Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Perton

#30
Spoiler alert, niet lezen als je de uitslag nog niet wilt weten:

Verstappen gespind, Nielsen ging de pits in, dus ik vermoed dat daartussen iets gebeurd. Joyner kampioen.

Franky R.

Live-stream werkt nu...Tenminste, ik zie dat er 'live' staat aangegeven.. :P

Perton

Dit is nog de KF Junior-race. Na deze begint de stream van de KF-race waarin Verstappen meedoet. Ik weet niet hoe laat precies dat zal zijn.

Franky R.

Citaat van: Perton op 23 november 2013 - 20:17:54
Dit is nog de KF Junior-race. Na deze begint de stream van de KF-race waarin Verstappen meedoet. Ik weet niet hoe laat precies dat zal zijn.
Klopt, daar kwam ik net achter...Zag geen Verstappen in de lijst staan. Ach, ik kijk toch wel. ;)

Perton

Welja misschien pik je nog een naam op die je over een jaar of 5 weer es tegenkomt. Zo zag ik ooit eens een kartrace die werd gewonnen door Aaro Vainio en waarin Oliver Rowland derde werd.

Ontbreekt bij jou trouwens ook het geluid of ligt dat aan mij?

Franky R.

Citaat van: Perton op 23 november 2013 - 20:22:51
Welja misschien pik je nog een naam op die je over een jaar of 5 weer es tegenkomt. Zo zag ik ooit eens een kartrace die werd gewonnen door Aaro Vainio en waarin Oliver Rowland derde werd.

Ontbreekt bij jou trouwens ook het geluid of ligt dat aan mij?


Ook ik had geen geluid...Een best een saaie race BTW!

Perton

Ik heb hem uiteindelijk helaas moeten missen. Hopelijk kan ik em nog wel . ergens terugkijken.

Gerard

Ik ben heel benieuwd bij wie Max Verstappen terecht kan en hoe hij het gaat doen
Zijn doel is in ieder geval duidelijk.. races winnen!

gloudiesaurus

http://www.verstappen.nl/nieuws/8316.html

Ze leggen de lat hoog! We moeten wel een beetje uitkijken voor te hoge verwachtingen.
Het wordt pas zijn eerste jaar in de autosport en Formule Renault is een hele serieuze klasse.
Over het algemeen hebben karters eerst een overgangsjaar in de autosport nodig.

En de meeste karting wereldkampioenen kwamen nooit in de Formule 1 he... het is een goede basis maar een zwaluw maakt nog geen zomer.

Ben wel heel benieuwd, leuk om volgend jaar te volgen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Ze leggen de lat realistisch hoog. Ik kan me voorstellen dat ze Nyck de Vries een beetje als referentie nemen (was bijna net zo dominant in het karten als Verstappen) en dat ze het beter willen doen.

Ik ben al blij dat ze niet roepen dat ze gelijk kampioen willen worden, want dat lijkt me niet realistisch.

gloudiesaurus

Precies en Nyck de Vries als referentie. Er is een apart topic over hem maar hij dit jaar echt een slecht seizoen.
Hopelijk gaat met Max beter af  :)

Wel leuk om te zien dat er al diverse F1-teams interesse in hem hebben. Goed van Jos om hem nu nog vrij te houden (hij heeft ook de middelen) maar de contacten met deze teams (oa Red Bull) wel warm te houden. Zo legt hij Max ook niet teveel druk op, hij is pas 16. Hopelijk maakt hij niet dezelfde fout als Frijns  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Ik denk het niet Peter. Jos zal de soap rondom Frijns zeker hebben gevolgd. Hij heeft er ook het een en ander geschreven op zijn website.

Perton

http://www.verstappen.nl/nieuws/8318.html

Weer goede test, en wederom voor Tech 1, ik denk dat inmiddels wel duidelijk begint te worden voor welk team Max gaat racen. Geen slechte keuze, aangezien Tech 1 dit jaar kampioen werd.

gloudiesaurus

Jep een topteam met doorgroei - mogelijkheden  :)

En wat is hij snel in die tests he, ongelofelijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Verstappen Info Page ‏@VerstappenFans 9m
Max en Jos Verstappen zijn vanavond te gast bij @RTLLateNight om te praten over hun succesen en de weg omhoog. Om 22:30 uur op RTL 4!