Melbourne: Man van de race

Gestart door 0634, 16 maart 2014 - 09:32:30

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag

Rosberg, de nieuwe Vettel
1 (3.7%)
Ricciardo, de new and improved Webber
3 (11.1%)
Magnussen, de nieuwe Hamilton
8 (29.6%)
Button, ineens reed ie op 4
1 (3.7%)
Alonso, damage control
1 (3.7%)
Hulkenberg, rijdt er gewoon weer tussen
0 (0%)
Bottas, foutje? boeien.
13 (48.1%)
Vergne, hoezo beroerde winter?
0 (0%)
Raikkonen, t is ff wennen he
0 (0%)
Kvyat, tiener op tien
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Tuesday

Citaat van: Wings op 18 maart 2014 - 17:27:10
Citaat van: Kootje op 18 maart 2014 - 14:33:16
Wat mij betreft niet, want ook na Maleisiƫ zal ik in de eerste plaats op de smaakmaker stemmen en pas bij meerdere smaakmakers daar de beste uithalen., ongeacht wat er boven de poll staat. Zo doe ik dat al 3 jaar, en zo zal ik dat blijven doen.

Lijkt me toch logisch dat de topicstarter 'bepaald' wat de bedoeling is in een door hem/haar geopend topic? Als je het daar mee oneens bent en jij rijders liever beoordeelt op de amusementswaarde open je toch een eigen topic? Misschien nog een leuk onderwerp ook om over te discussiƫren [dus ik bedoel dat eerder aanmoedigend dan vervelend]. Heb je meer aan dan hier iets te posten wat kennelijk niet de bedoeling is. Ieder leuk gesprek over een keuze strandt als iedereen een eigen draai gaat geven aan een topic, om het even op te blazen.
in het topic zelf kun je prima beide aangeven. Dat heeft de topicstarter (oa) ook gedaan, die vond Bottas de smaakmaker, maar Magnussen beter. Volgende keer gewoon de vraag 'wie was jouw man van de wedstrijd' boven de poll zetten, dan kan iedereen het op zn eigen manier invullen en het eventueel toelichten in het topic zelf. 2 afzonderlijke topics voor smaakmaker en man van de wedstrijd lijkt me beetje teveel van het goede.

0634

Ik ben het met Wings eens, maar hou hier verder mee op. Het is een non-discussie, heb spijt dat ik het heb opgestart jongens. De volgende keer moet iemand anders het topic maar op diens eigen manier openen. Laten we dit gesprek niet te ver doortrekken en gewoon weer over F1 lullen.