Beitske Visser topic

Gestart door gloudiesaurus, 18 maart 2014 - 13:45:59

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Ook GP3 is vanuit de Formel ADAC een gigantische stap. Geen verrassing dat het met de grootste moeite gaat tot nu toe.

Matthijs

Ze doet het prima, zolang je maar niet verwacht dat ze een Max Verstappen of een Nyck de Vries is.

Sphinx

Toch een paar keer leuk in beeld geweest met een paar inhaalacties en wheelbanging met Mardenborough in de laatste ronden. Al had de commentator het over "Betsy Visser"
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Ik vond het best oké hoe ze het dit weekend deed, vooral belangrijk was het om Taranov (ofzo) te verslaan en dat is lachend gelukt.

Sphinx

Klopt, Nelson Mason schakelde zich heel beleefd zelf uit  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230

Het team moet zich nog settelen dus er is daar nog veel opbouwwerk, daarom zijn de prestaties van Visser dit weekend zeker netjes te noemen.

Beter dan in de WSR 3.5 in ieder geval want daar vond ik haar wat te passief.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

FR3.5 was ook gewoon een idioot grote stap. Zoals ik een paar posts terug al zei: niet iedereen heet Max Verstappen.

Maikel0230

Tja ik vond de stap van ADAC Formel Masters meteen naar de 3.5 series vond ik ook wat te radicaal.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 13 mei 2014 - 08:56:03
Toch een paar keer leuk in beeld geweest met een paar inhaalacties en wheelbanging met Mardenborough in de laatste ronden. Al had de commentator het over "Betsy Visser"
;D ;D ;D

Matthijs

Altijd beter dan Bitsy Visser

Perton

Och, om als Colombiaan soms te horen hoe Nederlandse commentatoren Spaanse achternamen uitspreken is ook tenenkrommend en lachwekkend, dus wat dat betreft stoor ik me niet zo aan de uitspraak van Beitske. Fries is nou eenmaal een raar taaltje.

Franky R.

Citaat van: Perton op 14 mei 2014 - 11:02:37
Och, om als Colombiaan soms te horen hoe Nederlandse commentatoren Spaanse achternamen uitspreken is ook tenenkrommend en lachwekkend, dus wat dat betreft stoor ik me niet zo aan de uitspraak van Beitske. Fries is nou eenmaal een raar taaltje.


Gaaim Al Gay Zwaari... ;D

gloudiesaurus

 ;D ;D ;D

Ben benieuwd of Visser nu nog vaker uitgenodigd wordt door Hilmer.
Ze was op uitnodiging van Pastor Maldonado vandaag bij de testdag van Lotus te gast:

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Op zich best een creatieve date.