official f1 season review 2013

Gestart door robbert, 28 oktober 2013 - 18:42:27

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: robbert op 03 november 2013 - 19:04:33
ja, ik ga de review nu zeker niet kopen. Heb geen zin in een review vol met drs-acties. Heb er niks aan...

Tja, waarom kijk je dan nog F1? DRS is nu eenmaal een vast onderdeel van de show geworden...

robbert

Citaat van: SDG op 03 november 2013 - 20:41:20
Citaat van: robbert op 03 november 2013 - 19:04:33
ja, ik ga de review nu zeker niet kopen. Heb geen zin in een review vol met drs-acties. Heb er niks aan...

Tja, waarom kijk je dan nog F1? DRS is nu eenmaal een vast onderdeel van de show geworden...

aah in dat geval, vraag ik mij dan af, waarom de meeste nog f1 kijken. Iedereen heeft kritiek op drs. Iedere race hetzelfde ....

SDG

De nieuwe catalogus van Duke voor 2014 is hier overigens ook met de post aangekomen. Bijna 120 bladzijden dik. Ik sta er eigenlijk van te kijken dat er nog steeds bedrijven zijn die niet alleen zo'n papieren catalogus maken, maar die ook nog eens ongevraagd opsturen. Terwijl je ook alles online kunt raadplegen. Zal wel een extraatje voor trouwe klanten zijn zeker?  8)

SDG

Citaat van: robbert op 03 november 2013 - 21:00:41
aah in dat geval, vraag ik mij dan af, waarom de meeste nog f1 kijken. Iedereen heeft kritiek op drs. Iedere race hetzelfde ....

Dat vraag ik mij nu ook eens af. Waarom kijken die mensen niet gewoon naar het voetbal in plaats van steeds maar verzuurd te lopen zagen dat de F1 toch zo saai is? [sarcasme]

Jehoentelaar

Ik kan jullie vertellen dat dat prima bevalt, voetbal tijdens een zoals verwachte oersaaie race. 8)

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 04 november 2013 - 13:23:35
Ik kan jullie vertellen dat dat prima bevalt, voetbal tijdens een zoals verwachte oersaaie race. 8)

Daar geloof ik nu eens niets van.  ;)

;D

SDG

Ziezo, ik hoef de review dit jaar al niet eens meer te kopen. Heb zonet nog enkele inkopen bij Duke gedaan en heb daardoor genoeg punten op mijn spaarkaart staan om hem helemaal gratis te krijgen zodra hij uitkomt.  :)

robbert

voila de review is besteld. Hij komt dus op 23 december uit, en ik zal hem na kerstmis hebben. Dus een leuk kerstcadeau :)

SDG

Citaat van: robbert op 07 december 2013 - 19:22:16
voila de review is besteld. Hij komt dus op 23 december uit, en ik zal hem na kerstmis hebben. Dus een leuk kerstcadeau :)

Hoezo, ik dacht dat je die zeker niet ging kopen omdat je niks vond aan een dvd vol met DRS-acties? Jij verandert ook even snel van gedacht als van hemd, zeg...

robbert

Citaat van: SDG op 11 december 2013 - 10:18:45
Citaat van: robbert op 07 december 2013 - 19:22:16
voila de review is besteld. Hij komt dus op 23 december uit, en ik zal hem na kerstmis hebben. Dus een leuk kerstcadeau :)

Hoezo, ik dacht dat je die zeker niet ging kopen omdat je niks vond aan een dvd vol met DRS-acties? Jij verandert ook even snel van gedacht als van hemd, zeg...
ja kon het niet laten. We hebben toch nog leuke races gehad. Heb mij mss wat laten meeslepen door het vele geklaag van sommige hier over de drs ;)

robbert

net de officiele review op dvd gezien. En moet zeggen dat deze stukken beter was dan de 2012 review. Het was een eentonig seizoen qua kampioenschap, maar alle races waren goed in beeld gebracht. Met een mooie voorbeschouwing op verschillende races. Zelfs de spanning tussen vettel en webber, banden-kwestie, vertrek van webber uit de f1 etc zijn goed in beeld gebracht.  Dus een echte aanrader

Wallie

Citaat van: robbert op 27 december 2013 - 00:24:10
net de officiele review op dvd gezien. En moet zeggen dat deze stukken beter was dan de 2012 review. Het was een eentonig seizoen qua kampioenschap, maar alle races waren goed in beeld gebracht. Met een mooie voorbeschouwing op verschillende races. Zelfs de spanning tussen vettel en webber, banden-kwestie, vertrek van webber uit de f1 etc zijn goed in beeld gebracht.  Dus een echte aanrader
Niets aan toe te voegen!
Dat verhaal van Webber en Vettel was inderdaad mooi inbeeld gebracht. Met terugblikken naar eerdere jaren.
Ook zijn de boordradio's een must!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

robbert

het is 1 van de betere reviews é

SDG

Domme, domme ik... Heb ik per ongeluk 2 exemplaren van de Blu-ray versie van de review van 2013 bij Duke besteld. Vandaag zaten er dus 2 pakjes in mijn brievenbus met telkens dezelfde Blu-ray erin. Ik heb ondertussen al Duke gecontacteerd; ik kan er gewoon eentje terugsturen en krijg mijn geld terug...  :-[

SDG

#29
Citaat van: robbert op 27 december 2013 - 00:24:10
net de officiele review op dvd gezien. En moet zeggen dat deze stukken beter was dan de 2012 review. Het was een eentonig seizoen qua kampioenschap, maar alle races waren goed in beeld gebracht. Met een mooie voorbeschouwing op verschillende races. Zelfs de spanning tussen vettel en webber, banden-kwestie, vertrek van webber uit de f1 etc zijn goed in beeld gebracht.  Dus een echte aanrader

Zonet ook de Blu-ray uitgekeken. Heb hetzelfde mening. Vorig jaar was er op het tweede Blu-ray schijfje nog een uitgebreid extra hoofdstuk 'The story of the 2012 season'. Dat verhaal is nu volledig geïntegreerd in de eigenlijke review, met veel achtergrondinformatie in plaats van gewoon een aaneenschakeling van wedstrijdverslagen. Het maakt wel dat er iets minder actie van in de races zelf te zien is - ook de Blu-ray bevat dit jaar slechts één schijfje in plaats van twee - maar gezien het verloop van vooral de tweede seizoenshelft en het gebrek aan spanning in de races is dat op zich niet echt storend. Je hebt na afloop een vrij accuraat beeld van hoe het seizoen eruit zag en alle essentiële racemomenten zijn nog altijd te zien. De bonusfeatures op de Blu-ray, de onboard laps, zijn zoals altijd leuk voor één keer maar zijn in feite gewoon een herhaling van gelijkaardige features op eerdere jaaroverzichten. Als je ze éénmaal gezien hebt, heb je ze allemaal gezien. Niet echt veel toegevoegde waarde, dus.