Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

0634

Kan. Maar dat is geen zekerheidje. De terugval van Mercedes niet en de opkomst van Ferrari ook niet. Ik moet het allemaal nog maar zien (waarmee ik het ook zeker niet uitsluit trouwens).

Hamilton#44

Mercedes zal ook weer terugvallen, er komen vast wel weer nieuwe regels.

Mickey

Citaat van: Jeroen op 15 september 2015 - 23:40:59
Kan. Maar dat is geen zekerheidje. De terugval van Mercedes niet en de opkomst van Ferrari ook niet. Ik moet het allemaal nog maar zien (waarmee ik het ook zeker niet uitsluit trouwens).

Dezelfde wetmatigheid als op de beurs. Er zijn pieken en dalen en die komen zeker, maar slechts enkelen zien ze aankomen. ;)

Matthijs

#4263
Je kunt het niet voorspellen, maar de uitzichten zijn zowel voor Mercedes als Ferrari goed: voldoende geld en eigen fabrieksmotor. Die blijven nog wel een tijdje aan de top. Williams verloor de status van topteam maar is op de weg terug, Red Bull en McLaren wankelen qua status topteam.

Dus hoewel je het nooit kan weten blijven op basis van feiten Mercedes en Ferrari waarschijnlijk topteams de komende jaren.

Hamilton#44

Nou ja, Mercedes dan. Ferrari kan nog niet winnen op eigen kracht.

Matthijs

Als dat je criterium is, dan is alleen Mercedes een topteam.

Hamilton#44


Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 16 september 2015 - 13:51:32
Nou ja, Mercedes dan. Ferrari kan nog niet winnen op eigen kracht.

Onder een steen geslapen? ;)

Jehoentelaar

Neeeeeeeeeeeee niet nog eens.

0634

Citaat van: Matthijs op 16 september 2015 - 15:21:58
Als dat je criterium is, dan is alleen Mercedes een topteam.

Ferrari is uiteraard een topteam, maar het gat tussen de twee is in mijn ogen nog altijd immens.

Enzo

Het is natuurlijk ook niet ondenkbaar dat Red Bull er helemaal mee gaat stoppen na 2016.
Ik zie weinig perspectief voor dit team om eerlijk te zijn, de titel lijkt (zeker nu ze geen "works team" meer zijn) voorlopig (als in de komende jaren) buiten bereik.
Mateschitz is ook niet echt het type om voor de lol mee te doen.


0634

Het valt zeker niet uit te sluiten inderdaad.

Matthijs

Red Bull lijkt me inderdaad niet een team à la Williams dat na 10 tegenvallende jaren zich weer terugknokt.

Hamilton#44

Citaat van: Enzo op 17 september 2015 - 00:39:19
Het is natuurlijk ook niet ondenkbaar dat Red Bull er helemaal mee gaat stoppen na 2016.
Ik zie weinig perspectief voor dit team om eerlijk te zijn, de titel lijkt (zeker nu ze geen "works team" meer zijn) voorlopig (als in de komende jaren) buiten bereik.
Mateschitz is ook niet echt het type om voor de lol mee te doen.

Een klantenmotor hoeft geen probleem te zijn. Zolang ze maar een goeie deal sluiten met Ferrari, dat ze bijvoorbeeld nooit langer dan 1 of 2 races mogen achterlopen met een update. Als ze een goed chassis hebben is dat wel op te vangen, kijk hoe ze nu al in verhouding presteren met die grasmaaier motor van Renault.

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 16 september 2015 - 19:10:03
Citaat van: Matthijs op 16 september 2015 - 15:21:58
Als dat je criterium is, dan is alleen Mercedes een topteam.

Ferrari is uiteraard een topteam, maar het gat tussen de twee is in mijn ogen nog altijd immens.

Als Ferrari een topteam is, dan is Williams het ook.