USA: Man van de race

Gestart door 0634, 17 november 2013 - 22:05:55

« vorige - volgende »

Wie was de beste?

Vettel
3 (15.8%)
Grosjean
2 (10.5%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Hulk
3 (15.8%)
Perez
0 (0%)
Bottas
11 (57.9%)
Rosberg
0 (0%)
Button
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

0634

Tja, Grosjean en Hulk deden alles goed. Net als Vettel natuurlijk.

Maar ik ga voor Bottas. Zijn wagen was gelukkig niet gesaboteerd.

Maikel0230

#1
Ga ik in mee Jeroen, Bottas was voor mij de ster van de race, die inhaalactie op Gutiérrez in de eerste paar bochten was machtig gewoon.

Mooie race van Grosjean en ook Vettel natuurlijk.

UPDATE: Laten we ook de prestatie van Hulkenberg niet vergeten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

Hulkenberg. Stond weer z'n mannetje tussen de "grote" sterren.

0634

Niet om af te doen aan zijn prestaties hoor, die zijn uitstekend, maar die Sauber is ook best wel goed momenteel. Zie ook Guiterez. Had een lastige race natuurlijk door zijn probleempjes, maar was wel snel.

Franky R.

Bottas en dan nog ontevreden zijn na zijn kwalificatie en de schuld bij zichzelf zoeken. Daar kan Maldonado heel wat van leren. Die zou ik niet eens in Brazilië laten rijden.


Gewoon Susie Wolff laten rijden wat zelfs flink wat media-aandacht oplevert. Ook van sponsors... ;)

NielsD

Hulkenberg, zat er weer lekker bij.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 17 november 2013 - 22:47:34
Bottas en dan nog ontevreden zijn na zijn kwalificatie en de schuld bij zichzelf zoeken. Daar kan Maldonado heel wat van leren. Die zou ik niet eens in Brazilië laten rijden.

Gewoon Susie Wolff laten rijden wat zelfs flink wat media-aandacht oplevert. Ook van sponsors... ;)

Maldonado mag op zijn knietjes danken dat hij zoveel sponsorgeld heeft, anders kotste iedereen hem in de paddock uit. Stel je voor dat je gaat solliciteren bij een nieuwe werkgever en je daar je ongenoegen spuit over je vorige baan, je vorige manager, je vorige collega's etc. Wat denk je dat je nieuwe baas daarvan gaat vinden? Helaas mist Maldonado die emotionele antennes die oppikken dat dit niet zo slim is.

Fabian


Gerard

#8
Ik ga met Jeroen mee...



Waar gaan we naartoe eigenlijk? ;D

nee, Bottas!

Eervolle vermelding voor Perez, die ondanks de stront die over hem is uitgesmeerd, punten pakte waar Button buiten de top 10 zat te harken

Perton

Ik stem ook op Bottas. Maldonado presteerde in de kwalificatie gewoon zoals verwacht (vergelijk het maar met zijn kwalificatieresultaten van de afgelopen races), terwijl Bottas in een keer veel sterker presteerde. Het lijkt mij dan ook een logische conclusie dat Bottas sterk was in plaats van dat Maldonado werd gesaboteerd.

Hülkenberg was natuurlijk ook sterk, maar dat is de laatste races eigenlijk bijna normaal, net als Grosjean, die eigenlijk een betere start had dan Vettel. Maar goed, die startte een paar meter voor hem, dus logisch dat hij de leiding behield.

Wings

Bottas. Prima weekend van de Fin.

LucvanDijk

Mijn stem gaat ook uit naar Bottas. Sowieso leuk voor hem dat hij zijn eerste punten binnen heeft en, gezien de abominabele wagen, een zeer knappe prestatie. Plus een puike inhaalactie, en daar hebben we er maar weinig van gezien gisteren.