Abu Dhabi: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 03 november 2013 - 15:38:26

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
0 (0%)
6
2 (11.8%)
5
7 (41.2%)
4
3 (17.6%)
3
5 (29.4%)

Totaal aantal stemmen: 14

NielsD

Ik zat toevallig ook even Twitter te checken op reacties over de race. Heel veel vonden de race erg saai en zeiden vaak 'weer een saaie race', zal de FOM zich niet achter de oren gaan krabben? Want volgens mij gaan de Engelse kijkcijfers ook flink tegenvallen, terwijl dat toch wel het land is van de Formule 1.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: NielsD op 04 november 2013 - 10:43:47
Ik zat toevallig ook even Twitter te checken op reacties over de race. Heel veel vonden de race erg saai en zeiden vaak 'weer een saaie race', zal de FOM zich niet achter de oren gaan krabben? Want volgens mij gaan de Engelse kijkcijfers ook flink tegenvallen, terwijl dat toch wel het land is van de Formule 1.

Vind je het gek na wereldtitel nummer vier voor (weer) een Duitser? Button en Hamilton rijden ver in de schaduw van een Duitser, dat doet pijn in Engeland hoor. Hamilton was de wonderboy die de F1 wel even zou gaan domineren. Niks van dus.

Mocht Lewis volgend jaar medoen om de titel, of Button, dan trekken die cijfers wel weer aan.

T.Nuvolari

Sinterklaas en Zwarte Piet hadden niet misstaan in deze optocht. 3

Fabian

Citaat van: M@rc op 04 november 2013 - 20:53:45
Sinterklaas en Zwarte Piet hadden niet misstaan in deze optocht. 3
Graag geen teksten op dit forum die als discriminerend kunnen worden ervaren! Bij voorbaat dank!

;) ;) ;)

T.Nuvolari

Moet je mij eens uitleggen wat er discriminerend is aan mijn tekst?  ::)  ;)

Fabian

Citaat van: M@rc op 05 november 2013 - 20:07:21
Moet je mij eens uitleggen wat er discriminerend is aan mijn tekst?  ::)  ;)
Ik wil je niet de zwarte piet toespelen, maar zwarte piet kan echt niet!
;) ;) ;) ;) ;)

T.Nuvolari


Fabian

Citaat van: M@rc op 05 november 2013 - 22:05:08
Witte Erik ook niet dan?
Nee ook niet. Evenals de blanke vla, bruine bonen, zigeunerschnitzel en de jodenkoeken.

janke

Een 5. Ik kan er niets meer van maken. Maar goed, een ieder beleeft een race anders natuurlijk. Wat Alonso deed vond ik wel stoer. Vind die pit exit trouwens wel een beetje vreemd. Je komt met volle snelheid weer de baan op. En daar kun je dus zomaar twee coureurs tegenkomen. En dat past daar niet echt.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: Fabian op 05 november 2013 - 22:18:19
Citaat van: M@rc op 05 november 2013 - 22:05:08
Witte Erik ook niet dan?
Nee ook niet. Evenals de blanke vla, bruine bonen, zigeunerschnitzel en de jodenkoeken.

Witte Erik kan best hoor, voel ik me echt niet door beledigt. ;)

Matthijs

Citaat van: Fabian op 05 november 2013 - 22:18:19
Citaat van: M@rc op 05 november 2013 - 22:05:08
Witte Erik ook niet dan?
Nee ook niet. Evenals de blanke vla, bruine bonen, zigeunerschnitzel en de jodenkoeken.

Ik vind zwarte koffie ook echt niet kunnen...

Fabian

Zwarte koffie kan inderdaad ook niet!

Jehoentelaar

Sowieso is 'koffie' te ver met de mogelijk associatie met de voormalige VN-baas.

Jozef

Citaat van: Fabian op 06 november 2013 - 08:40:48
Zwarte koffie kan inderdaad ook niet!

Kun je mee lachen, een vriend van me bestelde laatst een black coffee in Zuid-Afrika en het meisje achter de bar reageerde licht misnoegd met "you like it black like me?"...

Gerard

Citaat van: Fabian op 06 november 2013 - 08:40:48
Zwarte koffie kan inderdaad ook niet!


Mwah, met bruine suiker vind ik het wel kunnen ;D