Abu Dhabi: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 03 november 2013 - 15:38:26

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
0 (0%)
6
2 (11.8%)
5
7 (41.2%)
4
3 (17.6%)
3
5 (29.4%)

Totaal aantal stemmen: 14

0634

Ik vond er helemaal niks aan. Grote DRS show.

4.

Fabian

Een 1. Doodsaaie race. DRS verkrachtte de race en het verliep precies zoals ik dacht. Kutstart voor Webber, Vettel naar P1 en die rijdt weg. Het was helemaal niks vandaag.

Edwin90

Een zesje voor de donuts van Vettel!

Enzo


Arthur

Vettel op kop voor de 1e bocht en Raikkonen exit in de 1e bocht [?] I rest my case! Lager dan een 3 kun je niet stemmen anders had het een 1 voor de moeite geweest. Het meeste spektakel was het vuurwerk na de 'race'  :(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Een drie omdat dat het laatste cijfer is. De race was al na tien seconden bekeken. En ook die slappe hap van een stewards, betreffende Alonso, zorgen niet voor een hoger cijfer dan een drie.


En dan zijn Mexico en NY van de kalender geschrapt? Abu 'werkt' gewoon niet. Inruilen voor NY dan...

Jozef

Heb de race geskipt en blijkbaar mag ik daar alleen maar blij om zijn. :)

Kootje

Citaat van: Jozef op 03 november 2013 - 16:35:34
Heb de race geskipt en blijkbaar mag ik daar alleen maar blij om zijn. :)

Had ik dat ook maar gedaan.

3, en alleen ondat het niet lager kan. Enige lichtpuntje was de move van Alonso op Vergne na het uitrijden vd pitsstraat. Voor de rest was het bloedeloos (op de "gemaakte" DRS acties na) en doodsaai.

NielsD

Een vijf, de eindfase werd iets leuk. Voor de rest inderdaad, precies zoals ik verwacht had. Vettel 1...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

robbert

-1, saaie race. Ja de formule 1 veranderd volgend jaar van naam. Wordt voortaan formule drs genoemd. Aub, verbied die drs-systeem, dat trekt op niks. Liever treintje rijden dan inhaalacties met drs, dat is tenminste nog natuurlijk

0634

Dat ben ik niet me je eens hoor.

En dat geeft aan dat het nog niet meevalt om de juiste regels te vinden.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Jozef op 03 november 2013 - 16:35:34
Heb de race geskipt en blijkbaar mag ik daar alleen maar blij om zijn. :)
Ik ook. Heb me prima vermaakt in de Euroborg vanmiddag.

Fietser

Ik ben vrijwel altijd positief gestemd omtrent de F1. Maar deze race boeide me weinig. Vettel direct weg, geen pure duels, matig presterende Hamilton en Raikkonen.
Ook iets algemeens over Abu Dhabi. Ten eerste vind ik dit 'n oninteressant circuit (zoals vrijwel alles in de Golf). Ten tweede vind ik het helemaal niks dat men 'ver weg' het tijdstip vaak aanpast aan de kijkers in West-Europa, zodat men half in het donker rijdt. Ik besef dat onze regio de bakermat van de sport is, maar als de sport mondiaal wil zijn dan zou men zich minder op Europa moeten richten. Jaja, ik weet dat alles om TV draait. En ik weet ook dat er nogal wat lieden zijn die Europa en zijn (of haar?) klassieke (en vaak saaie) Europese circuits heilig hebben verklaard. Maar ik zeg, zoals Dylan destijds: Times they are a-changin'.

Gerard

Gaaap.... De donuts van vettel na de race waren het hoogtepunt van de middag....