Massa nu alweer tot de bitch van zijn teamgenoot is gemaakt ;D

Dus ik wil iets van een 6,5 geven, en aangezien halve cijfers niet kunnen, rond ik het af tot een 7, maar besef dus dat het eigenlijk een 6,5 moet zijn.

robbert

Citaat van: Enzo op 30 maart 2014 - 23:12:20
Ik geef de race een onvoldoende om eerder genoemde redenen.

ja omdat jij races saai vind é ;)

Enzo

Citaat van: robbert op 30 maart 2014 - 23:16:46
Citaat van: Enzo op 30 maart 2014 - 23:12:20
Ik geef de race een onvoldoende om eerder genoemde redenen.

ja omdat jij races saai vind é ;)

Nee

Jozef

Zéér weinig positiewisselingen. Het boeiendste moment van de race was het gedoe met Ricciardo.

Ik heb dus een 4 gegeven maar ik bedenk net dat Button wel een cool duel uitvocht met Massa na de tweede pitstop, misschien had ik daarom ook een 5 kunnen geven.

Dimensie

Citaat van: Perton op 30 maart 2014 - 23:15:58
Vooraan natuurlijk saai, voor de rest niet echt veel gevechten die het resultaat van racen waren (bijvoorbeeld Hülkenberg vs. Alonso). Heb me echter wel vermaakt, omdat er toch hier en daar wat interessante dingen gebeurden. Denk aan Ricciardo en het feit dat Massa nu alweer tot de bitch van zijn teamgenoot is gemaakt ;D

Dus ik wil iets van een 6,5 geven, en aangezien halve cijfers niet kunnen, rond ik het af tot een 7, maar besef dus dat het eigenlijk een 6,5 moet zijn.

Ik zie wel een gezichtje dus waarschijnlijk is bitch grappig bedoelt?
Want het mag gezegd worden dat Massa (eindelijk) heeft laten zien dat hij 2e viool spelen niet meer ziet zitten en het nu wat beter aanpakt.

Ik vind 6,5 ook een mooi cijfer er omdat halve cijfers niet kunnen geef ik wel een 6  ;) ;D

Perton

Ja, ik lach vooral om dat ie bijna letterlijk "Valtteri is faster than you" kreeg te horen, misschien zelfs wel letterlijk, dat weet ik niet precies meer. Uiteraard meen ik niet serieus dat hij een bitch is geworden, ik vond het juist tof dat ie zich niks van de teamorders aantrok. Lachwekkend hoe Claire Williams zich vervolgens op Sky Sports in allerlei bochten ging wringen dat Massa geen teamorders had genegeerd, terwijl Massa doodleuk had gezegd van wel. Ik ben dus ontzettend blij met Massa en gun het hem dat hij nu eindelijk een keer aan zichzelf kan denken.

Dat gezegd hebbende: in Australië had Bottas een indrukwekkende race (dankzij de remmen van Caterham weten we natuurlijk niet hoe Massa het gedaan zou hebben) en nu ook weer was Bottas in twee fasen in de race eigenlijk sneller. Dat hij er dan vervolgens niet zelf voorbij weet te komen, is een tweede. Dus het lijkt (met de nadruk op lijkt) dat Bottas vooralsnog op snelheid wel een beetje de overhand heeft. Maar ik hoop voor Massa dat het bij lijken blijft.

Maikel0230

5/10

Het begon goed en het eindigde redelijk maar de 30 ronden daar tussen in waren zo saai als maar kan zijn. Ik ben nog genereus vind ik.

Hoop op meer actie in Bahrein maar we kennen allemaal de reputatie van dat gedrocht, gelukkig word het een nachtrace, hoeven we niet meer die saaie woestijn er rondom te bekijken, maar als je een fan bent van molotovcocktails...

@Peton, Alles wat uit de mond komt van Claire Williams mag je met een korrel zout nemen, dat meisje komt uit de PR afdeling en heeft naar mijn gevoel geen plaats als teambaas, niet omdat het een vrouw is of zo maar puur omdat ze in alle interviews die ik al gezien heb van haar gewoon aantoont hoe incompetent ze wel niet is, sugereren dat ze vorig jaar kans maakte om een race te winnen enz..

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Uiteraard is het niet serieus te nemen, maar daarom nog wel grappig om te zien.

Offtopic, maar ik vind het eigenlijk heel jammer dat de twee vrouwelijke teambazen die we hebben allebei redelijk incompetent overkomen. Monisha heeft ook wel es dit soort rare uitspraken gehad. Niet dat Sauber races kon winnen, maar wel onrealistische dingen waarvan ik dacht: wat ijl je nou? Ze zal haar werk als teambaas ongetwijfeld uitstekend uitvoeren, maar naar buiten toe kan het nog wel wat competenter. En dat geldt voor Claire dan ook wel.

Breaktest

De eerste 4 ronden gezien, en de laatste vier. Tussendoor in slaap gevallen zoals bijna altijd bij de GP van Maleisië gebeurt. Dus een 4 lijkt mij op zijn plaats.

Kootje

Na jullie reacties gelezen te hebben, krijg ik echt het gevoel dat ik 'n andere race gezien heb. Ik heb namelijk volop genoten. Oke ... vooraan was het niet echt spannend, maar daarachter heb ik toch leuke gevechten gezien, al dan niet met succes. Ik vond deze race iig meer het aanzien waard dan de seizoensopener en ben blij dat ik niet alleen sta in mijn keuze voor het cijfer 8.

Wings

Zesje half. Geen strijd om de zege of podium. Daarachter was het ook niet al te spannend.