F1 designs door de jaren heen

Gestart door SDG, 11 december 2013 - 12:40:00

« vorige - volgende »

SDG

http://cdebdesign.blogspot.co.uk/?m=1

Leuke voorstelling van klassieke F1-designs op een McLaren uit 2013.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Maikel0230

#3
Zoals het hoort en hopelijk hoe het zal zijn vanaf volgend jaar



Het mag gezegd worden de livery is dood de dag van vandaag, niets wat er nog uitspringt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Verdorie SDG! Je helpt me er even haarfijn aan herinneren hoe lang ik de F1 al wel niet volg!  :P

T.Nuvolari


Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 11 december 2013 - 17:19:40
Het mag gezegd worden de livery is dood de dag van vandaag, niets wat er nog uitspringt.

Compleet niet mee eens.

Ferrari dat nog steeds traditiegetrouw 'n scharlaken rode bolide heeft, Williams die teruggrijpt naar z'n Rothmans jaren, Toro Rosso met die megagrote stier, Caterham met z'n British Racing Green & Lotus Yellow en Force India met hun geheel eigen Indische kleurstelling.

Genoeg dat er tussenuit springt.
Sterker nog, eigenlijk springt alles er tussenuit, aangezien ik direct zie of het 'n McLaren of 'n Sauber betreft, 'n Red Bull of Toro Rosso en 'n Ferrari of Marussia,. Er is niet een team dat sterke gelijkenis vertoont met 'n ander, dus ....

Of ze ook mooi zijn .... dat is 'n andere discussie. Alhoewel .... over smaak valt niet te twisten.

0634

Eens met Kootje. De laatste tijd zeer fraaie livery's gezien.

Zelfs HRT had een mooie. Was ook het enige dat ze toe hebben gevoegd, maar toch.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 11 december 2013 - 23:10:36
Eens met Kootje. De laatste tijd zeer fraaie livery's gezien.

Zelfs HRT had een mooie. Was ook het enige dat ze toe hebben gevoegd, maar toch.


Die livery van HRT uit 2011 staat zelfs in mijn top 4 van de mooiste!

Jehoentelaar

Van z'n periode een zeer fraaie auto. Jammer dat we 'm zo weinig zagen.