Ik word oud

Gestart door SDG, 25 januari 2014 - 20:10:50

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Franky R. op 25 januari 2014 - 19:34:28
Ja, Janke...ik word ook oud... :P
;D

Je lacht er nu wel mee, maar toen Kevin Magnussen voor McLaren gepresenteerd werd, had ik echt zoiets van WTF? De zoon van Jan Magnussen zit nu al in de Formule 1? Terwijl de tijd dat die kerel zelf Formule 1 reed toch nog echt zolang niet geleden is? Dat is toch een generatiegenoot van Schumacher, Barrichello, Coulthard, Trulli... coureurs die tot voor een paar jaar zelf nog meereden in de Formule 1? Ja, ik word oud...

Franky R.

Citaat van: SDG op 25 januari 2014 - 20:10:50
Citaat van: Franky R. op 25 januari 2014 - 19:34:28
Ja, Janke...ik word ook oud... :P
;D

Je lacht er nu wel mee, maar toen Kevin Magnussen voor McLaren gepresenteerd werd, had ik echt zoiets van WTF? De zoon van Jan Magnussen zit nu al in de Formule 1? Terwijl de tijd dat die kerel zelf Formule 1 reed toch nog echt zolang niet geleden is? Dat is toch een generatiegenoot van Schumacher, Barrichello, Coulthard, Trulli... coureurs die tot voor een paar jaar zelf nog meereden in de Formule 1? Ja, ik word oud...


Hiero ook eentje...Heb Magnussen senior nog gevolgd in de F3. En nu al zijn zoon in de McLaren.

Franky R.

Zal ik dan meteen maar over die helmen van tegenwoordig beginnen...We worden oud... ;D

Perton

Toen Buemi debuteerde, deed het wel pijn. Eerste F1-coureur die na mij was geboren (Augustus '87).

SDG

Citaat van: Perton op 25 januari 2014 - 20:42:39
Toen Buemi debuteerde, deed het wel pijn. Eerste F1-coureur die na mij was geboren (Augustus '87).

Waar jij al over panikeert, zeg. De oudste F1-coureur anno 2014 is acht jaar jonger dan ikzelf, dat is pas oud worden. :-X

Franky R.

Citaat van: SDG op 25 januari 2014 - 20:57:19
Citaat van: Perton op 25 januari 2014 - 20:42:39
Toen Buemi debuteerde, deed het wel pijn. Eerste F1-coureur die na mij was geboren (Augustus '87).

Waar jij al over panikeert, zeg. De oudste F1-coureur anno 2014 is acht jaar jonger dan ikzelf, dat is pas oud worden. :-X
;D ;D ;D

0634

Citaat van: Franky R. op 25 januari 2014 - 20:13:35
Citaat van: SDG op 25 januari 2014 - 20:10:50
Citaat van: Franky R. op 25 januari 2014 - 19:34:28
Ja, Janke...ik word ook oud... :P
;D

Je lacht er nu wel mee, maar toen Kevin Magnussen voor McLaren gepresenteerd werd, had ik echt zoiets van WTF? De zoon van Jan Magnussen zit nu al in de Formule 1? Terwijl de tijd dat die kerel zelf Formule 1 reed toch nog echt zolang niet geleden is? Dat is toch een generatiegenoot van Schumacher, Barrichello, Coulthard, Trulli... coureurs die tot voor een paar jaar zelf nog meereden in de Formule 1? Ja, ik word oud...


Hiero ook eentje...Heb Magnussen senior nog gevolgd in de F3. En nu al zijn zoon in de McLaren.

Het allerergste is nog: papa Jan Magnusson is twee jaar jónger dan ik ben...

Perton

Citaat van: SDG op 25 januari 2014 - 20:57:19
Citaat van: Perton op 25 januari 2014 - 20:42:39
Toen Buemi debuteerde, deed het wel pijn. Eerste F1-coureur die na mij was geboren (Augustus '87).

Waar jij al over panikeert, zeg. De oudste F1-coureur anno 2014 is acht jaar jonger dan ikzelf, dat is pas oud worden. :-X
Ik heb gelukkig nog wel even te gaan voor ik ouder ben dan álle coureurs :P

T.Nuvolari


Kootje

Ik ook niet. Zelfs toen Schumi nog reed was ik al ouder, al ben ik wel van zijn generatie. :(

Best 'n deprimerend topic dit. ;)

0634

Welnee. Ik zou geen 20 meer willen zijn.

Edwin90

Damn, ik ben (bijna) 24. Het is alweer 20 jaar geleden dat ik m'n eerst Formule 1 herinnering kreeg. :P

Kootje

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 10:20:59
Welnee. Ik zou geen 20 meer willen zijn.

Niet? ???

Ik wel hoor, was de mooiste tijd van m'n leven. Niet dat ik nu diep ongelukkig ben ofzo, maar toch .... toen was m'n leven nog zo heerlijk vrij en zorgeloos, en dat kan ik van m'n leven nu niet zeggen.

0634

Nee niet inderdaad. Dat heb ik wel gehad. Ik zou niet weten wat ik twee keer per week op het Rembrandtsplein moet doen. Vind er geen pest aan. Bovendien zijn vrouwen van 30-35 in mijn beleving leuker en interessanter dan die van 19. Komt nog eens bij dat het niet bepaald de meest zorgeloze periode van mijn leven was en ik bovendien ook nog eens in dienst moest. Nee, dank u. Blij dat ik nu een veel rustiger leven heb,

Kootje

Heee .... we leven in de tijd vd cougar en de milf, dus .... dat vrouwenargument gaat niet meer op. ;D