Melbourne: Man van de race

Gestart door 0634, 16 maart 2014 - 09:32:30

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag

Rosberg, de nieuwe Vettel
1 (3.7%)
Ricciardo, de new and improved Webber
3 (11.1%)
Magnussen, de nieuwe Hamilton
8 (29.6%)
Button, ineens reed ie op 4
1 (3.7%)
Alonso, damage control
1 (3.7%)
Hulkenberg, rijdt er gewoon weer tussen
0 (0%)
Bottas, foutje? boeien.
13 (48.1%)
Vergne, hoezo beroerde winter?
0 (0%)
Raikkonen, t is ff wennen he
0 (0%)
Kvyat, tiener op tien
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22


Sabai

Bottas was voor mij de smaakmaker vandaag. Eervolle vermelding voor Ricciardo en Magnussen. Rosberg deed gewoon wat ik al verwacht had.Domineren en de race uitrijden met twee vingers in de neus.

Maikel0230

#2
Overduidelijk Bottas gewoon, die jongen had het podium gehaald zonder dat foutje denk ik. Steengoede coureur, ik zeg houden!

Eervolle vermelding: Magnussen, Ricciardo, Kvyat en Alonso (die ondanks dezelfde elektrische probleem als Raikkonen toch 20 seconden voor die finisht)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ga toch voor MAgnussen. Bottas wel de smaakmaker, maar ook met een fout. Vond ik Magnussen toch een toefje beter.

LucvanDijk

Ricciardo, omdat ik het leuk vind dat hij het in Australië zo goed deed en omdat hij een vlekkeloze race reed. En nog wat meer omdat ik hoop dat hij Vettel helemaal zoek gaat rijden dit seizoen.

Wings

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 09:41:23
Ga toch voor MAgnussen. Bottas wel de smaakmaker, maar ook met een fout. Vond ik Magnussen toch een toefje beter.

Mee eens. Bottas deed het prima maar reed op posities waar hij niet thuishoorde. Dat hij dan eens iemand inhaalt is leuk maar niet om hosanna te roepen. Bovendien was zijn race niet foutloos en was het meer mazzel dan wijsheid dat zijn race niet in de muur ophield. Het optreden van Magnussen, dit weekend, maakte bij mij veel meer indruk. Versloeg gisteren Button in de kwalificatie, een huzarenstuk die hij vandaag dun overdeed. Ik heb Magnussen niet kunnen betrappen op een fout. Niet even te wijd of te fors aanremmen, niks, nakkes, nada, gewoon rete strak eigenlijk met een meer dan fantastische pace. Overal even sterk en een terecht podium. Als je in je debuut race dit zo kunt wegzetten verdien je een hele grote pluim!

Jozef

Yup, Magnussen, al was geen enkele rijder écht bijzonder.

Als je je auto in de muur zet en daardoor de kans verliest om voor het podium te vechten, ben je dus niet de man van de race.

Fabian


Tuesday

k had dit (bijna) een uur geleden al getypt, maar mn internet hield er mee op;

Jeroen zegt het precies goed. Bottas de smaakmaker maar maakte een erg domme fout en gooide daarmee een mooi resultaat weg. Dus mijn stem gaat naar Magnussen. Met kort daar achter Rosberg en Ricciardo.

Edwin90

Lastig:

Bottas reed prima, maar hing hem wel in de muur. Had hij dat niet gedaan, dan was hij een stuk verder gekomen.
Ricciardo reed ook magistraal, maar nu gaan er verhalen dat die wagen teveel brandstof heeft gebruikt? Hoeveel voordeel heeft hij daarvan gehad?

Ik ga dan dus voor Magnussen, in je eerste race iemand als Button verslaan, en derde (tweede?) worden...erg knap.

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

janke

Ik ga voor Bottas. Ricciardo en Magnussen zaten na een paar rondes al op hun plek en dat bleef zo gedurende de race. Wat ik trouwens van beide een prima prestatie vind. Bottas komt van het middenveld, maakt een fout en komt daarna weer van het middenveld terug. Laat dan bijv. Raikkonen en Hülkenberg staan. Daarom voor mij Bottas. Met vlak daarachter Ricciardo en Magnussen.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: janke op 16 maart 2014 - 10:46:00
Ik ga voor Bottas. Ricciardo en Magnussen zaten na een paar rondes al op hun plek en dat bleef zo gedurende de race. Wat ik trouwens van beide een prima prestatie vind. Bottas komt van het middenveld, maakt een fout en komt daarna weer van het middenveld terug. Laat dan bijv. Raikkonen en Hülkenberg staan. Daarom voor mij Bottas. Met vlak daarachter Ricciardo en Magnussen.
ook mede dankzij de safetycar natuurlijk.

0634

Citaat van: Wings op 16 maart 2014 - 09:53:18
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 09:41:23
Ga toch voor MAgnussen. Bottas wel de smaakmaker, maar ook met een fout. Vond ik Magnussen toch een toefje beter.

Mee eens. Bottas deed het prima maar reed op posities waar hij niet thuishoorde. Dat hij dan eens iemand inhaalt is leuk maar niet om hosanna te roepen. Bovendien was zijn race niet foutloos en was het meer mazzel dan wijsheid dat zijn race niet in de muur ophield. Het optreden van Magnussen, dit weekend, maakte bij mij veel meer indruk. Versloeg gisteren Button in de kwalificatie, een huzarenstuk die hij vandaag dun overdeed. Ik heb Magnussen niet kunnen betrappen op een fout. Niet even te wijd of te fors aanremmen, niks, nakkes, nada, gewoon rete strak eigenlijk met een meer dan fantastische pace. Overal even sterk en een terecht podium. Als je in je debuut race dit zo kunt wegzetten verdien je een hele grote pluim!

Helemaal mee eens. Ik snap de Bottas-stemmers ook niet zo, want Bottas had gewoon op het podium moeten staan. Daar had hij de wagen voor, maar hij verkloot het zelf. Dan is hij bij mij geen man van de wedstrijd.

0634

Overigens, nog niet genoemd, maar Kvyat was ook knap hoor. Voor een tiener. Is hij de jongste ooit in de punten?