Beitske Visser topic

Gestart door gloudiesaurus, 18 maart 2014 - 13:45:59

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Ieder zijn route he, er zijn meer wegen die naar Rome leiden  ;)

Daarnaast heb je voor F-Renault 3.5 best redelijk wat geld nodig. Gelukkig dat Visser de kans krijgt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

McLaren is in het geval van Hamilton ook wel redelijk voorzichtig geweest. Da's zelfs de reden dat ie op een gegeven moment met ze brak, omdat hij al direct naar de Euroseries wilde en zij hem nog een jaar wilden laten wachten. Het is dat BMW zijn carrière toen niet wilde betalen en hij weer bij McLaren terechtkwam, wie weet hoe zijn carrière anders was verlopen.

Dus heel schokkend vind ik het niet dat McLaren De Vries nog een jaar Formule Renault moet doen, maar hij zal dit jaar wel echt moeten gaan presteren. Eén jaar niet presteren kan aan het team liggen, twee jaar niet presteren, dan moet je toch es over jezelf gaan nadenken.

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 26 maart 2014 - 16:33:47
Verrassend inderdaad. Wel goed om te zien dat ze de kans heeft gekregen. Nog frappanter om te zien dat Nick de Vries nog steeds in de 2.0 cup zit en zowel Max als Beitske die overslaan ondanks veel testwerk.
Ik geloof niet dat Visser de FR2.0 bewust wilde overslaan. Ze heeft in de media heel vaak gezegd, graag F3 te willen rijden. En toen kwam AVF. Had ze die kans dan moeten laten liggen? ik vind van niet...

Jehoentelaar

Ik weet het niet. Het is net als bij Max Verstappen een serieuze gok. Denk wel dat Beitske de grootste kans van de twee heeft om succesvol te worden in diens klasse, want zij heeft inmiddels wel wat autosportervaring opgebouwd in de ADAC Formel Masters. Maar het blijft een risico wat ze neemt, of het nou een mooie kans is of niet.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 29 maart 2014 - 21:41:51
Ik weet het niet. Het is net als bij Max Verstappen een serieuze gok. Denk wel dat Beitske de grootste kans van de twee heeft om succesvol te worden in diens klasse, want zij heeft inmiddels wel wat autosportervaring opgebouwd in de ADAC Formel Masters. Maar het blijft een risico wat ze neemt, of het nou een mooie kans is of niet.


Zonder risico geen winst, Jehoentelaar.. ;)

Jehoentelaar

Dat is zeker waar! En ik zit sowieso meerdere malen voor de buis komend seizoen.

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Een team dat 2,5 maand geleden nog niet bestond en nog maar één coureur heeft vastgelegd voor het aanstaande seizoen. Ik gun het haar, maar voor Hilmer is het nu natuurlijk een kwestie van de boel op de rails krijgen en elk resultaat zal leuk meegenomen zijn. Als ze in ieder geval haar teamgenoten weet te verslaan, mag ze content zijn.

gloudiesaurus

Toch denk ik dat GP3 beter bij haar past dan de World Series op dit moment.
De World Series is toch een stapje hoger en in de Formule 3 was zo ook snel.

Hilmer zegt dat het voorlopig eenmalig is dat ze rijdt maar mogelijk krijgt ze nog vaker een uitnodiging als de samenwerking bevalt  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

20e tijd in de vrije training maar ze geeft zelf aan dat ze nog wat moet wennen aan de auto.
Is ook niet makkelijk van World Series naar de zeer competitieve GP3 denk ik.

Wel bijna een seconde sneller dan beide mannelijke teamgenoten. Toch knap!
Hopelijk kan ze morgen nog wat verbeteren.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


gloudiesaurus

19e in de race... toch nog wat plekjes goed kunnen maken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 10 mei 2014 - 22:18:58
19e in de race... toch nog wat plekjes goed kunnen maken.


Het komt allemaal een beetje ad hoc op mij over...Had graag gezien dat ze F3 ging rijden na die wintertests.  :(

Perton

Misschien dacht ze hetzelfde talent als Verstappen te bezitten

gloudiesaurus

Ik denk dat ze blij is dat ze ergens kan rijden nu Red Bull haar gedumpt heeft.
Op zich past GP3 goed bij haar denk ik, alleen Hilmer is nog geen topteam en zomaar instappen zonder te testen vanuit de World Series is ook niet makkelijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is